AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Jeg ble i inspirert av en annen tråd her som var skrevet av en mann. Nå er jeg en kvinne på 24 år, og det eneste stedet jeg omgåes menn er på treningssenteret og er lei av å være singel... nå har det seg sånn at jeg blir rød som en tomat og ikke særlig pen etter litt trening. Hadde også følt meg dum og vet ikke om jeg hadde turt å gå frem til en kjekkas på treningssenteret og sagt hei.. hva annet kan jeg som kvinne gjøre for å få kontakt med menn på treningssenteret ? Anonymkode: a7a1d...35d
Polly Ester Skrevet 13. mai 2018 #2 Skrevet 13. mai 2018 Kanskje bare smile og vise med kroppspråket at du er tilgjengelig for å bli snakket til og med? Det ER mange som ikke ønsker å bli snakket med på treningssenter og grunnen du nevner er kanskje en av dem. Og det vet kanskje mange menn også. Så, dersom du gjerne vil ha kontakt med menn så viser du det bare ved hjelp av å se opp, se mot noen du liker, ikke ha musikk på ørene og smile. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Kanskje bare smile og vise med kroppspråket at du er tilgjengelig for å bli snakket til og med? Det ER mange som ikke ønsker å bli snakket med på treningssenter og grunnen du nevner er kanskje en av dem. Og det vet kanskje mange menn også. Så, dersom du gjerne vil ha kontakt med menn så viser du det bare ved hjelp av å se opp, se mot noen du liker, ikke ha musikk på ørene og smile. Hva mente du med grunnen jeg nevner er en av dem ? Anonymkode: a7a1d...35d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 Syns ikke det passer seg for noen å sjekke på treningssenteret, men siden det desverre er sånn at min 70% av mennene der er mannsgriser som aldri sier nei til fitte og smugstirrer og fantaserer seksuelt om de andre stakkars jentene som bare er der for å trene og forbedre helsen sin, så har du hvertfall større sjanse for å bli godt imøtekomment som kvinne som sjekker opp en mann der. Men du bør kartlegge om han er singel før du begynner å inngå en greie da. Anonymkode: d765f...d45 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #5 Skrevet 13. mai 2018 24 minutter siden, Polly Ester skrev: Kanskje bare smile og vise med kroppspråket at du er tilgjengelig for å bli snakket til og med? Det ER mange som ikke ønsker å bli snakket med på treningssenter og grunnen du nevner er kanskje en av dem. Og det vet kanskje mange menn også. Så, dersom du gjerne vil ha kontakt med menn så viser du det bare ved hjelp av å se opp, se mot noen du liker, ikke ha musikk på ørene og smile. Dårlig forslag. Bare se på innlegget til AB ..d45 Ts bør være mer direkte overfor han/de hun synes er interessant. Da unngår den utkårede den typiske #MeToo-fella Anonymkode: ef966...fc6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #6 Skrevet 13. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns ikke det passer seg for noen å sjekke på treningssenteret, men siden det desverre er sånn at min 70% av mennene der er mannsgriser som aldri sier nei til fitte og smugstirrer og fantaserer seksuelt om de andre stakkars jentene som bare er der for å trene og forbedre helsen sin, så har du hvertfall større sjanse for å bli godt imøtekomment som kvinne som sjekker opp en mann der. Men du bør kartlegge om han er singel før du begynner å inngå en greie da. Anonymkode: d765f...d45 offerrollen si Anonymkode: ef966...fc6 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #7 Skrevet 13. mai 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: offerrollen si Anonymkode: ef966...fc6 Å påpeke fakta er ikke å gå i noe offerrolle.Men hva så egentlig? Latterliggjør du gutter som blir mobba og utstøtt på skolen når de påpeker at sånk er det, også? Ingen hemmelighet at dagens samfunn er seksualisert og sexistisk mot kvinner. Anonymkode: d765f...d45 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #8 Skrevet 13. mai 2018 Kvinner er mer seksuelt frigjorte enn det samfunnet vil ha det til. Kom deg over på den andre siden og se hvor ville de egentlig er når de får leve ut fantasiene sine som de ikke kan gjøre i full offentlighet pga. samfunnets forventninger! Anonymkode: 27bd0...1dd
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #9 Skrevet 13. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Syns ikke det passer seg for noen å sjekke på treningssenteret, men siden det desverre er sånn at min 70% av mennene der er mannsgriser som aldri sier nei til fitte og smugstirrer og fantaserer seksuelt om de andre stakkars jentene som bare er der for å trene og forbedre helsen sin, så har du hvertfall større sjanse for å bli godt imøtekomment som kvinne som sjekker opp en mann der. Men du bør kartlegge om han er singel før du begynner å inngå en greie da. Anonymkode: d765f...d45 Hvor er det liksom greit å skjekke opp noen da ? (Utenom tinder osv, hadde ikke sånt før i tia) byen er heller ikke akkurat det beste stedet. Anonymkode: a7a1d...35d
