AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Hei Jeg har slitt hele livet sosialt, og per i dag har jeg ingen venner. Hadde et par venninner da jeg var yngre. Har fortsatt kontakt med de, men jeg flyttet til andre siden av landet for 6 år siden. Siden jeg flyttet hit, har jeg ikke klart å holde på noen vennskap/bekjente. Jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Har gått skole, ble kjent med noen der. Men i ettertid syns jeg det var vanskelig å opprettholde kontakt med de og ta initiativ. Hadde ingen felles interesser med de. Jeg er glad i sport og friluftsliv. Nå er jeg i fast jobb, og trives godt der. Har ett godt forhold til kollegaene mine. Har også samboer. Ingen familie der vi bor. Jeg føler at jeg trenger å ha flere rundt meg. Hvordan blir dere kjent med nye folk i voksen alder? Og hva gjør dere for å holde på bekjentskapet og bli venner tilslutt? Hvordan tar dere initiativ? Jeg syns det er skummelt å prøve noe nytt helt alene. Ting jeg kunne tenke meg å prøve er kampsport, svømming, klatring els.. men hvordan er det å dra på dette alene? ellers så kunne jeg tenkt meg å dratt på DNT fellestur. Noen som har erfaring med det, som har dratt på det alene og blitt kjent med andre? Hjelp Anonymkode: de1f3...df3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #2 Skrevet 13. mai 2018 Hei! hørtes ut som om vi har mye til felles, hvor i landet bor du? Anonymkode: bb98d...394
Dricka Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 Hehe, bare en tanke. Men legg ut en annonse om noen har en hund som trenger mosjon som du kan dra med ut på tur i blant og bli kjent med eierne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå