Gå til innhold

Er du for eller imot selvbestemt abort ?

er du for eller imot selvbestemt abort  

1 stemme

1. 1. er du for eller imot selvbestemt abort

• jeg er for selvbestemt abort
      109
    • jeg er imot selvbestemt abort
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For. Helt uten tvil!

Skrevet

Selvfølgelig er jeg for! Sylte mine agurker for noen tilstander vi ellers ville fått... :o

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Prinsipielt i mot abort under "normale" omstendigheter. Men å ha et unntak for loven der hvor voldtekt f.eks har forekommet, lar seg ikke praktisere. Derfor er jeg alt i alt for selvbestemt abort.

Skrevet
Svaralternativene er ikke helt gode.

Jasså? Er du ambivalent i dag?

Gjest Valhalla
Skrevet

Jasså? Er du ambivalent i dag?

Jeg synes fosterdrap er forkastelig og moralsk galt, men vet ikke om det er noen løsning å gjøre det ulovlig. Så da er jeg for, men sterkt imot :-?

Skrevet

Jeg er for inntil 16 uke slik loven er i dag, men nemda synes jeg ikke hører hjemme i dagens samfunn. Nemda er for meg bare en ekstra belastning for en avgjørelse jeg tviler noen tar lett på, såpass tiltro har jeg til kvinner :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Merkelig at det bare er menn som er mot foreløpig

For...

Gjest Valhalla
Skrevet
Merkelig at det bare er menn som er mot foreløpig

For...

Det er faktisk slik at det er unge menn som er mest positiv til abort. Greit å pule rundt uten å slippe ansvaret med en baby da :roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

For, men jeg lurer på hvem som skulle fått bestemme, om kvinnen ikke skulle bestemme det selv?

Gjest Valhalla
Skrevet
For' date=' men jeg lurer på hvem som skulle fått bestemme, om kvinnen ikke skulle bestemme det selv?[/quote']

Det skulle loven gjøre, så får noen vurdere om loven åpner for drapet eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...