Gå til innhold

Bruker dere par sexleketøy i senga?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Vikrator. Slik krafrig greie (magic wand). Noen ganger bruker jeg den på henne. Andre ganger bruker hun den på meg. Har en hver så ofte gjør vi det sammen og har konkurranse om hvem som kommer først. 

Anonymkode: 55107...c87

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vikrator. Slik krafrig greie (magic wand). Noen ganger bruker jeg den på henne. Andre ganger bruker hun den på meg. Har en hver så ofte gjør vi det sammen og har konkurranse om hvem som kommer først. 

Min ff er sånn, han liker å få det inn analt og han kommer amazing når jeg gjør det med han:)

Anonymkode: 7be6a...41f

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå bruker ikle vi magic wand analt. Har det utenpå klitoris eller penishodet og vibrerer til orgasme. 

Oki. Hvor lang tid tar det til orgasmen kommer og går det hardere? Gjort det et par ganger mot penishodet og orgasmen ble helt amazing heftig:P

Anonymkode: 7be6a...41f

AnonymBruker

Har en dildo og vibrator som taes frem hyppig. Dette fordi jeg ikke kommer av fingring/slikking (aldri gjort på alle de årene jeg har vært sexuel aktiv, det går bare ikke) og vi har sex så sjeldent at han kommer etter mellom 1-3 min, aka ikke nok tid for meg. 

Anonymkode: d9d95...da4

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Mannen min syntes det er kvalmt med sex leketøy. Han mener utstyret hans bør være nok.  Selv om han er mer enn godt utrustet er det jo ikke alltid det det står på. 😅

Anonymkode: 482c6...25b

Noen menn tar det så fryktelig personlig hvis vi har behov for noe ekstra... ikke alle som forstår at vi kvinner ikke bare kan komme på kommando 

Anonymkode: d9d95...da4

• Liker 2

Annonse

Det er jo bare gøy med litt ekstra krydder. Jeg blir bare mer gira jeg om hun foreslår og finne fram dildoen eller buttplugen. Jeg vet veldig godt at jeg kan tilfredstille henne uten, men hun fortjener da de deiligste orgasme. om det kan hjelpe med en vibrator eller annet gøy så er jo det bare stas.

jeg kan anbefale we vibe. Bad boy prostata vibrator. En solid og grov dildo. Og masse glide middel 😉😉😉

Annonse
AnonymBruker

Jo, som oftest. Magic Wand, Womanizer, og diverse dildoer str. L/ XL/XXL. Krevende dame :) 

Fingring/ slikking/ knulling "funker" overhodet ikke for henne. Iallefall ikke når jeg gjør det :(

Anonymkode: 5efde...28f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...