Gå til innhold

Dritt svigermor

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så jævlig lei av maset ditt! Jeg er så lei av at du tror du alltid vet best, selv om din kunnskap ikke er oppdatert. Fy faeeeeeeeeeeeeen så forbannet jeg er!!!!!!!!!! 

FAEN

sånn.. deilig å få det ut.. 

Anonymkode: 971c3...a88

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

lool 

Få det ut!

Anonymkode: 96591...57d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Enig 👌

Anonymkode: 81a59...c98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enig!

Anonymkode: 2efa9...9da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få det ut! Når jeg hører hvordan svigerinnen min blir snakket til av sin mor og svigermor angående barna, så tror jeg at jeg også må få det ut her (eller på et annet vis) når vår første kommer i oktober 😜

Anonymkode: 68abc...6b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Egg huset hennes en mørk natt så vil du føle deg enda bedre:nigo:

Anonymkode: fa27f...578

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ihatemyinlaws.com 

Anonymkode: c01f7...74c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Voks opp

Anonymkode: d4c39...c3e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig hvordan man blir forelsket i, og synes avkommet til svigermor er bra nok til å starte familie med MEN likevel nekter man å ta i mot velmenende råd om barnebarna..

Anonymkode: 33675...5f5

• Liker 6
Skrevet

Enig.

ille nok, men fytti... stakkars svigerfaren!!! Holdt han ut eller stakk han av?  Beundrer helt ærlig flere av dem!!!

Klem

AnonymBruker
Skrevet

Hun har tydeligvis vært et fantastisk menneske. Siden du valgte sønnen. Kan det være noe med deg? At hun føler hun kan gi deg råd,? Tipper det, språkbruken din tyder på at du trenger råd og veiledning

Anonymkode: 0ab5d...53a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men.. hvorfor skal man ha noe med svigerfamilien å gjør i det hele tatt? Det er jo ikke dem du er i et forhold med? Om man har barn med en mann kan jo han ta de med til svigerfamilien, du trenger jo ikke bli med på det. Aldri skjønt poenget med å ha kontakt med svigerfamilie, du introduserer jo ikke kolleger og andre randoms til familien din lissom.. Blir jo mest sannsynlig slutt en gang likevel, så hva er vitsen? 

Anonymkode: aeae6...ef4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 13.5.2018 den 6.03, AnonymBruker skrev:

Jeg er så jævlig lei av maset ditt! Jeg er så lei av at du tror du alltid vet best, selv om din kunnskap ikke er oppdatert. Fy faeeeeeeeeeeeeen så forbannet jeg er!!!!!!!!!! 

FAEN

Men du vet best, og kunnskapen din er oppdatert :alice:

Synes du virker som en barnslig og kunnskapsløs drittunge jeg...

Anonymkode: 0f9f9...01f

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, F S skrev:

Enig.

ille nok, men fytti... stakkars svigerfaren!!! Holdt han ut eller stakk han av?  Beundrer helt ærlig flere av dem!!!

Klem

Har han stukket av, er det jo der problemet kanskje ligger.     Hun trenger rett og slett et realt saftig knull !

Anonymkode: 6a627...949

• Liker 1
Skrevet
På 13.5.2018 den 6.03, AnonymBruker skrev:

FAEN

Du har jo ikke fått det ut. Tror du svigermor endrer seg etter at du har skrevet dette? 

Hvis livet ditt er så vondt og vanskelig pga svigermor må du si i fra. Mulig det er deg det er noe galt med også... 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men.. hvorfor skal man ha noe med svigerfamilien å gjør i det hele tatt? Det er jo ikke dem du er i et forhold med? Om man har barn med en mann kan jo han ta de med til svigerfamilien, du trenger jo ikke bli med på det. Aldri skjønt poenget med å ha kontakt med svigerfamilie, du introduserer jo ikke kolleger og andre randoms til familien din lissom.. Blir jo mest sannsynlig slutt en gang likevel, så hva er vitsen? 

Anonymkode: aeae6...ef4

Da regner heg med at du godtar enkelt at din partner ikke vil ha noe med hele slekta di også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...