Gå til innhold

Ok å ikke gi lyd fra seg når halvveis avtalt date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde avtalt date med en for et par dager siden men pga noe som kom opp måtte jeg avlyse. Vi ble enige om å treffes i dag i stedet, men avtalte ikke tidspunkt, bare på ettermiddagen en gang og at vi kunne avtale tid og sted når det nærmet seg.

Jeg har egentlig ikke spesielt lyst allikevel, men drar om om jeg hører fra han altså. Men  det er likevel ikke opp til meg å sende melding og avtale tidspunkt nå? Det er greit å la være å høre fra seg? Eller er det mitt ansvar iom det var jeg som avlyste sist? 

Anonymkode: fd691...cce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du avlyste, jeg ville forventet at du tok initiativ til ny avtale. Eventuelt ga beskjed om at det ikke var aktuelt allikevel - uansett ligger ballen hos deg,

Anonymkode: ff240...6a5

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde avtalt date med en for et par dager siden men pga noe som kom opp måtte jeg avlyse. Vi ble enige om å treffes i dag i stedet, men avtalte ikke tidspunkt, bare på ettermiddagen en gang og at vi kunne avtale tid og sted når det nærmet seg.

Jeg har egentlig ikke spesielt lyst allikevel, men drar om om jeg hører fra han altså. Men  det er likevel ikke opp til meg å sende melding og avtale tidspunkt nå? Det er greit å la være å høre fra seg? Eller er det mitt ansvar iom det var jeg som avlyste sist? 

Hvem sitt ansvar det er, er ikke helt godt å vite, men det et voksent av deg å avlyse om du ikke vil. Han sitter kanskje å lurer på hvem det er som skal ta kontakt først han og. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du burde ha satt en fast tidspunkt senest i går. Da hadde du visst nå om det ble noe av eller ikke.

Anonymkode: 87258...0ab

• Liker 3
Skrevet

Du avlyste, ditt ansvar å lande neste date. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Jentadi skrev:

Hvem sitt ansvar det er, er ikke helt godt å vite, men det et voksent av deg å avlyse om du ikke vil. Han sitter kanskje å lurer på hvem det er som skal ta kontakt først han og. 

Det er vel mer det at jeg har hatt noen første dates de siste månedene og begynner å gå lei. Har ikke noe med han å gjøre. Kan godt gå i dag, men har heller ikke spesielt behov for det.. om det gir noen mening.

AnonymBruker
Skrevet

Siden du avlyste syns jeg du bør foreslå nytt tidspunkt. Det er også lov å være voksen nok til å være den som tar initiativ. For dere begge.

Anonymkode: d5db6...20d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel mer det at jeg har hatt noen første dates de siste månedene og begynner å gå lei. Har ikke noe med han å gjøre. Kan godt gå i dag, men har heller ikke spesielt behov for det.. om det gir noen mening.

TInder/nettdating? 

Uansett: Bare å avlyse om du ikke har lyst :-)

Anonymkode: 476d5...cf6

AnonymBruker
Skrevet

Du bør absolutt avlyse hvis du ikke skal møte han. Tenk deg om du var i hans sko: at daten avlyser første avtalen, og neste avtale gidder hun ikke å følge opp en gang. Det blir respektløst.

Anonymkode: d706f...a5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja men da sender du melding og avløser. Siden det ikke betyr så mye for deg.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja men da sender du melding og avløser. Siden det ikke betyr så mye for deg.

#avlyser

Skrevet

Bare send en melding hvor du avlyser hvis du har lyst å treffe han. Så slipper han å sitte å vente og kan lage andre planer. Er jo helt fair å avlyse hvis du ikke vil. Men greit å gi tidlig nok beskjed. 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Siden du avlyste syns jeg du bør foreslå nytt tidspunkt. Det er også lov å være voksen nok til å være den som tar initiativ. For dere begge.

Anonymkode: d5db6...20d

Jeg vil bare påpeke at han faktisk har vært "voksen nok" til å ta initiativ siden det er han som tok initiativ først. Selvsagt forventer han at hun kommer med et tidspunkt nå.

Anonymkode: 51309...a28

AnonymBruker
Skrevet

Bare la det dø ut om det er det du føler for. Har gjort det selv flere ganger

Anonymkode: 34d28...7f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...