Gå til innhold

Valkyrien

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dritbra norsk serie på nrk, noen som vet om de vil lage sesong to?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs om de tør, forsto det slik at de dessverre mistet mange seere et stykke uti den første sesongen. :/

Skrevet
2 timer siden, SardintrollReturns skrev:

Spørs om de tør, forsto det slik at de dessverre mistet mange seere et stykke uti den første sesongen. :/

Det er så synd,syntes den var så bra!

Skrevet
5 timer siden, lille_fiol skrev:

Det er så synd,syntes den var så bra!

Har ikke hatt gleden av å se den ennå, men ser bra ut. La oss uansett krysse fingre! :)

AnonymBruker
Skrevet

De mista meg som seer mot slutten da det ble for utrolig til å være sant. Man går ikke rett fra å være klinisk død til å gå gjennom Oslo på egne bein. Det skjer bare ikke og det var det elementet som tok spenningen fra meg. Det var en ufattelig bra serie helt til det skjedde

Anonymkode: 8b3b1...b7d

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På ‎13‎.‎05‎.‎2018 den 7.29, AnonymBruker skrev:

De mista meg som seer mot slutten da det ble for utrolig til å være sant. Man går ikke rett fra å være klinisk død til å gå gjennom Oslo på egne bein. Det skjer bare ikke og det var det elementet som tok spenningen fra meg. Det var en ufattelig bra serie helt til det skjedde

Anonymkode: 8b3b1...b7d

Lenge siden jeg så serien, men kan ikke huske at hun var klinisk død, mer i en koma- tilstand etc.

Anonymkode: b44f1...86c

Skrevet

Syntes den første halvdelen var veldig bra, så ble det lissom bare to much. Håper på en sesong til.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også at det var bra i begynnelsen, men ble too much mot slutten. Å våkne fra koma og koble seg selv fra respiratoren før man vandrer halve Oslo rundt etter å ha vært sengeliggende i laaaaang tid fremstår for meg som særdeles urealistisk.  Det er sikkert forskjell på folk, men mannen min lå i koma en tid etter at han var involvert i en alvorlig ulykke og i følge ham var fysisk aktivitet det siste han tenkte på da han våknet - han følte seg helt jævlig og selv småting som å drikke vann var slitsomt for ham, siden musklene hans var svekket etter perioden med inaktivitet.

Anonymkode: 8b2cc...651

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...