Gjest Dazed Skrevet 25. februar 2005 #1 Skrevet 25. februar 2005 Hvis kjæresten din sitter og leser FHM for eksempel, der det er ganske så mange lettkledde damer. Hvordan ville du ha reagert hvis han åpenlyst kommenterte bildene disse foran deg? Det samme gjelder jo flotte damer på TV'n. ville du ha blitt lei deg?
Gjest Dazed Skrevet 25. februar 2005 #2 Skrevet 25. februar 2005 Glemte vel å nevne mitt synspunkt. Jeg ville vel ikke ha reagert noe særlig
Gjest -justice- Skrevet 25. februar 2005 #3 Skrevet 25. februar 2005 Kjæresten min er smart nok til å ikke lese slike lavmålsblader og kommentere kvinner på tv. Ja, jeg hadde blitt lei meg - lei meg fordi jeg hadde en idiot av en kjæreste.
Gjest manic Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 Ikke lei meg om han kommenterte vakre kvinner på skjermen eller andre steder, det gjør vi sammen. Men lese FHM?, da hadde jeg trodd det hadde klikka for han...
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 Hvis kjæresten din sitter og leser FHM for eksempel, der det er ganske så mange lettkledde damer. Hvordan ville du ha reagert hvis han åpenlyst kommenterte bildene disse foran deg? Det samme gjelder jo flotte damer på TV'n. ville du ha blitt lei deg? Så absolutt. Men min kjære gjør aldri slik. Han synes ikke at typiske TV/bladjenter er noe fine. Han synes de ser både unaturlige og altfor tynne ut. Hvis det engang skulle dukke opp ei "normal" jente på TV eller i et blad, hadde han heller ikke kommet til å kommentert det.
Gjest Chrizzy Skrevet 25. februar 2005 #6 Skrevet 25. februar 2005 Jeg ser ikke poenget i at en kjæreste skal kommentere det til meg, de der kan han spare til kompiser
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #7 Skrevet 25. februar 2005 Så absolutt. Men min kjære gjør aldri slik. Han synes ikke at typiske TV/bladjenter er noe fine. Han synes de ser både unaturlige og altfor tynne ut. Hvis det engang skulle dukke opp ei "normal" jente på TV eller i et blad, hadde han heller ikke kommet til å kommentert det.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #8 Skrevet 25. februar 2005 Da ville jeg sagt om jeg delte hans syn eller motsatt. Han må gjerne kommentere lettkledde damer på TV'en, i blader eller hvor som helst for min del, det bryr meg midt i ryggen.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #9 Skrevet 25. februar 2005 Jeg liker det ikke.... Absolutt ikke. Heldigvis er han smart nok til å holde kjeft om de når jeg er der. Føler meg stygg sammenlignet med de forside-damene. Selvtillit skulle vokst på trær.....
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #10 Skrevet 25. februar 2005 Hadde ikke gjort meg noe. Hadde vel bare sagt meg enig eller uenig.
Gjest SumoBryter Skrevet 25. februar 2005 #11 Skrevet 25. februar 2005 Jeg vet ikke hva FHM er. Men blir ikke sjalu, jeg har ikke sa darlig selvtillitt, sa jeg sier ofte min egen mening ogsa, kjaeresten min gjor nok ikke sant sa veldig ofte. Jeg kommenterer ogsa pene menn noen ganger, og han kan vaere enig har ingen problem med a innromme at det finnes pene menn i verden.
Gjest gjest1 Skrevet 25. februar 2005 #12 Skrevet 25. februar 2005 Han ikke reagert så veldig om han gjorde det. Men er det virkelig vanlig at kjærester sier slikt..? Kjæresten min snakker om slikt med kamerater. Det hender at vi kommenterer mennesker av det motsatte kjønn, men det er sjeldent. Jeg ser ikke helt poenget med det. Jeg får veldig lite ut av å se på nakne damer, så hvorfor skulle han kommentere det Og motsatt, jeg vet han ikke deler mitt syn når det gjelder sexye menn.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #13 Skrevet 25. februar 2005 tilbake til gjesten. Ikke alle menn som liker tynne og meget sminket jenter vettu;) (Er jo slike som er oftest avbildet) Mange (inkludert min kjære) liker jenter som er naturlige med skikkelige former. Men hadde det kommet opp ei naturlig jente med former, hadde han sikkert synes hun var fin, men han hadde ikke nevnt det til meg. Det blir for teit og barnslig.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #14 Skrevet 25. februar 2005 Min samboer hadde vært i en større dagligvarebutikk og foran han i køen sto en ung og flott dame. Da hun bøyer seg framover så ser han trusa hennes. Han gisper til fordi det var bare så utrolig lekker og sexy. Hun hører det, snur seg og bare ser på ham. Jepp, ikke akkurat en historie han skulle ha fortalt meg. Jeg får veldig sjelden kommentarer på at jeg ser fin ut, sånn på klær og hår og sånt. Og aldri på undertøy. Ble faktisk litt snurt. Det er ikke alt som man skal dele med kjæresten.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #15 Skrevet 25. februar 2005 Han ikke reagert så veldig om han gjorde det. Men er det virkelig vanlig at kjærester sier slikt..? Hva som er vanlig vet jeg ikke, men her hos oss kommenterer vi det vi måtte føle for uten at noen av oss henger oss opp i om det muligens kunne ligge en aldri så liten baktanke bak den kommentaren. Ser jeg en flott mann et sted så er det ingen her som får vondt hverken her eller der om jeg kommenterer det og skulle det dukke opp en tilsvarende dame så må han bare kommentere henne for min del, jeg kan også kommentere kvinner jeg syns er flotte. Det samme kan han med menn han syns tar seg bra ut.
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #16 Skrevet 25. februar 2005 Omtrent helt ubevisst blir alle av motsatt kjønn mellom 15 og 60 jeg får øye på vurdert utifra egnethet som seksualpartner. Slik tror jeg det er mange gutter som har det. Jeg holder stort sett kjeft om konklusjonen, men det er det ikke alle som gjør.
Gjest snerpete? Skrevet 25. februar 2005 #17 Skrevet 25. februar 2005 Blir ikke lei meg, men forbeholder meg retten til å kommentere dem, jeg også. Dessverre har vi ganske ulik smak......
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #18 Skrevet 25. februar 2005 Han gjør ikke det særlig ofte, men jeg tror jeg hadde blitt mest lei meg om han gjorde dette i IRL. Men, når vi ser på TV kommenterer vi ofte begge kjønn vi da.
Gjest Gjesta Skrevet 25. februar 2005 #19 Skrevet 25. februar 2005 Blir ikke lei meg' date=' men forbeholder meg retten til å kommentere dem, jeg også. [/quote'] Jeg også,...(og nei, jeg spyr ikke ut med negative kommentarer )
Tusseline Skrevet 26. februar 2005 #20 Skrevet 26. februar 2005 For det første, tviler jeg på at han noen gang ville ha gjort det. Hadde ikke tatt meg nær av det eller blitt såret på noen måte, men hadde syns det var litt ulikt ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå