Gjest Letti Skrevet 25. februar 2005 #1 Skrevet 25. februar 2005 Nå husker jeg selvfølgelig ikke hva det heter, men en bekjent av meg er blitt truet av en i fam. Og etter samtale med politiet fikk hun vite at hun kunne få en slik alarm som voldsofre har. Jeg trodde det var kjempevanskelig og få en slik alarm. Hun har ikke helt rent mel i posen selv. Hun har virkelig gått inn for og provosere han (ingen unnskyldning for hans oppførsel) og hun har tyranisert han og hans familie både i tide og utide. Spredd falske rykter og lyver om både det ene og det andre. Hun har ikke anmeldt han og vi skjønner ikke helt hvorfor, hvis han er så grusom. Jeg har kjent han i nesten femten år og vet at han kan være truende, men har aldri gjort meg noe. Men nå har vi et ganske overflatisk forhold vi da. Jeg skjønner at hun er redd han skal finne på noe hvis hun anmelder han, men vi er flere som tror hun er redd for at politiet skal finne ut at hun har gjort mye rart hun også. Familien er visst et samtaleemne på politihuset. Men saken er, kan hvem som helst få en slik alarm?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå