AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #21 Skrevet 14. mai 2018 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: tinder er ikke noe jeg vil anbefale overhodet, heller ikke andre flørte stasjoner. Det er den mest upersonlige måten man kan få kontakt med mennesker. I Norge finner man make på en annen måte. Anonymkode: d194a...fc6 Synes ikke det er så jævlig personlig å screene jenter på en uteplass heller. Jeg går da vitterlig ikke bort til jenter som jeg synes ser uattraktive ut. Tinder er ikke et mål, det er ikke en plass. Det er et verktøy. Anonymkode: 9745f...9e6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #22 Skrevet 14. mai 2018 Jeg kom over profilen til min brors ungdomskompis, så jeg ringte min bror og hørte litt om hvordan han var for å sjekke om han var OK før jeg trykka like. Denne kompisen hadde "Norwegian viking" på profilen sin. Min bror fortalte at denne mannen var høyreekstrem, rasist osv. Haha. Er ekstremt var på alle som har "viking" på profilen sin nå! En jeg hadde matcha med fra før hadde det, så jeg spurte han om det var en sånn white supremacy-greie, han sa bare "hehe nei det er ikke det", og skiftet raskt tema. Er litt skeptisk likevel da. Øynene sier ekstremt mye. Mange menn ser så enormt dumme ut på bildene sine. De har jo ikke estetisk sans når det kommer til bilder i det hele tatt. Stirrer tomt inn i kamera, tar selfies nærmest fra froskeperspektiv så de ser ut som noen tomler med fjes på. Snapchat er fy, helt enig i det andre skriver her om det. Dårlig språk er umiddelbar avvisning. Matchet med en, han skrev først: "Hat en fin dag?". Og jeg ventet. Og ventet. Ventet på " *hatt". Det kom aldri. Så jeg slettet matchen. Uff xD Anonymkode: 70b14...420 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #23 Skrevet 14. mai 2018 Jeg har fått likes av flere flotte jenter, men jeg som er middels mann hva gjelder utseende, tror dette er fake brukere. Så jeg bruker ingen energi på det. Er forøvrig skeptisk til de som ikke har bilde av seg selv, men alt mulig annet av rare ting. Anonymkode: d00e5...bb6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #24 Skrevet 14. mai 2018 Tinder.. som om folk er kjøp og salg, varer du kan velge mellom. Kvalmt. Skulle vært forbudt Anonymkode: 6281b...b12
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #25 Skrevet 14. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tinder.. som om folk er kjøp og salg, varer du kan velge mellom. Kvalmt. Skulle vært forbudt Anonymkode: 6281b...b12 Ntåå dakkar. Anonymkode: 9745f...9e6
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #26 Skrevet 14. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kom over profilen til min brors ungdomskompis, så jeg ringte min bror og hørte litt om hvordan han var for å sjekke om han var OK før jeg trykka like. Denne kompisen hadde "Norwegian viking" på profilen sin. Min bror fortalte at denne mannen var høyreekstrem, rasist osv. Haha. Er ekstremt var på alle som har "viking" på profilen sin nå! En jeg hadde matcha med fra før hadde det, så jeg spurte han om det var en sånn white supremacy-greie, han sa bare "hehe nei det er ikke det", og skiftet raskt tema. Er litt skeptisk likevel da. Øynene sier ekstremt mye. Mange menn ser så enormt dumme ut på bildene sine. De har jo ikke estetisk sans når det kommer til bilder i det hele tatt. Stirrer tomt inn i kamera, tar selfies nærmest fra froskeperspektiv så de ser ut som noen tomler med fjes på. Snapchat er fy, helt enig i det andre skriver her om det. Dårlig språk er umiddelbar avvisning. Matchet med en, han skrev først: "Hat en fin dag?". Og jeg ventet. Og ventet. Ventet på " *hatt". Det kom aldri. Så jeg slettet matchen. Uff xD Anonymkode: 70b14...420 Når er en liten slurveskrivefeil som "hat" får deg til å reagere mye sterkere enn uttrykket "Norwegian viking", er det kanskje på tide å trimme antennene litt... Anonymkode: c216c...12f
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #27 Skrevet 14. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når er en liten slurveskrivefeil som "hat" får deg til å reagere mye sterkere enn uttrykket "Norwegian viking", er det kanskje på tide å trimme antennene litt... Anonymkode: c216c...12f Excuuuse me? Jeg skrev jo at jeg ble skeptisk på de som har viking. Reagerer ikke sterkt på noen av de, sveiper bare vekk/ignorerer. Anonymkode: 70b14...420
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #28 Skrevet 14. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tinder.. som om folk er kjøp og salg, varer du kan velge mellom. Kvalmt. Skulle vært forbudt Anonymkode: 6281b...b12 HELT enig. Tinder er ekstremt umoralsk og ukristelig. Bare folk med dårlige moraler som bruker det. Anonymkode: 2bc82...804
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #29 Skrevet 14. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: HELT enig. Tinder er ekstremt umoralsk og ukristelig. Bare folk med dårlige moraler som bruker det. Anonymkode: 2bc82...804 Hvorfor er det så mange kristne på den da? "Søker kun kristne jenter" "Elsker jesus" osv Anonymkode: 70b14...420
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #30 Skrevet 14. mai 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det så mange kristne på den da? "Søker kun kristne jenter" "Elsker jesus" osv Anonymkode: 70b14...420 De kan umulig være seriøse. Folk som er seriøse er ikke på Tinder. Vet det finnes folk som har fått kjæreste via Tinder, men de er garantert utro, for de leter alltid etter noe bedre og klarer ikke være trofaste. Meget ukristelig oppførsel med andre ord. Anonymkode: 2bc82...804
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #31 Skrevet 14. mai 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kan umulig være seriøse. Folk som er seriøse er ikke på Tinder. Vet det finnes folk som har fått kjæreste via Tinder, men de er garantert utro, for de leter alltid etter noe bedre og klarer ikke være trofaste. Meget ukristelig oppførsel med andre ord. Anonymkode: 2bc82...804 Haha xD Du er den mest ukristelige på hele denne tråden, da. Makan til generalisering og dømming. Anonymkode: 70b14...420
Kreator Skrevet 14. mai 2018 #32 Skrevet 14. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker said: De kan umulig være seriøse. Folk som er seriøse er ikke på Tinder. Vet det finnes folk som har fått kjæreste via Tinder, men de er garantert utro, for de leter alltid etter noe bedre og klarer ikke være trofaste. Meget ukristelig oppførsel med andre ord. Anonymkode: 2bc82...804 Alltid imponert over at de som tror på eventyrfigurer i tillegg klarer å være så fordømmende ovenfor alle de som ikke tenker som de. Hvis du først skal ta Tinder så må du antageligvis ta ALL online dating, for forskjellene er relativt små, og de fleste som dater online er ofte flere steder. Og da får du et annet problem, for statistikken sier at de fleste etablerte par nå finner hverandre via onlinetjenester. Men fakta har vel aldri helt blitt akseptert i den leiren du gir inntrykk av å representere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå