AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Er det mulig å gå inn på en profil på sukker uten at vedkommende får varsel om at jeg har vært inne på profilen? Anonymkode: c39bb...e9f
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 Jeg har noen andre spørsmål ifht sukker: Er det "normalt" å prate med noen, så bli stille og deretter ta opp praten igjen etter noen uker? Jeg begynte å snakke med en fyr som plutselig ble stille. Nå dukket han opp igjen 🤔 Kan han ha datet noen i mellomtiden? Så har ikke det funket? Kvinne Anonymkode: 8339a...21d
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #5 Skrevet 13. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har noen andre spørsmål ifht sukker: Er det "normalt" å prate med noen, så bli stille og deretter ta opp praten igjen etter noen uker? Jeg begynte å snakke med en fyr som plutselig ble stille. Nå dukket han opp igjen 🤔 Kan han ha datet noen i mellomtiden? Så har ikke det funket? Kvinne Anonymkode: 8339a...21d Enten har han datet noen andre også funket ikke det, eller så har han bare vært veldig opptatt :-) Anonymkode: c39bb...e9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå