AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Har en ny type som tenner på tanken. Er redd han skal syntes det er ekkelt og dermed på en måte syntes jeg er ekkel... Begge liker vi både blod, safter og sæd, men er redd dette kan bli litt for mye. Noen erfaringer? Anonymkode: 8fe3b...9d2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #2 Skrevet 13. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har en ny type som tenner på tanken. Er redd han skal syntes det er ekkelt og dermed på en måte syntes jeg er ekkel... Begge liker vi både blod, safter og sæd, men er redd dette kan bli litt for mye. Noen erfaringer? Anonymkode: 8fe3b...9d2 Gjør det ofte med dama. Tenner sjukt på å gjøre det og dama er ekstremt kåt når hun har mensen😊 Anonymkode: e9109...506 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 Kjente jeg nesten brøyt meg litt ved tanken. Men hvis dere er folk som ligger diverse væsker fra kroppen så hvorfor ikke. Men forbered han på at mens blod ikke er «vanlig» blod, men at det er både koagulert og ofte lukter det mye strammere enn vanlig blod. Anonymkode: decda...59c 6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjente jeg nesten brøyt meg litt ved tanken. Men hvis dere er folk som ligger diverse væsker fra kroppen så hvorfor ikke. Men forbered han på at mens blod ikke er «vanlig» blod, men at det er både koagulert og ofte lukter det mye strammere enn vanlig blod. Anonymkode: decda...59c Tenner sjukt på det og får selv mine beste orgasmer når jeg slikker dama med mensen. Anonymkode: e9109...506 1
Missfitness Skrevet 13. mai 2018 #5 Skrevet 13. mai 2018 (endret) Nei, det skal han slippe. Hadde faktisk blitt skeptisk om han ville. I den perioden er det kun han som får. Endret 13. mai 2018 av Missfitness 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #6 Skrevet 13. mai 2018 Hadde en tidligere ff som likte å gjøre det på meg, så da sa jeg bare ja, takk! Anonymkode: 86fc0...210 1
Hr. Aktiv Skrevet 13. mai 2018 #7 Skrevet 13. mai 2018 Jeg er villig til å prøve mye, men her møter jeg veggen. 3
funginger Skrevet 13. mai 2018 #8 Skrevet 13. mai 2018 Ganske ekkelt, men samtidig, hvis man dusjer rett før og holder på i 30 min til en time, blør man ikke nødvendigvis veldig mye på så kort tid. Jeg synes det er ganske ekkelt siden det ikke kun er "rent, nytt" blod.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #9 Skrevet 13. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjente jeg nesten brøyt meg litt ved tanken. Men hvis dere er folk som ligger diverse væsker fra kroppen så hvorfor ikke. Men forbered han på at mens blod ikke er «vanlig» blod, men at det er både koagulert og ofte lukter det mye strammere enn vanlig blod. Anonymkode: decda...59c Brøyt?? Til Ts: NEI!! Anonymkode: fbf52...71e 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #10 Skrevet 13. mai 2018 Jeg kunne personlig aldri tenkt meg å mottatt oralsex når jeg har mensen, hadde følt det som ekkelt og uhygenisk og jeg ville ikke følt meg komfortabel med det. Anonymkode: 7dfe4...0b5 3
Ellinl Skrevet 13. mai 2018 #11 Skrevet 13. mai 2018 Jeg hadde ikke merket at jeg hadde fått mensen, hadde sex. Skulle suge han etter han hadde vært inni meg, å fy **** aldri igjen!! Den smaken !! Blir dårlig bare jeg tenker på det😅 så hadde ikke villet gjort det om jeg hadde vært han. 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #13 Skrevet 13. mai 2018 Har hatt oralsex under mensen selv, men da med menskopp i, så det var jo ikke egentlig noe blod innblandet. Personlig hadde jeg nok ikke følt meg komfortabel uten kopp. Anonymkode: be097...98b
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #14 Skrevet 13. mai 2018 Hvis han liker tanken så la han prøve Jeg hadde en mann som heller ikke lot seg hindre av mensen for å slikke meg. Er jo ikke sånn at det spruter blod ut heller. Det er noe villt og dyrisk over det. Han sa han følte seg ekstra viking av det hehehe. Anonymkode: 0ff13...ded 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #15 Skrevet 13. mai 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brøyt?? Til Ts: NEI!! Anonymkode: fbf52...71e Ja forsto du ikke det ordet kanskje? Tenk over det litt til så skjønner du det vel etter hvert. Skal vel egentlig være «brøt» men det forstår til og med du regner jeg med. Anonymkode: decda...59c
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #16 Skrevet 13. mai 2018 Tar meg en god dusj, setter inn en OB. Mannen elsker å slikke. Han slikker meg til flere orgasmer. Så tas OB ut og Vi har samleie. Ikke noe problem. Anonymkode: fc88a...834 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #17 Skrevet 13. mai 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja forsto du ikke det ordet kanskje? Tenk over det litt til så skjønner du det vel etter hvert. Skal vel egentlig være «brøt» men det forstår til og med du regner jeg med. Anonymkode: decda...59c Lurte på deyte ordet selv, mente du "kaste opp"? Var det jeg følte passet inn i setningen, men har aldri i mitt liv hørt "jeg brøt meg nesten"... Fant det heller ikke i synonymsordboka... http://www.synonymordboka.no/no/?q=kaste+opp Anonymkode: ef82c...e52
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #18 Skrevet 13. mai 2018 Til ts... jeg lar ikke mannen komme i nærheten med noe akkurat da, så oralsex hadde ikke funka 😬 Føler meg selv bare utrolig ukonfortabel og veldig lite sexy den tiden i måneden. Så enn om han er klar for å kjøre brannbil, er ikke jeg det 😬 Anonymkode: ef82c...e52
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #19 Skrevet 13. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja forsto du ikke det ordet kanskje? Tenk over det litt til så skjønner du det vel etter hvert. Skal vel egentlig være «brøt» men det forstår til og med du regner jeg med. Anonymkode: decda...59c Nei, brøt er også helt på trynet. Brakk meg av deg nå. Anonymkode: fbf52...71e 1
copro Skrevet 13. mai 2018 #20 Skrevet 13. mai 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en ny type som tenner på tanken. Er redd han skal syntes det er ekkelt og dermed på en måte syntes jeg er ekkel... Begge liker vi både blod, safter og sæd, men er redd dette kan bli litt for mye. Noen erfaringer? Anonymkode: 8fe3b...9d2 Har slikket mens mange ganger, og det er helt greit, men det gir meg mest når kvinnen tenner på det. Har også vært toalett for kvinner og fått munnen og ansiktet fylt med avføring, og for noen høres det kanskje værre ut, men jeg tenner skikkelig på det og nyter denslags. Synes du skal la typen din få prøve å slikke mensen din hvis han har lyst, og jeg synes du skal forsøke senke skuldrene og nyte det, for da blir det mye bedre opplevelse for han og kanskje for dere begge. Kos dere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå