Gå til innhold

Barne-tv

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har de jammen flyttet barne-tv på grunn av ski-hopp!!! :evil:

(I dag blir det sendt på NRK2 istedet for, men hva med alle de som ikke har NRK2 da??? :o :-? )

Og det er langt fra første gangen barne-tv blir flyttet pga sport eller andre "voksen-greier". Synes de absolutt burde unngå slikt!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke ofte det skjer, så jeg synes du skal unne sportsentusiastene det ved særskilte anledninger. Dessuten har ikke barn vondt av å oppleve at de av og til må vike for andre.

Skrevet

Synes det er noe forbannet tull at BarneTV skal flyttes pga fotballkamp, skirenn eller noe annet møl!Kan de ikke sende sporten på NRK2 i steden da?

Nrk har stort sett et godt tilbud til barna, og det tilbudet bør skjermes! Sporstfanatikerne får da vel alltids med seg resultatene......

Skrevet

Ungene har ikke vondt av å droppe barne-tv en dag i ny og ne heller.

Det er ikke det samme å lese resultatene som å se rennet direkte.

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg er sportsfantast, og datteren på tre ser barne tv...jeg mener at sporten burde sendes på Nrk2...

Gjest Anonymous
Skrevet

når man tenker på at man faktisk betaler lisens for å få et bredt og variert tv tilbud til mange forskjellige målgrupper syns jeg virkelig man burde spare barnetv. det er tross alt myyyye mer sport enn barnetv på nrk, og barnetv er for de fleste barn et fast holdepunkt i dagen, og hos oss er det kosestunden hvor de roer seg ned før de skal legge seg. syns virkelig ikke sport er så j......viktig at barnetv må vike. Send heller sporten på nrk2, så kan vel de som ikke har nrk2 klare seg uten den ekstra sports-sendingen en dag, lettere for voksne å skjønne dette enn barn vil jeg tro...

får bare mindre og mindre respekt for nkr og lisensbetaling :evil:

Skrevet

Jeg skjønner ikke at ikke barn kan forstå at noen dager er det ikke barne-tv. Mine barn har ingen problemer med å skjønne at noen dager må de leve uten.

Skrevet

Jeg syns Barne-TV på NRK1 skulle vært fredet - og sport skulle enten sendes senere - eller på NRK2.

Det er så masse annet som er for voksne hele tiden, og barne-TV for barna, så jeg syns virkelig de skulle alltid prioritere Barne-TV...

Skrevet

Det er helt utrolig hvor mye som må vike for sport på tv.... Sport er jo snart en religion her i landet...og andre steder.... Synes de burde spare barnetv for dette. Det er tross alt bare en halv time - tre kvarter med tv spesielt for de minste, og dette bør de ikke flytte på. Som denne lørdagen; 7 !!!!!! timer med sport!!! Greit nok at det er VM, men likevel... Da burde det ikke gjøre noe om barna fikk beholde sin lille barnetv-stund..... :-?

Skrevet
Det er helt utrolig hvor mye som må vike for sport på tv.... Sport er jo snart en religion her i landet...og andre steder.... Synes de burde spare barnetv for dette. Det er tross alt bare en halv time - tre kvarter med tv spesielt for de minste' date=' og dette bør de ikke flytte på. Som denne lørdagen; 7 !!!!!! timer med sport!!! Greit nok at det er VM, men likevel... Da burde det ikke gjøre noe om barna fikk beholde sin lille barnetv-stund..... :-?[/quote']

Som jeg skulle sagt det selv!

Gjest Anonymous
Skrevet

Så GIKK da faktsik også hopp på nrk2, og barnetv på nrk1.... ( alle fall måtte vi som så hopp bytte kanal til nrk2 akkurat klokka seks, for de skulle sende barnetv, sa de, jeg sjekka ikke hva de faktsik sendte der, jeg bytta kanal...)

Skrevet
Jeg syns Barne-TV på NRK1 skulle vært fredet - og sport skulle enten sendes senere - eller på NRK2.

Det er så masse annet som er for voksne hele tiden, og barne-TV for barna, så jeg syns virkelig de skulle alltid prioritere Barne-TV...

Som jeg skulle ha sagt det selv.

Koldbruna

Gjest Madam Felle
Skrevet
Ungene har ikke vondt av å droppe barne-tv en dag i ny og ne heller.

Det er ikke det samme å lese resultatene som å se rennet direkte.

Kan de ikke flytte det til NRK2 da :wink: Hvorfor er det alltid alle andre programmer som må vike, når sporten skal vises?

Da kan de heller flytte sporten til den andre kanalen, for det er nok viktigere å ikke skuffe barna enn de voksne. og ja, jeg mener faktisk det. :wink:

Skrevet

Det er ikke så veldig ofte at barne-tv flyttes til den andre kanalen, og de få gangene kan vel de få barna som ikke har nrk2 la være å se barne-tv?

Uansett så er emner som omhandler sport noe man aldri kan enes om :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...