AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Jeg er «bare» 25 år og vet jeg sånn sett har god tid. Likevel kjenner jeg veldig på det og ikke ha en som bare er min. Har hatt kortere og lengere «dater», men det har aldri blitt noe seriøst. Siste holdt jeg på med i over ett år før jeg innså at han aldri ville gi meg det jeg vil ha og fortjener. Jeg har en god jobb, økonomien er på stell og mange venner. Blir alltid godt likt, og sånn sett er det ikke noe «galt» med meg. Likevel får jeg det ikke helt til, enten fordi jeg ikke vil eller fordi han ikke vil. Dette er noe jeg tenker en del på, og spesielt når det nærmer seg dager som17. Mai. Har venner å være med, men hadde vært utrolig koselig og kunne feiret en sånn dag med den som betyr mest. Er det noen som har tips/råd til hvordan jeg kan endre tankegangen og heller sette pris på alt det fine jeg har i livet? Skal også sies at jeg bruker litt tid på å få følelser, men når jeg først får de faller jeg helt pladask. Hvordan burde jeg forholde meg til det og nestemann jeg evt. dater? Anonymkode: 9c9f0...4aa
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #2 Skrevet 13. mai 2018 Du er for kravstor antageligvis. Hvis du stadig kaster bort folk som er fullt brukelige. Aldri fornøyd. Har vært på onlien dating som mann nå i ett års tid. Har fått ett svar sendt over 1000 meldinger. Har vanlig jobb. Så tror dere evige single er for kravstore. Anonymkode: cf272...23a 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hatt kortere og lengere «dater», men det har aldri blitt noe seriøst. Siste holdt jeg på med i over ett år før jeg innså at han aldri ville gi meg det jeg vil ha og fortjener. Anonymkode: 9c9f0...4aa "Dette er det jeg krever, jeg fortjener det, gi meg det, eller gå" Anonymkode: 8ed21...abd 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Dette er det jeg krever, jeg fortjener det, gi meg det, eller gå" Anonymkode: 8ed21...abd Ordla meg kanskje litt feil, men når han ikke behandlet meg med respekt funker det jo ikke. Han ville ikke noe seriøst, det ville jeg. Men hva menes egentlig med å være for kravstor? Jeg vil ha en som er snill, aktiv, morsom og omsorgsfull. Kan vel ikke være altfor mye å be om? Anonymkode: 9c9f0...4aa 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #5 Skrevet 13. mai 2018 Det er ikke lett, har ikke for mange tips å komme med desverre, forige ex dumpa meg pga. jeg krevde for lite... så du kan aldri vite hvor du har menn. De er like ulike som kvinner... Det er bare å komme seg tilbake i gamet og håpe du treffer på ham du virkelig leter etter Anonymkode: d2226...b8b
Vinnerloddet Skrevet 13. mai 2018 #6 Skrevet 13. mai 2018 Jeg tror ut i fra det du skriver at du ikke har truffet den rette ennå. Du vet hva du ønsker i en partner, og den personen med de egenskapene har du ikke truffet ennå. Ofte må du date en del før du finner den rette.. Tenker at hvis du er bevisst på hva du ha så må du bare vente til han dukker opp. Er ikke vits i å bli frustrert og lure på hvordan du skal endre deg. Sett heller pris på det fine du har i livet og vent til det dukker opp en som gir deg følelser.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #7 Skrevet 13. mai 2018 3 timer siden, Vinnerloddet skrev: Jeg tror ut i fra det du skriver at du ikke har truffet den rette ennå. Du vet hva du ønsker i en partner, og den personen med de egenskapene har du ikke truffet ennå. Ofte må du date en del før du finner den rette.. Tenker at hvis du er bevisst på hva du ha så må du bare vente til han dukker opp. Er ikke vits i å bli frustrert og lure på hvordan du skal endre deg. Sett heller pris på det fine du har i livet og vent til det dukker opp en som gir deg følelser. Nei, vet det ikke er noe vits å bli frustrert, bare føler det er veldig leit noen ganger. De fleste rundt meg har slått seg til ro og det gjør at jeg føler ekstra på det fordi jeg er den eneste single .. Synes det i perioder er veldig vanskelig å takle Anonymkode: 9c9f0...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå