AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Hadde avtalt date med en for et par dager siden men pga noe som kom opp måtte jeg avlyse. Vi ble enige om å treffes i dag i stedet, men avtalte ikke tidspunkt, bare på ettermiddagen en gang og at vi kunne avtale tid og sted når det nærmet seg. Jeg har egentlig ikke spesielt lyst allikevel, men drar om om jeg hører fra han altså. Men det er likevel ikke opp til meg å sende melding og avtale tidspunkt nå? Det er greit å la være å høre fra seg? Eller er det mitt ansvar iom det var jeg som avlyste sist? Anonymkode: fd691...cce
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #2 Skrevet 13. mai 2018 Du avlyste, jeg ville forventet at du tok initiativ til ny avtale. Eventuelt ga beskjed om at det ikke var aktuelt allikevel - uansett ligger ballen hos deg, Anonymkode: ff240...6a5 9
Jentadi Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hadde avtalt date med en for et par dager siden men pga noe som kom opp måtte jeg avlyse. Vi ble enige om å treffes i dag i stedet, men avtalte ikke tidspunkt, bare på ettermiddagen en gang og at vi kunne avtale tid og sted når det nærmet seg. Jeg har egentlig ikke spesielt lyst allikevel, men drar om om jeg hører fra han altså. Men det er likevel ikke opp til meg å sende melding og avtale tidspunkt nå? Det er greit å la være å høre fra seg? Eller er det mitt ansvar iom det var jeg som avlyste sist? Anonymkode: fd691...cce Hvem sitt ansvar det er, er ikke helt godt å vite, men det et voksent av deg å avlyse om du ikke vil. Han sitter kanskje å lurer på hvem det er som skal ta kontakt først han og. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 Du burde ha satt en fast tidspunkt senest i går. Da hadde du visst nå om det ble noe av eller ikke. Anonymkode: 87258...0ab 3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #6 Skrevet 13. mai 2018 1 minutt siden, Jentadi skrev: Hvem sitt ansvar det er, er ikke helt godt å vite, men det et voksent av deg å avlyse om du ikke vil. Han sitter kanskje å lurer på hvem det er som skal ta kontakt først han og. Det er vel mer det at jeg har hatt noen første dates de siste månedene og begynner å gå lei. Har ikke noe med han å gjøre. Kan godt gå i dag, men har heller ikke spesielt behov for det.. om det gir noen mening. Anonymkode: fd691...cce
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #7 Skrevet 13. mai 2018 Siden du avlyste syns jeg du bør foreslå nytt tidspunkt. Det er også lov å være voksen nok til å være den som tar initiativ. For dere begge. Anonymkode: d5db6...20d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #8 Skrevet 13. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er vel mer det at jeg har hatt noen første dates de siste månedene og begynner å gå lei. Har ikke noe med han å gjøre. Kan godt gå i dag, men har heller ikke spesielt behov for det.. om det gir noen mening. Anonymkode: fd691...cce TInder/nettdating? Uansett: Bare å avlyse om du ikke har lyst :-) Anonymkode: 476d5...cf6
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #9 Skrevet 13. mai 2018 Du bør absolutt avlyse hvis du ikke skal møte han. Tenk deg om du var i hans sko: at daten avlyser første avtalen, og neste avtale gidder hun ikke å følge opp en gang. Det blir respektløst. Anonymkode: d706f...a5e 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #10 Skrevet 13. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vel mer det at jeg har hatt noen første dates de siste månedene og begynner å gå lei. Har ikke noe med han å gjøre. Kan godt gå i dag, men har heller ikke spesielt behov for det.. om det gir noen mening. Anonymkode: fd691...cce Ja men da sender du melding og avløser. Siden det ikke betyr så mye for deg. Anonymkode: 87258...0ab
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #11 Skrevet 13. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja men da sender du melding og avløser. Siden det ikke betyr så mye for deg. Anonymkode: 87258...0ab #avlyser Anonymkode: 87258...0ab
Vinnerloddet Skrevet 13. mai 2018 #12 Skrevet 13. mai 2018 Bare send en melding hvor du avlyser hvis du har lyst å treffe han. Så slipper han å sitte å vente og kan lage andre planer. Er jo helt fair å avlyse hvis du ikke vil. Men greit å gi tidlig nok beskjed.
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #13 Skrevet 13. mai 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Siden du avlyste syns jeg du bør foreslå nytt tidspunkt. Det er også lov å være voksen nok til å være den som tar initiativ. For dere begge. Anonymkode: d5db6...20d Jeg vil bare påpeke at han faktisk har vært "voksen nok" til å ta initiativ siden det er han som tok initiativ først. Selvsagt forventer han at hun kommer med et tidspunkt nå. Anonymkode: 51309...a28
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #14 Skrevet 13. mai 2018 Bare la det dø ut om det er det du føler for. Har gjort det selv flere ganger Anonymkode: 34d28...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå