Gå til innhold

Trenger tips til bra og billig bruktmarked/bruktbutikk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenker å pimpe opp balkongen i kollektivet, men helst så billig/gratis som mulig. Tips til markeder, gjenbruksstasjoner, osv osv? 

(Birkelunden marked,
Vestkanttorvet,
og Grønland marked er det jeg kommer på av markeder)

Takk for tips!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk loppemarkeder. Det er sesong nå. Det finnes en gruppe på Facebook som har oversikt over alle steder det er loppemarked. Som regel billigere der enn på de markedene du nevner. Og så har du jo finn.no da. Der finner man ofte mye bra!

Anonymkode: d8b8e...1d4

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, Godklump1 skrev:

Hei!

Tenker å pimpe opp balkongen i kollektivet, men helst så billig/gratis som mulig. Tips til markeder, gjenbruksstasjoner, osv osv? 

(Birkelunden marked,
Vestkanttorvet,
og Grønland marked er det jeg kommer på av markeder)

Takk for tips!

Finn.no/gis bort.

Anonymkode: 80a5a...6ef

AnonymBruker
Skrevet

Husk betal med kort i bruktbutikker. Kontanter går rett i lomma til de nav utplasserte på min gjenbruksbutikk hvor jeg bor. Skjer kun ved kontant salg aldri med bank kort  visa e.l. 

Anonymkode: 3de7c...f92

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk betal med kort i bruktbutikker. Kontanter går rett i lomma til de nav utplasserte på min gjenbruksbutikk hvor jeg bor. Skjer kun ved kontant salg aldri med bank kort  visa e.l. 

Anonymkode: 3de7c...f92

Dette kan ikke være sant. Ved opptelling i kassa med gjennomgang av kassarullen vil det fort oppdages om det er mindre i kassa enn det ble solgt for. De ansvarlige blir fort tatt og nektet å være der videre.

Anonymkode: 618a1...53e

Skrevet

Bruktmarked i Oslo er dyrt (fordi det er så trendy å kjøpe brukt/retro) - bruk heller Finn :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...