Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest frosspinne
Skrevet

Har bodd i Oslo i litt over 1 år nå og jeg har oppdaget følgende: isbilen kjører ikke rundt om sommeren når det smaker godt med en is.... men nå om vinteren hører jeg den ukentlig..... hvorfor? er ikke dette ganske sykt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer ikke! Hos oss er'n året rundt! Eller spes i sommer-halvåret egentlig.... Kan ikke huske å ha sett han siden i sommer, når du sier det!

Skrevet

Her er det året rundt - men jeg tror ikke det er det store is-salget når om dagen :ler:

Gjest frosspinne
Skrevet

Jeg hørte ham aldri i sommer jeg! Mulig jeg bor på gal side av oslo? :P (østensjøområdet) Kanskje de slipper bruke bjella si om sommeren, folk står kanskje klar i gata og venter på ham. Men om vinteren ringer han støtt!

Skrevet

Her kommer den alarmerende hver fredag kl 22.00, og vekker ungene med den hersens ringinga. Jeg hater isbilen!

Skrevet

Isbilen er bare her om vinteren. Tror de planlegger å komme de kaldeste dagene i året, litt dumt da de ikke selger noe. :-?

Men hvorfor må de rstoppe og ringe den j**** bjella i 10 minutter så seint på kvelden??? vi både hører og vet når den kommer...

Isen er forresten ikke særli god heller

Gjest Anonymous
Skrevet

Isbilen kan brenne i helvete! Makan til landeplage. "Ring, ring. Ring, ring." Har hatet isbilen siden den dagen jeg oppdaget den første gangen. Skjønner ikke vitsen med å kjøre rundt i den dumme bilen å selge IS når folk ligger under pleddet sitt for å unngå å fryse til is.

Skrevet
Her kommer den alarmerende hver fredag kl 22.00' date=' og vekker ungene med den hersens ringinga. Jeg hater isbilen![/quote']

Huh, så sent? :o

Skrevet

Frosspinne; ta deg en tur ned til helsfyr/Lilleberg. Der har jeg inntrykk av at den er OFTE.ihvertfall holdt den et svare spetakkel med den j***a dinginga si når vi bodde der, og det er sikkert ikke blitt bedre. De hadde EN god is for mange år siden, noe tutti-fruttigreier som faktisk smakte brukbart. Ellr om det bare var fordi jeg var yngre da og mindre kresen...?Hmm...

Gjest Anonymous
Skrevet

hatet isbilen i alle år. Den kom alltid på en bestemt dag i uken. Ringte med bellen så det hørtes godt. den kom bare på sommer hos oss. Kl 18 presis kom den. prøvde å skru opp barnetv,men ungene spratt opp og hylte etter is. Nå er dette noen år siden og fremkaller smil hos meg i dag da jeg hører den kommer. Nå omer den på vinteren også.

Gjest Anonymous
Skrevet
Isbilen kan brenne i helvete! Makan til landeplage. "Ring' date=' ring. Ring, ring." Har hatet isbilen siden den dagen jeg oppdaget den første gangen. Skjønner ikke vitsen med å kjøre rundt i den dumme bilen å selge IS når folk ligger under pleddet sitt for å unngå å fryse til is.[/quote']

Ja, pokker ta den bilen. Hadde den bare sagt "ring, ring ring, ring" så hadde det kanskje godt an, men neida, her må det køles på med sanger og klokkeklemting. Får snart lage meg en spikermatte og legge den ut på et taktisk tidspunkt.

Forøvrig spiller det ingen rolle om det er vinter eller sommer. Jeg går i butikken når jeg skal ha noe. Jeg trenger ikke nok en innpåsliten selger.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, pokker ta den bilen. Hadde den bare sagt "ring, ring ring, ring" så hadde det kanskje godt an, men neida, her må det køles på med sanger og klokkeklemting. Får snart lage meg en spikermatte og legge den ut på et taktisk tidspunkt.

Forøvrig spiller det ingen rolle om det er vinter eller sommer. Jeg går i butikken når jeg skal ha noe. Jeg trenger ikke nok en innpåsliten selger.

Skal kjøpe en pakke is av han og putte hele esken opp i røven hans. Så kanskje han holder seg unna.

Bra at det er flere som skjønner mitt hat til isbilen :kul:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan bare si èn ting:

Isbilen bråker noe j***** med alle pling-bjelleklangene sine.

Gjest the imp
Skrevet

Her er også isbilen året rundt. Så det er ikke mulig å få sove lenger enn til 10 på lørdagsmorgenene på vinteren heller. Jeg er IKKE glad i isbilen.

Skrevet

Åh, jeg liker isbilen jeg! Den minner meg om barndommen, det er sånn koselig lyd synes jeg. Men nå plager den meg ikke med ringing til ukristelige tider da, og ikke har jeg barn heller, så jeg slipper mas om is hver gang den er i nærheten.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Det verste med isbilen var at når man hørte den komme og maste seg til penger til is, løp man ned trappene og ut i veien- og bilen hadde kjørt sin vei :( Det skjedde hver gang.

Gjest happyending
Skrevet

Isbilen er bare teit... Jaffal når de kutta ut alle de gode isene.. Drillepinnene og logo og den hjemis-bar hvertfall... Grr...

Gjest Anonymous
Skrevet

her er det to isbiler om sommern! pling pling halv ti om morgenen i helgene, og norge rundt-sangen j..... høyt kl 5 på 6 om kvelden! men heldigvis vet ikke ungene hva en isbil er enda!

tenk at når jeg var liten på besøk hos farmor ELSKET jeg isbilen, og ønsket i mange år at den skulle komme hit til oss også! nå hater hater hater haaaaater jeg den! pling!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis så mange hater den - hvorfor gjør vi ikke noe med det? Hvem kan man ringe og klage til?

Nå begynner jenta mi å bli så stor at hun kommer til å skjønne det der..... Finner meg ikke i å bli forstyrret sent og tidlig av det der!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...