AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Hei, jeg og "bestevennen" min har kranglet om noe veldig alvorlig. Hun er en sånn person jeg ikke greier å være i nærheten av lenger, grunnet at hun er en toxic person. Det vet jeg etter snart 6 år, men allikevel har jeg kommet tilbake til henne. Men jeg kjenner at nok er nok akkurat nå. Men her er problemet. Vi går i samme klasse på videregående og kan rett og slett ikke komme unna. Vi sitter også ved siden av hverandre. Vi er en veldig liten klasse og folk kommer nok til å merke at noe har skjedd mellom oss. Jeg vet jeg ikke burde bry meg, men jeg gruer meg til at folk på en måte kommer til å spør og legge merke til ting. Jeg hater sånne situasjoner. Jeg har jo tenkt til å oppføre meg som vanlige folk og hilse på "bestevennen" min og sitte ved siden av henne, siden det ikke er noe annet sted å sitte. Men men, jeg gruer meg til dett i morgen. Noen tips som kan hjelpe? Ps desperat.... Anonymkode: b7f5f...b20
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #2 Skrevet 13. mai 2018 Kan du ikke bare sitte et annet sted? Anonymkode: 63203...7e8
SunnivaOslo Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 Bare ikke vær "den slemme". Ikke baksnakk henne eller si noe negativt. Oppfør deg vanlig og hyggelig. 7
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare sitte et annet sted? Anonymkode: 63203...7e8 Tenkte i klasserommet Anonymkode: b7f5f...b20
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #5 Skrevet 13. mai 2018 4 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Bare ikke vær "den slemme". Ikke baksnakk henne eller si noe negativt. Oppfør deg vanlig og hyggelig. Selvfølgelig takk for råd Anonymkode: b7f5f...b20 2
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #6 Skrevet 13. mai 2018 Det er ikke lenge igjen av dette skole året, neste år er du kanskje ferdig på vgs eller har mulighet til å bytte skole eller klasse? Hev deg over situasjonen, ikke lag dårlig stemning, ikke bruk tid og energi på å være uvenn med noen. Fokuser på skolen, fritidsaktiviteter og andre ting som gjør deg glad. Det er helt vanlig å miste kontakt med folk man gikk på vgs med, så at dere etterhvert mister kontakten er ikke uvanlig. Dere har kranglet, vær enig om å oppfør dere og la det ligge, så faser du henne helt naturlig ut uten å lage noe drama ut av det. Dette går fint Mandag blir ikke så ille som du tenker. Du fikser dette! Anonymkode: 3ce16...58e 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #7 Skrevet 13. mai 2018 Hvis andre spør ville jeg bare ha sagt at det ikke er noe å snakke om og så gå over til et annet tema. Folk er sabla nysgjerrige, men dette har de rett og slett ikke noe med. Det kan også være farlig å begynne å snakke om det med tanke på relasjonen din med denne "bestevenninnen". Greit at det er kjølig mellom dere akkurat nå, men ingen grunn til å starte krig. Anonymkode: 6bbe0...c7f 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #8 Skrevet 13. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lenge igjen av dette skole året, neste år er du kanskje ferdig på vgs eller har mulighet til å bytte skole eller klasse? Hev deg over situasjonen, ikke lag dårlig stemning, ikke bruk tid og energi på å være uvenn med noen. Fokuser på skolen, fritidsaktiviteter og andre ting som gjør deg glad. Det er helt vanlig å miste kontakt med folk man gikk på vgs med, så at dere etterhvert mister kontakten er ikke uvanlig. Dere har kranglet, vær enig om å oppfør dere og la det ligge, så faser du henne helt naturlig ut uten å lage noe drama ut av det. Dette går fint Mandag blir ikke så ille som du tenker. Du fikser dette! Anonymkode: 3ce16...58e Tusen takk for råd Anonymkode: b7f5f...b20
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #9 Skrevet 13. mai 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis andre spør ville jeg bare ha sagt at det ikke er noe å snakke om og så gå over til et annet tema. Folk er sabla nysgjerrige, men dette har de rett og slett ikke noe med. Det kan også være farlig å begynne å snakke om det med tanke på relasjonen din med denne "bestevenninnen". Greit at det er kjølig mellom dere akkurat nå, men ingen grunn til å starte krig. Anonymkode: 6bbe0...c7f Sant, Takk for råd Anonymkode: b7f5f...b20
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #10 Skrevet 13. mai 2018 19 minutter siden, Leiadenrare skrev: bare prøv å vær hyggelig så går det nok greit tror jeg da. Takk for råd Anonymkode: b7f5f...b20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå