Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå som det er mye komfirmasjoner rundt om i landet, så lurer jeg på om dere har noen eksempler på hva som ikke bør være med i taler (kan godt nevne i andre setninger og: bryllup, bursdager osv). 

Jeg synes feks det er veldig unødvendig av talere å sammenligne søsken. Feks i konfirmasjonstaler. Alt trenger ikke på død og liv å sammenlignes og dagen skal jo egentlig kun handle om konfirmanten. 

Også er det ofte litt pinlig når talere nevner en morsom historie som er veldig intern eller egentlig er litt for "flau" historie til å fortelle. Dropp det!

Anonymkode: 8632c...60a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var intet bryllup en gang der mannens mor holdt en tale hvor hun opphøyde mannens tidligere kone og barna han hadde med henne. Hun sa at hun savnet den tiden de var en familie og la vekt på at de fremdeles hadde god kontakt. Ikke rart at bruden stormet ut midt i talen.

Anonymkode: 9e611...4b4

• Liker 1
Gjest Nina1975
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var intet bryllup en gang der mannens mor holdt en tale hvor hun opphøyde mannens tidligere kone og barna han hadde med henne. Hun sa at hun savnet den tiden de var en familie og la vekt på at de fremdeles hadde god kontakt. Ikke rart at bruden stormet ut midt i talen.

Anonymkode: 9e611...4b4

Herregud, svigermor fra helvete😳 Håper sønnen snakket til henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...