AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #1 Skrevet 12. mai 2018 Hei jeg lurer på en ting angående messenger appen. Når jeg legger til en venn som ikke har lagt til meg først, hva ser denne vennen egentlig på sin app? Jeg sendte en mld først som sto som sendt. Og når jeg la han til kom hans profilbilde opp nederst. Betyr det at han har sett melding og lagt meg til selv? Anonymkode: 56c3d...0fd
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #2 Skrevet 12. mai 2018 Nei det betyr ikke det bare fordi du så profilbildet. Det er vanlig at man ser profilbildet til den man skriver til. Anonymkode: 86577...1e0 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #3 Skrevet 12. mai 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det betyr ikke det bare fordi du så profilbildet. Det er vanlig at man ser profilbildet til den man skriver til. Anonymkode: 86577...1e0 Profilbildet kom ikke før jeg la han til. Har han da kun fått varsel om at jeg la han til? Anonymkode: 56c3d...0fd
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 Han har nok fått varsel om at du la han til. Jeg tror han har godtatt forespørselen din og lest meldingen din siden profilbildet kom opp nederst. Hvis den andres profilbilde kommer opp nederst ved siden av meldingen du har sendt, så betyr det at vedkommende har lest meldingen Anonymkode: 9283a...76d 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #5 Skrevet 13. mai 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har nok fått varsel om at du la han til. Jeg tror han har godtatt forespørselen din og lest meldingen din siden profilbildet kom opp nederst. Hvis den andres profilbilde kommer opp nederst ved siden av meldingen du har sendt, så betyr det at vedkommende har lest meldingen Anonymkode: 9283a...76d Skulle ikke jeg da ha fått et varsel om at han har lagt meg til? Anonymkode: 56c3d...0fd
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #6 Skrevet 13. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle ikke jeg da ha fått et varsel om at han har lagt meg til? Anonymkode: 56c3d...0fd Hvis du ser når han er pålogget til enhver tid har han lagt deg til. Jeg hadde en FF jeg skrev med lenge før vi ble venner på FB/messenger og da kunne jeg se kun når han var "aktiv nå" og muligens "aktiv for 2 min siden" (husker ikke helt), men aldri aktiv for 2 timer siden etc. Da sto det ingenting ved siden av navnet. Anonymkode: 765c9...cbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå