Gå til innhold

Smugleser dere Resett?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tørr dere innrømme ovenfor folk dere kjenner at dere leser Resett? 

Eller smugleser dere i skjul, uten å nevne dette for noen venner, familie eller kollegaer ? 

Anonymkode: 0e16d...8ab

Videoannonse
Annonse
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Vet ikke hva det er?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg smugleser ikke Resett, dagbladet og VG derimot smugleser jeg. Ikke bra å åpenlyst lese og henvise til aviser med frynsete journalistikk, ensidig vinkling og meningspåvirking

Anonymkode: 6c2d1...7b0

• Liker 10
Skrevet

Aldri hørt om "Resett".

Skrevet

Hva er Resett?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, som noen over her skriver, frynsete journalistikk og ensidig vinkling/meningspåvirkning. Så jeg gidder ikke lese Resett, ignorerer den nettavisen like mye som jeg ignorerer tråder her inne med samme opplegg. 

Anonymkode: a5675...d60

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg leser Resett. Mest for å forebygge ekkokammer.

Dessuten er det nyttig å vite hva en relativt stor andel nordmenn er opptatt av og hva slags holdninger de har. Dette er mennesker som ikke kommer til ordet på andre arenaer i samfunnet. "Ute av synet, ute av sinn" løser ingen problemer, tvert i mot er det fordummende.

Anonymkode: bc1a6...607

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle jeg smuglese. Alle aviser er vridd til den ene eller andre siden politisk. Trist at det er slik. 

Så hvis jeg leser VG og DB som er veldig venstrevridd. Leser jeg Resett og ABC nyheter som er litt høurevridd. Når jeg har fått begge vinklingene av en sak. Tenker jeg litt selv og gjør meg en mening midt i mellom et sted om hva som egentlig er nyheten. 

Anonymkode: 7a08a...06f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Snikreklame?

Anonymkode: c4b38...13d

• Liker 3
Skrevet

Nei, smugleser ikke Resett. Leser den avisen på daglig basis. Vg og Dagbladet derimot, leser jeg ikke annet enn dersom jeg ønsker å lese propaganda.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller smugleser dere i skjul, uten å nevne dette for noen venner, familie eller kollegaer ? 

:hoho::hoho::hoho: Holder nok som det er med å kaste bort tid på KG.

Anonymkode: 7cd88...e44

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

HAHA. Jeg innrømmer at jeg leser Resett. Jeg vil se hva de driver med. Jeg "holder ikke med dem". De har sin egen agenda.

Anonymkode: d0330...82b

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Jolene skrev:

Nei, smugleser ikke Resett. Leser den avisen på daglig basis. Vg og Dagbladet derimot, leser jeg ikke annet enn dersom jeg ønsker å lese propaganda.

For Resett propaganderer aldri for eget syn, mener du`?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man vil lese en mer objektiv avis, bør man lese Klassekampen. De er åpne om hvilken side de er på, men de er av de få som bedriver mer saklig og upartisk journalistikk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har boikottet resett.

Anonymkode: 2effd...3e5

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For Resett propaganderer aldri for eget syn, mener du`?

En av de få nyhetskildene som faktisk er bra, og ikke venstreradikal.

• Liker 5
Gjest chisandra
Skrevet

Smugleser kun kvinneguiden, jeg 😅

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg smugleser ikke og vil ikke ha noe problemer med å si at jeg av og til leser der. Hvorfor skulle jeg det? 

Det at jeg leser der, er jo ikke ensbetydende med at jeg er enig i alt som skrives. På samme måte som jeg regner med at veldig mange av f eks VG’s lesere heller ikke er enige med alt som står der. 

Det er viktig med flere kilder og forskjellig vinkling på saker og ting. Vi lever i et eksremt smalt samfunn når der gjelder hva som er ansett å være politisk korrekt informasjonen. Synes det stadig strammes til og det er skremmende hvor lite man kan uttale seg før man blir satt i bås og få ene ler annen merkelapp på seg. 

Jeg tror få nordmenn egentlig skjønner hvor smalt og ekstremt venstreorientert norsk presse og media generelt er. Mange hadde det hatt godt av et lengre opphold utenlands, og eller inntrykk fra utenlandske medier. 

Endret av Missfitness
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Jolene skrev:

En av de få nyhetskildene som faktisk er bra, og ikke venstreradikal.

Den er høyreradikal.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den er høyreradikal.

Og den later som den ikke er det. Klassekampen er venstreradikal, men innrømmer det i det minste. Og de klarer å skrive saker som går "imot eget" syn. Det klarer ikke Resett. Resett har dårlig selvinnsikt.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...