Gjest Iselilja i.i. Skrevet 25. februar 2005 #1 Skrevet 25. februar 2005 Noen som har lest det? Hva synes dere?
Gjest lmari Skrevet 25. februar 2005 #3 Skrevet 25. februar 2005 Det var lanseringsfest i går, så det er i hvert fall rett rundt hjørnet!
Hilde Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 Jepp, såvidt jeg vet er det i salg fra mandag.
Gjest Iselilja i.i. Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 Jeg kjøpte det igår, men har ikke fått lest det ennå.
Hilde Skrevet 25. februar 2005 #6 Skrevet 25. februar 2005 Da er det nok noen butikker som har tjuvstartet.. Bladene blir distribuert fra onsdag til lørdag uken før utgivelse, men skal altså ikke selges før en eksakt dato, og det er mandag 28 februar. Blir spennende å se om det er bra, har vel i grunn mine tvil men..
Gjest lmari Skrevet 25. februar 2005 #7 Skrevet 25. februar 2005 Jeg er også skeptisk. I utgangspunktet liker jeg Cosmo, og redaktøren er en tidligere sjef av meg, men jeg er meget skeptisk til Pia Haraldsen.... (og egentlig til alle som ansetter henne også, så jeg er meget skeptisk til hele greia....)
Gjest iselilja i.i. Skrevet 25. februar 2005 #8 Skrevet 25. februar 2005 Da er det nok noen butikker som har tjuvstartet.. Bladene blir distribuert fra onsdag til lørdag uken før utgivelse' date=' men skal altså ikke selges før en eksakt dato, og det er mandag 28 februar. [/quote'] Ok. Jeg fant det på narvesen, men stusset litt over at jeg ikke så det andre plasser.
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #9 Skrevet 25. februar 2005 Hva er prisen på første nummeret? *håper det ikke inneholder mange oversatte artikler*
Gjest Iselilja i.i. Skrevet 26. februar 2005 #10 Skrevet 26. februar 2005 35kr. 49kr blir vanlig pris. Det er desverre mye oversatte artikler. Ihvertfall i dette første nr.
blå Skrevet 26. februar 2005 #11 Skrevet 26. februar 2005 Hva er målgruppen lurer nå jeg på da. er jeg en del av den?
Gjest gjest1 Skrevet 26. februar 2005 #12 Skrevet 26. februar 2005 Jeg er også skeptisk. I utgangspunktet liker jeg Cosmo, og redaktøren er en tidligere sjef av meg, men jeg er meget skeptisk til Pia Haraldsen.... Jeg har tyvtittet i første nummer, og Pia gjør ikke så mye av seg. I første nummer har hun en reisesak/utested-review av Stockholm pluss en slags Pia's side. Kanskje hadde hun noe mer, men det la jeg ikke merke til. Pia har fått altfor mye oppmerksomhet i forhold til rollen hun har i bladet. Man kan trygt lese Cosmo selv om man er en Pia-skeptiker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå