Gå til innhold

Tøyen Cola

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her inne som har smakt Tøyen Cola? Jeg smakte den her forleden, og selv må jeg si det er den vondeste brusen jeg har smakt til dags dato. Etter første slurken gikk resten av innholdet i vasken. Skuffende, siden jeg har hørt så mye om hvor god den er. 

Hva synes KG-folket? Er du enig, eller synes du den er god? :) 

Skrevet

Jeg synes den er ganske god. Men man kan ikke forvente at den smaker som Coca Cola, da blir man skuffet. Tøyencola smaker mer naturlig og krydret synes jeg.

Skrevet
2 minutter siden, nattsvermer skrev:

Jeg synes den er ganske god. Men man kan ikke forvente at den smaker som Coca Cola, da blir man skuffet. Tøyencola smaker mer naturlig og krydret synes jeg.

Smak og behag. :) Det er nok kryddersmaken jeg synes ble litt kræsj. 

Skrevet

Ekstremt vond. Eneste værre jeg har smakt er løvetannbrus på coca cola museum i Atlanta. Det sier litt. :fnise:

Skrevet

Aldri hørt om. Sikkert fordi jeg er blind for all annen brus enn ekte coca cola. :fnise: 

Skrevet
15 minutter siden, Rørleggerfrue skrev:

Ekstremt vond. Eneste værre jeg har smakt er løvetannbrus på coca cola museum i Atlanta. Det sier litt. :fnise:

Kan tenke meg at løvetann brus ikke er noe videre, ja. Ugress skal ikke drikkes! :hoho:

13 minutter siden, Salka skrev:

Aldri hørt om. Sikkert fordi jeg er blind for all annen brus enn ekte coca cola. :fnise: 

Kanskje like greit, du har ikke gått glipp av noe, for å si det sånn. :P Kiwi har dem i bøtter og spann nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...