Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 34 år og har spart til hår 10 cm nedenfor skuldrene. Er usikker på om det kler meg, og føler meg litt som en som nærmer seg førti og prøver å se ungdommelig ut (satt på spissen). Det er sikkert helt innafor å ha langt år etter 50 også. Hva tenker dere? Det er jo også individuelt hvilke frisyrer hver enkelt kler. 

Anonymkode: 67204...6a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er individuelt hvilke frisyrer som passer og hva man liker. Man er aldri for gammel for langt eller kort hår. Ha den sveisen du ønsker. 

Anonymkode: ed32e...b05

• Liker 5
Skrevet

Det er ingen alder som avgjør hvor langt jeg vil ha håret mitt. Jeg er 42 og har langt hår. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 34 år og har spart til hår 10 cm nedenfor skuldrene. Er usikker på om det kler meg, og føler meg litt som en som nærmer seg førti og prøver å se ungdommelig ut (satt på spissen). Det er sikkert helt innafor å ha langt år etter 50 også. Hva tenker dere? Det er jo også individuelt hvilke frisyrer hver enkelt kler. 

Anonymkode: 67204...6a7

Du er for gammel til langt hår når du selv ikke klarer å stelle langt hår. 

Anonymkode: b6eb6...14c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er for gammel til langt hår når du selv ikke klarer å stelle langt hår. 

Anonymkode: b6eb6...14c

Ikke enig. Man kan få hjelp til å stelle håret om man ikke greier det selv.

Jeg leste om en gammel dame som var veldig trist etter å ha blitt klippet kort :( 

Anonymkode: cc4dd...a18

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er 43 og kommer aldri til å ha kort hår. Aldri tenkt på at det finnes en alder hvor noen mener man er for gammel for langt hår.

Anonymkode: 13ef5...a6d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge håret ser sunt ut og hårlengden passer deg mener jeg det ikke er noen øvre grense. 

Anonymkode: de906...a94

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ha langt hår så lenge du vil og så lenge du syns det kler deg. Selv har jeg klipt av alt i en buzzcut fordi hodebunnen min er så ømfintlig at jeg ikke klarer å ha langt hår. Men jeg syns det er trist at mange tviholder på langt hår fordi de tror at det gjør de yngre og penere. Mange kler bedre middels og kortere lengder. Savner 80 tallet litt merker jeg.

Anonymkode: 17e52...a44

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal bli gammel dame med dult!

Anonymkode: 71b1d...d19

Skrevet

Jeg for min del var 21... Da skjønte jeg endelig at jeg kler kort hår bedre enn langt. Ingen alder altså, man har det så lenge det er det man føler seg mest vel med. 

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært tråd om dette temaet for ikke så lenge siden, og svaret på ditt spørsmål, TS, var det samme da som nå:

Man blir aldri for gammel til å ha langt hår.

Det som betyr noe, er at håret er velstelt og sunt, og i en frisyre som er kledelig.

Anonymkode: 90e3b...872

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...