AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #1 Del Skrevet 12. mai 2018 Jeg la merke til at jeg har veldig svak puls, hadde det i går også. Vanskelig å kjenne den liksom. Betydelig svakere på venstre hånd. Er dette vanlig? Anonymkode: f3d53...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #2 Del Skrevet 12. mai 2018 Kanskje du ikke treffer riktig. Det er lettere å kjenne pulsen på halsen. Anonymkode: 0a84a...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #3 Del Skrevet 12. mai 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du ikke treffer riktig. Det er lettere å kjenne pulsen på halsen. Anonymkode: 0a84a...232 Prøvde det. Den er svak der også.. Anonymkode: f3d53...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #4 Del Skrevet 13. mai 2018 Det rare er jo at jeg kjenner pulsen greit på den ene hånden men ikke på den andre.. Anonymkode: f3d53...e42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #5 Del Skrevet 13. mai 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det rare er jo at jeg kjenner pulsen greit på den ene hånden men ikke på den andre.. Anonymkode: f3d53...e42 Det er vel det motsatte av rart. Blodet pumpes rundt i kroppen fra venstre mot høyre, så du vil kjenne pulsen bedre på venstre side av kroppen. Altså på venstre håndledd, venstre siden av halsen osv. Her jeg sitter nå syns jeg også det er vanskelig å kjenne pulsen, og jeg klarer nesten aldri å kjenne den på håndleddet. Hvis jeg har trent kjenner jeg den derimot veldig godt, spesielt på halsen Anonymkode: 0549b...72b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #6 Del Skrevet 13. mai 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er vel det motsatte av rart. Blodet pumpes rundt i kroppen fra venstre mot høyre, så du vil kjenne pulsen bedre på venstre side av kroppen. Altså på venstre håndledd, venstre siden av halsen osv. Her jeg sitter nå syns jeg også det er vanskelig å kjenne pulsen, og jeg klarer nesten aldri å kjenne den på håndleddet. Hvis jeg har trent kjenner jeg den derimot veldig godt, spesielt på halsen Anonymkode: 0549b...72b Tror du blander litt her. Blodet pumpes fra venstre forkammer, ut til kroppen og tilbake til høyre hjertekammer. Det betyr ikke at venstre side av kroppen får blod først. Anonymkode: 0a84a...232 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå