Gå til innhold

Hva er best av Møteplassen eller Sukker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg er en mann i slutten av førtiårene på utkikk etter en kjæreste. Har vært en stund på Sukker, men ikke så veldig fornøyd, bla. synes jeg det er veldig begrenset utvalg. Har lyst til å forsøke Møteplassen. Er det noen som har erfaringer her og er utvalget større? Artig med tilbakemelding. Mvh.

Anonymkode: f0f29...355

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har møtt bra damer via både Møteplassen og Sukker. Sex med flest fra Suker, så rangerer den foran. Er selv i begynnelsen av førtiårene 

Endret av ArneAnd
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, ArneAnd said:

Har møtt bra damer via både Møteplassen og Sukker. Sex med flest fra Suker, så rangerer den foran. Er selv i begynnelsen av førtiårene 

Nå er vel TS på leting etter kjæreste og ikke bare en FF. Da tror jeg Møteplassen blir bedre, ellers så har Match.com veldig bra omtale i år etter år, samme med Elitesingles.

Anonymkode: b5e6e...208

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nå er vel TS på leting etter kjæreste og ikke bare en FF. Da tror jeg Møteplassen blir bedre, ellers så har Match.com veldig bra omtale i år etter år, samme med Elitesingles.

Anonymkode: b5e6e...208

Jeg har prøvd både møteplassen, sukker, match og Tinder. Hvor bra de forskjellige er tror jeg avhenger mer av hvem du møter på enn hvilken app du bruker. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, ArneAnd skrev:

Jeg har prøvd både møteplassen, sukker, match og Tinder. Hvor bra de forskjellige er tror jeg avhenger mer av hvem du møter på enn hvilken app du bruker. 

Jeg tror heller ikke appen har noe å si, jeg tror heller intensjonen med å bruke de forskjellige appene har noe å si.

Jeg tror det er mer seriøst på match, for der må alle betale hvis de vil møte noen. På sukker kan man bli kontaktet av noen som allerede har betalt, så der er det mindre terskel for å registrere seg. 

På møteplassen er det vel også gratis å snakke med hverandre, tror jeg. 

Tinder kan funke, men det er vel større sjanse for å bomme der enn å treffe - når det gjelder å få seg kjæreste. 

Jeg er kvinne og jeg likte møteplassen best. 

Anonymkode: c2b7f...c79

AnonymBruker
Skrevet

Tinder er nok den med flest brukere og dermed også størst sjanser for å både bomme og treffe vil jeg tro. Selv har jeg møtt en del forskjellig der, alt fra damer som har vært med på ass-to-mouth et kvarter ut i første daten til min nåværende samboer. 

Anonymkode: bad1f...70a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...