AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Her om dagen var vi tre venninner som avtalte å dra på shopping. Vi skulle møtes kl 13 for en liten matbit og deretter shoppe. Jeg kom til byen 1250 og ringte hun ene for å møtes. Da fikk jeg vite at hun og hun andre allerede hadde vært i byen siden kl 1145 (pga de tok tidligere buss). De hadde begynt å shoppe. Så da hadde de naturligvis vært innom noen av de butikkene jeg hadde tenkt meg og ville ikke gå dit etterpå fordi de allerede hadde være der. Fortalte de at jeg synes det var kjipt de startet før siden vi allerede hadde en avtale. Om ikke annet, så kunne de jo spurt om jeg kunne komme før. Virket som de ikke forstod at jeg synes det var dumt. Hva synes dere? Er det OK å bli litt skuffet og synes det er kjipt? Anonymkode: fca82...4c8 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 Ja, det er ok å bli skuffet og syns at det er kjipt.. dere skulle jo shoppe sammen. Alt kunne blitt løst bedre om de hadde inkludert deg, og sagt at de dro inn med den og den bussen. Anonymkode: bc475...4d5 8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #7 Skrevet 13. mai 2018 Det er kun dårlige venner som gjør slikt. Skjønner godt at du ble skuffet. Anonymkode: 150af...79e 1
Rosa Sitron Skrevet 13. mai 2018 #8 Skrevet 13. mai 2018 Det er lov å være skuffet. En ting at de startet tidligere, men da burde de åpnet for at du også kunne dra i de samme butikkene. 5
Gjest making.a.mess Skrevet 13. mai 2018 #9 Skrevet 13. mai 2018 Det var dårlig gjort å lov å bli skuffet. Men antar det bare var korttenkthet fra deres side.
Thyra Skrevet 13. mai 2018 #10 Skrevet 13. mai 2018 Det kommer litt an på. Dersom dere hadde en avtale om å møtes kl 1300, og de to andre gjorde en avtale seg i mellom om å dra før uten å inkludere deg, synes jeg det var litt dårlig gjort. Men om begge to, hver for seg, bestemte seg for å dra litt tidligere for å gjøre unna noen ærender først (dette gjør jeg selv ofte), og så tilfeldigvis tok samme buss, er det en helt annen sak. 8
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #11 Skrevet 13. mai 2018 2 timer siden, Thyra skrev: Det kommer litt an på. Dersom dere hadde en avtale om å møtes kl 1300, og de to andre gjorde en avtale seg i mellom om å dra før uten å inkludere deg, synes jeg det var litt dårlig gjort. Men om begge to, hver for seg, bestemte seg for å dra litt tidligere for å gjøre unna noen ærender først (dette gjør jeg selv ofte), og så tilfeldigvis tok samme buss, er det en helt annen sak. Men hvis det hadde vært tilfelle ville jeg i alle fall ha sagt ifra til den siste venninnen. Anonymkode: d459e...518 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #12 Skrevet 13. mai 2018 Syns det var kjipt gjort at de ikke sa fra til deg at de tok en tidligere buss når de kom frem til at de skulle ta en tidligere buss , sånn at du kunne vært med fra tidlig av du også Anonymkode: b5302...e4a 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #13 Skrevet 13. mai 2018 Dårlig gjort. Hadde de gått i de kuleste butikkene slik at du ikke skulle få være med på det? Utelater de deg i andre situasjoner? Anonymkode: 6a355...ade
Tibbie Skrevet 13. mai 2018 #14 Skrevet 13. mai 2018 De burde gitt deg beskjed sånn at du kunne komme tidligere, eller blitt med deg i butikkene på nytt. Sistenevnte er vel en selvfølge uansett? Når jeg er på shopping med venninner, blir jeg alltid med i butikker jeg ikke har interesse i. Sånn er det jo når man shopper sammen. Orker man ikke se noe man allerede har sett eller ikke har interesse i, så shopper man alene. 2
SardintrollReturns Skrevet 13. mai 2018 #15 Skrevet 13. mai 2018 Synes det var litt dårlig, ja, siden dere hadde avtalt å møtes for å spise og deretter shoppe. Burde ha sagt ifra i det minste. Ikke akkurat verdens undergang, men skjønner at du ble skuffet, TS.
Eun Skrevet 13. mai 2018 #16 Skrevet 13. mai 2018 3 timer siden, Thyra skrev: Det kommer litt an på. Dersom dere hadde en avtale om å møtes kl 1300, og de to andre gjorde en avtale seg i mellom om å dra før uten å inkludere deg, synes jeg det var litt dårlig gjort. Men om begge to, hver for seg, bestemte seg for å dra litt tidligere for å gjøre unna noen ærender først (dette gjør jeg selv ofte), og så tilfeldigvis tok samme buss, er det en helt annen sak. Dette 🖕 Dersom de har for vane å gjøre slike ting hvor du ikke blir inkludert, så hadde jeg blitt veldig skuffa og jeg hadde vurdert hvorvidt jeg ville ha brukt mer tid og energi på slike venner. Men dersom det var et engangstilfelle, så kan det være så enkelt som akkurat det Thyra skriver. Ting har som regel nyanser. Forstpr at du blei skuffa, jeg hadde nok kjent på det selv. Men rist det av deg - mest sannsynligvis handlet det bare om tilfeldigheter. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #17 Skrevet 13. mai 2018 Ja det er lov å bli skuffet. Hvis de hadde villet gått tilbake til de butikkene de allerede hadde vært pga jeg ikke hadde fått vært der, da tror jeg jeg hadde opplevd det mindre sårt. Men det gjorde altså ikke dine venner, er dårlig gjort og ikke være med deg selv om de var ferdige i de butikkene. Anonymkode: 0d4e4...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå