Gå til innhold

Tinderflørter som sender bilder av seg selv?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig at tinderflørter sender bilder av seg selv uoppfordret? Vanlige bilder, ikke nakenbilder. Jeg har ikke sendt noe selv.

Anonymkode: 4dba4...5d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er for at de vil ha bilde av deg også.

Anonymkode: d5299...6aa

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: fd163...1cf

AnonymBruker
Skrevet

Er det et forsøk på å få napp? Jeg har jo sett bildene på profilen så hvorfor sende bilder?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det et forsøk på å få napp? Jeg har jo sett bildene på profilen så hvorfor sende bilder?

Det er jo for å sikre at det er virkelig deg, at du ser lik ut som på bildene du bruker. Ikke verre enn det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Lillemorbare skrev:

Det er jo for å sikre at det er virkelig deg, at du ser lik ut som på bildene du bruker. Ikke verre enn det

Ok, men denne tindermatchen kjenner meg fra tidligere via en jobb jeg hadde for noen år siden. Begge vet hverandres utseende.

Jeg er bare litt redd for å tolke dette helt feil.

Skrevet

Han er ivrig da vetdu

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal dette være rart? Dere har en flørt gående, og han tror du liker å se bilde av han.

Anonymkode: ca46b...8b7

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal dette være rart? Dere har en flørt gående, og han tror du liker å se bilde av han.

Jeg har ikke sagt at jeg syns det er rart, men jeg er som sagt redd for å tolke alt feil. 

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på hvor mange venner som sender bilder av seg selv nesten på daglig basis, ser jeg ikke noe rart i at en man flørter med gjør det samme. Det har vel nærmest blitt en vanlig kommunikasjonsform?

Anonymkode: 5c827...130

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt at jeg syns det er rart, men jeg er som sagt redd for å tolke alt feil. 

Det er da vel ingen regler om sånt.

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da vel ingen regler om sånt.

Blir det ikke litt feil av meg å anta at han prøver seg? For det er den følelsen jeg sitter igjen med. Det var bare så uventet. 

Jeg har ikke datet på 10 år så mulig derfor jeg er så usikker på hva dette betyr.

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir det ikke litt feil av meg å anta at han prøver seg? For det er den følelsen jeg sitter igjen med. Det var bare så uventet. 

Jeg har ikke datet på 10 år så mulig derfor jeg er så usikker på hva dette betyr.

Men i alle dager. Tror du har misforstått Tinder. For det at dere har match indikerer at han synes du er attraktiv. Så det trenger du ikke lure på. Du gir han enten en kompliment for bildet og/eller sender et bilde av deg selv. Stort mer er det ikke å gjøre ut av dette. Hvis du lurer på om han "prøver seg" ved å be deg ut, så har han ikke gjort det bare ved å sende et bilde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...