Gå til innhold

Steng gamle tråder fordi brukere drar de opp kun for å trolle og spamme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å bli lei av alle brukere som drar opp gamle tråder kun for å trolle og spamme! Syns virkelig at KG kunne blokkert alle tråder etter en viss tid!

Har du et "problem", post en egen og ny tråd. Ikke dra opp en tråd andre startet for mer enn 4-5 år siden! 

Anonymkode: 03253...a66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ofte bedre å bygge på en allerede eksisterende tråd enn å starte en helt ny. 

• Liker 7
Skrevet

Hvis det er en tråd som ikke er relevant for noen så er jeg enig at disse burde vært stengt.

Men, så dukker det innimellom opp en problemstilling som fortsatt kan være relevant (som f.eks sure klær i vaskemaskinen, det er sikkert noen som opplever det i dag også som for mange år siden) og da er det helt greit.

Om det er en bruker (og kanskje spesielt dersom det er en anonym bruker) som spør om noe spesifikt angående et forhold eller noe som er spesielt for akkurat den personen så er jeg enig at slike tråder burde bli stengt hvis den har vært i dvale i mange år. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Missfitness skrev:

Det er jo ofte bedre å bygge på en allerede eksisterende tråd enn å starte en helt ny. 

Hvorfor? Da må vi bla oss gjennom ofte flere sider med gamle svar for å finne et spørsmål noen ikke gidder å lage ny tråd for.

Anonymkode: 4f9a5...e6c

Skrevet

Jo, men mange av innleggene og argumentene vil fortsatt gjelde.

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Da må vi bla oss gjennom ofte flere sider med gamle svar for å finne et spørsmål noen ikke gidder å lage ny tråd for.

Anonymkode: 4f9a5...e6c

Dette mener jeg kommer veldig an på trådens innhold. Hvis en bruker for eksempel hadde samlivsproblemer for åtte år siden, vil det være bedre å starte en ny tråd, hvor man beskriver sin egen situasjon.

Hvis tråden derimot handler om oppussing av bad, og det har kommet flere gode råd, synes jeg det er helt greit å bygge videre på en gammel tråd hvis man har flere spørsmål om temaet.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Missfitness skrev:

Ikke når alle svarer HI som uansett er utdatert problemstilling for ts.

Anonymkode: 03253...a66

Skrevet
1 time siden, Missfitness skrev:

For meg er det innafor om tråden ikke er mer enn et år gammel, når man har noe å bidra med, men synes det blir litt drøyt når tråden er 10 år gammel eller noe deromkring. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...