Gå til innhold

Fortelle en jeg var gravid med at jeg tenker på det i dag?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en del år siden var jeg gravid med en gutt, men pga alder tok abort. Vi var veldig glad i hverandre og selvom det ikke ble oss som kjærester så har vi vært venner og bare syntes godt om hverandre i ettertid også. Har felles venner så møttes jevnlig gjennom årene.
I dag har han barn med en annen, er singel, og vi har nettopp begynt å ha litt sex igjen. Jeg vet ikke om det blir noe seriøst denne gangen eller om det bare er vennskapssex enda, men er det en hyggelig ting å si at jeg har tenkt litt på i bakhodet gjennom årene hvordan livet hadde vært om det var vi to som hadde barn sammen? Eller er det creepy og upassende og kleint siden han har barn med en han virkelig elsket?
Hadde ikke ment å si det fordi jeg vil ha barn med han nå eller har lengtet etter det, men sånn bare for å mimre og si en koselig ting.

Anonymkode: ea921...637

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Creepy

Anonymkode: 1b4a4...97c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Oki da gjør jeg ikke det

Anonymkode: ea921...637

AnonymBruker
Skrevet

Altså, hvis du har vonde følelser eller tanker i etterkant av aborten, så synes jeg jo absolutt du bør snakke om det, spesielt med den personen som var 'delaktig' i graviditeten. Men hvis det er kun for å si noe koselig og skape et bånd mellom dere to, så synes jeg det høres malplassert ut. Det var jo tross alt et foster dere aborterte, det er ikke særlig romantisk i utgangspunktet. For han som har fått et barn i etterkant så er det heller ikke så relevant å tenke 'hva hvis', det ville jo betydd at han ikke hadde fått sitt nåværende barn, som er en helt unaturlig tanke for de fleste foreldre.

Anonymkode: 6aeb3...e67

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Creeeeepy

Anonymkode: 5f3fe...4cf

AnonymBruker
Skrevet

For meg hadde det vært en helt naturlig ting å snakke om med han. Synest ikke det er creepy i det hele tatt.

Anonymkode: 3cdcc...4f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Creepy og upassende, særlig i en løs "Vi har sex, men jeg vet ikke om det betyr noe"-settinng. Høres ut som om andre samtaleemner burde stå høyere på prioriteringslista...

Anonymkode: 0f318...b0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...