Gå til innhold

Årsaken til Dagbladets Fake News kan være avslørt, i Dagbladet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

https://www.dagbladet.no/kultur/norge-pa-auksjon/69796084

Utlandske eiere bryr seg mer om profitt enn lokalbefolkningen og konsekvenser for samfunnet. Derfor er dette farlig, mener DAGBLADET. Ja, jeg har alltid lurt på hvorfor det er så ekstremt mye sensasjonelle fake news og svada PK oppkok isteden for nøytrale nyheter, men tydelig av profitt går foran seriøs journalistikk, bra dere advarer oss så kanskje vi tar fra dere pressestøtten. Blir som å betale utenlandske agenter for å drive forgiftning av på Norske hjerner og ødeleggelse av det Norske samfunn. Det er kanskje ikke så lurt, mener dagbladet. 

Hører sjeldent på dagbladet men for en gangs skyld tror jeg de har rett....

Anonymkode: 4c517...fcd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg stusser over at du virker å anse Dagbladet som en større trussel for landet enn det faktum at norske bedrifter og råvarer i økende fart kjøpes opp av utenlandske storkonsern.

"Bla-Bladet" er en pingleavis som tror de er tøffe, kontroversielle og hardtslående; og vanskelig å ta seriøst. Det eneste bra med den avisen, er noen av tegneseriene(som like gjerne kan leses andre steder) og den geniale tegner Finn Graff.

Utenlandsk oppkjøp av Norge, bit for større bit, er det ramme alvor. Bedriftseiere oppfører seg som de rene halliker - alt er til salgs til den "rette prisen". Grådigheten er grenseløs, og omvendt proposjonal med ansvarsfølelse og langsiktig tenking.

Anonymkode: 2ec89...4e0

Skrevet (endret)
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg stusser over at du virker å anse Dagbladet som en større trussel for landet enn det faktum at norske bedrifter og råvarer i økende fart kjøpes opp av utenlandske storkonsern.

:edie:

Endret av xx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...