Polly Ester Skrevet 13. mai 2018 #10 Skrevet 13. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva mente du med grunnen jeg nevner er en av dem ? Anonymkode: a7a1d...35d At man kanskje ikke ønsker å bli kontaktet på treningssenter fordi man ikke føler seg så fresh og med svette sildrende nedover ryggen og rød i ansiktet av anstrengelse var det jeg tenkte på. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #11 Skrevet 13. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er det liksom greit å skjekke opp noen da ? (Utenom tinder osv, hadde ikke sånt før i tia) byen er heller ikke akkurat det beste stedet. Anonymkode: a7a1d...35d På steder hvor det ikke bare er fokus på kroppen. Og helst steder det allerede er sosial interaksjon mellom mennesker, som fest, byen, hobbygrupper, sportslag, skolen, venners venner, parken. Anonymkode: d765f...d45 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #12 Skrevet 13. mai 2018 Trening = Utløser endorfiner = lykke Møtes på trening = samme interesser Møtes svette = har sett hverandres værste sider allerede. Anonymkode: 27bd0...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #13 Skrevet 13. mai 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Hvor er det liksom greit å skjekke opp noen da ? (Utenom tinder osv, hadde ikke sånt før i tia) byen er heller ikke akkurat det beste stedet. Anonymkode: a7a1d...35d Bare spør om en av de kan hjelpe deg med noe eller spotte for deg i benkpress, så prater du videre derifra og avslutter med å invitere han ut om det går fint. Anonymkode: c0d4c...e58
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #14 Skrevet 14. mai 2018 16 hours ago, AnonymBruker said: Syns ikke det passer seg for noen å sjekke på treningssenteret, men siden det desverre er sånn at min 70% av mennene der er mannsgriser som aldri sier nei til fitte og smugstirrer og fantaserer seksuelt om de andre stakkars jentene som bare er der for å trene og forbedre helsen sin, så har du hvertfall større sjanse for å bli godt imøtekomment som kvinne som sjekker opp en mann der. Men du bør kartlegge om han er singel før du begynner å inngå en greie da. Anonymkode: d765f...d45 Ja jøss, høy på pære much? 16 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ble i inspirert av en annen tråd her som var skrevet av en mann. Nå er jeg en kvinne på 24 år, og det eneste stedet jeg omgåes menn er på treningssenteret og er lei av å være singel... nå har det seg sånn at jeg blir rød som en tomat og ikke særlig pen etter litt trening. Hadde også følt meg dum og vet ikke om jeg hadde turt å gå frem til en kjekkas på treningssenteret og sagt hei.. hva annet kan jeg som kvinne gjøre for å få kontakt med menn på treningssenteret ? Anonymkode: a7a1d...35d De færreste menn vil bry seg om du er rød som en tomat eller ikke, man har jo vært der for å trene Bare ta kontakt og prat litt før du spør om de ikke vil være med på en kaffe eller noe slik. Så lenge man tar nei for et nei og "går videre med livet" hvis man får et nei så har man ingenting å tape. Anonymkode: ad332...6c4
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #15 Skrevet 14. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jøss, høy på pære much? De færreste menn vil bry seg om du er rød som en tomat eller ikke, man har jo vært der for å trene Bare ta kontakt og prat litt før du spør om de ikke vil være med på en kaffe eller noe slik. Så lenge man tar nei for et nei og "går videre med livet" hvis man får et nei så har man ingenting å tape. Anonymkode: ad332...6c4 Ja, er bare så kleint når de står å trener vekter med "gutta" også skal rød-bleike meg komme å "forstyrre" 😅 skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre det 😱 Anonymkode: a7a1d...35d
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #16 Skrevet 14. mai 2018 ikke gidd sjekking på treningssenter da. Det er så ekkelt. La folk få trene i fred. Anonymkode: 7bbe9...2e9 2
Gjest Minesveiper Skrevet 14. mai 2018 #17 Skrevet 14. mai 2018 (endret) Hadde du sagt hei, småpratet litt og utvekslet navn hadde jeg funnet deg på facebook etterpå om jeg var interessert. Så hadde jeg spurt om vi skulle ta en kaffe. Endret 14. mai 2018 av Minesveiper
Lee Jones Skrevet 14. mai 2018 #18 Skrevet 14. mai 2018 Når menn ikke skal sjekke på treningssenter så skal ikke kvinner gjøre det heler!
Missfitness Skrevet 14. mai 2018 #19 Skrevet 14. mai 2018 (endret) Det forgår jo mye sjekking på treningssentre, det er vel ingen hemmelighet. Og med litt sunn fornuft kan det gjøres på en helt fin måte. Traff forresten typen der. Endret 14. mai 2018 av Missfitness 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #20 Skrevet 14. mai 2018 50 minutter siden, Missfitness said: Det forgår jo mye sjekking på treningssentre, det er vel ingen hemmelighet. Og med litt sunn fornuft kan det gjøres på en helt fin måte. Traff forresten typen der. Der ser du. Fjern litt fordommer, og få forhold. Forholdet startet jo bra også med en felles interesse med en gang. Det å trene i seg selv sier jo mye om deg selv person! Anonymkode: 27bd0...1dd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå