Gå til innhold

Når blir du skeptisk på tinder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen tydelige «feil» man skal se etter? Når tennes varsellampa hos deg? 

Anonymkode: c178f...0f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvinner trenger mekanismer for å sile ut antall potensielle fordi matchantallet typisk er høyt. Som andre tråder har vist så varierer "kravene" ganske bredt. For alle andre enn de aller peneste mennene så er muligens minimumskravene en profiltekst som inneholder noe meningsfylt, at man behersker skriftspråk sånn noenlunde og at man har noe meningsfult eller morsomt å si (helst ikke for mye på kanten, humor er veldig subjektivt).

Menn trenger mekanismer for å sile ut kvinner de ikke er interesserte i. Utseende er nok det viktigste kriteriet for de fleste menn, og de fleste kvinner trenger tydeligvis ikke profiltekst uansett. En god andel menn ser ut til å gjøre utsilingen etter matchen imidlertid, så ikke ta seieren på forskudd om du får match. Er du en kvinne som ikke får mange matcher så er det mulig du kan score ekstrapoeng med en fin / vittig profiltekst.

For min egen del er dårlige og/eller gamle bilder alltid et varsel. Kun ansiktsbilder fra en spesiell vinkel gir ofte en indikasjon om overvekt, så hvis man er opptatt av det så bør man muligens forsøke å finne ut av det i løpet av bli kjent samtalen. Trenger ikke være direkte, kan være indirekte ved å snakke om nivå av fysisk aktivitet, humor om "Tinder sommer-kroppen" o.l. slik at personen får en mulighet til å nevne at man kanskje har litt ekstra. Personlig tåler jeg litt overvekt, men har sluttet å nevne det i profiltekster o.l. fordi mange kvinner dessverre ikke nødvendigvis har et realistisk bilde av hva "litt" betyr. 

Noen annet jeg personlig ikke liker er bilder som viser en haug med fysisk aktivitet, men det er en personlig preferanse. Det er fordi jeg i tillegg til å trene mye selv også liker å slappe av. Damer som skal på være på tur eller i aktivitet hele tiden er ikke noe for meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje TS mener noe matchen sier eller gjør etter at man har fått match.

Jeg blir skeptisk når det er vanskelig å få gjort en ordentlig avtale. At avtalen først er løs, og så blir den fulgt opp av han i aller siste liten, så det egentlig blir for sent. Bra menn gjør tydelige avtaler, tenker jeg.

Anonymkode: c216c...12f

AnonymBruker
Skrevet

Når han bruker for mange komplimenter, når han spør etter snapchat, når han bruker mye blunketegn, når han sender melding på natta.

Anonymkode: e9092...5d6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For det første: Menn med bilder i bar overkropp.. next. 

Andre ting å se etter er personer som skriver høyden sin eller legger ut brukernavn på snapchat i profilen, de som er sykt ivrige og pågående, de som sender meldinger i tussmørket på natta, eller de som aldri gidder å svare. Gidder du ikke å svare, da er du vitterlig meg ikke SÅ interessert. 

Men ellers: følg magefølelsen din. 

Anonymkode: c2975...073

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Og: menn som kaller deg "babe" eller "søta" på 3. melding. 

Da blir det unmatch, gitt :ler:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tydelig har skrevet "ikke ute etter ONS" og det første jeg får spm. om er "så du er bare ute etter ONS?" :dry:

Anonymkode: 09d02...ab6

• Liker 3
Gjest Minesveiper
Skrevet

- Bikinibilder - Snapchat i profiltekst - "Rare utsagn og setninger i profiltekst" - "Dersom de sier noe om seg selv i profiltekst hvor jeg bare er rake motsatte". 

Ellers reagerer jeg litt på damer som vil møtes før man omtrent har snakket sammen. Det er et par ting jeg vil vite før jeg går på date fordi jeg er ikke særlig giret på å møte en når det ikke er noen framtidsutsikter uansett. Liker heller ikke når damer skriver meldinger som om de fremdeles er 14-15 år. 

AnonymBruker
Skrevet

Jenter som ikke tas seriøst av meg:

- deler ut snapchat.

- bare, eller nesten bare selfies

- profiler med bilder fra kun en vinkel

- bruker de le/grine emojien på hver eneste melding

- Pratet med en kjemperar jente en gang: "skriv 5 ting som beskriver deg selv. go!"

Jeg svarte henne med en kort liste hvor jeg prøvde å være litt morsom. Fikk tilbake en 40 linjers tekst om hvordan hun vil beskrive seg selv. Jeg visste da at jeg aldri kommer till å like denne damen. Spurte deretter hva hun liker å gjøre på fritiden. Fikk samme type svar. Deretter gadd jeg ikke fortsette samtalen. Hun fjernet meg dagen etter. Hun virket skikkelig merkelig. 

Anonymkode: 9745f...9e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor reagerer dere på at de viser til snapchat i profilen? Ellers enig i mye som skrives her. 

Anonymkode: 2076e...d3c

AnonymBruker
Skrevet

Del den gjerne ut i samtale, men hvis en jente skriver brukernavn i bio, lurer jeg på  om de er ute etter fans, er camgirls og whatnot.

Anonymkode: 9745f...9e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For mye spakkel/sminke, løse vipper osv. Skjønner jo at hu ikke tåler månelys under alt det der.

Anonymkode: ff192...225

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet med bikini/bar overkropp så lenge settingen er naturlig. 

De som etterspør Snapchat i første melding er B-bye. 

Anonymkode: e97c7...f6c

Skrevet (endret)
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor reagerer dere på at de viser til snapchat i profilen? Ellers enig i mye som skrives her. 

Jeg tenker de som skriver snapchatten sin ønsker å snappe med flest mulig jenter. :)

Endret av godjenten
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og: menn som kaller deg "babe" eller "søta" på 3. melding. 

Da blir det unmatch, gitt :ler:

Enig i den 😂😂 Her fikk jeg melding fra en fyr i går, første han skrev var "Hei Sexy". Han svarte ikke jeg for å si det slik 😂😂

Anonymkode: 833cf...856

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser på snapchat som mest useriøse stedet å snakke med noen, spesielt å bli kjent med noen. Folk som viser til eller spør om snap tenker jeg at bare vil brife med det "kule" livet sitt eller selfies, og mase til seg intimbilder og sexchatte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, godjenten skrev:

Jeg tenker de som skriver snapchatten sin ønsker å snappe med flest mulig jenter. :)

Enig men jeg tenker litt det samme om tinder og nettdating for øvrig. Kvantitet foran kvalitet. 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser på snapchat som mest useriøse stedet å snakke med noen, spesielt å bli kjent med noen. Folk som viser til eller spør om snap tenker jeg at bare vil brife med det "kule" livet sitt eller selfies, og mase til seg intimbilder og sexchatte.

Hmm akkurat. Kanskje du har rett. Det slo meg forleden at man kan kanskje ikke sende bilder på chatten til tinder? Du har sikkert rett, spesielt ang. bildedeling. 

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke helt problemet med bikini/bar overkropp så lenge settingen er naturlig. 

Anonymkode: e97c7...f6c

Enig. Skepsisen hos meg er større om hun bare har ansiktsbilder/bilder hvor kroppen ikke vises tydelig. Er du overvektig, greit, men ikke skjul det.

Anonymkode: 7614a...7ee

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Skepsisen hos meg er større om hun bare har ansiktsbilder/bilder hvor kroppen ikke vises tydelig. Er du overvektig, greit, men ikke skjul det.

Dette er jeg helt enig. Har vært borti mange damer som kun viser ansikt/profilbilde, men ingen kropp. Føler at det er noe som skjules da og går automatisk ut i fra at det er snakk om overvekt/fedme.

Anonymkode: 0fefe...3d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

tinder er ikke noe jeg vil anbefale overhodet, heller ikke andre flørte stasjoner. Det er den mest upersonlige måten man kan få kontakt med mennesker. 

I Norge finner man make på en annen måte. 

Anonymkode: d194a...fc6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...