lille_fiol Skrevet 12. mai 2018 #1 Skrevet 12. mai 2018 Dritbra norsk serie på nrk, noen som vet om de vil lage sesong to?
SardintrollReturns Skrevet 12. mai 2018 #2 Skrevet 12. mai 2018 Spørs om de tør, forsto det slik at de dessverre mistet mange seere et stykke uti den første sesongen. :/
lille_fiol Skrevet 12. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 12. mai 2018 2 timer siden, SardintrollReturns skrev: Spørs om de tør, forsto det slik at de dessverre mistet mange seere et stykke uti den første sesongen. :/ Det er så synd,syntes den var så bra!
SardintrollReturns Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 5 timer siden, lille_fiol skrev: Det er så synd,syntes den var så bra! Har ikke hatt gleden av å se den ennå, men ser bra ut. La oss uansett krysse fingre!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #5 Skrevet 13. mai 2018 De mista meg som seer mot slutten da det ble for utrolig til å være sant. Man går ikke rett fra å være klinisk død til å gå gjennom Oslo på egne bein. Det skjer bare ikke og det var det elementet som tok spenningen fra meg. Det var en ufattelig bra serie helt til det skjedde Anonymkode: 8b3b1...b7d
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2018 #6 Skrevet 27. mai 2018 På 13.05.2018 den 7.29, AnonymBruker skrev: De mista meg som seer mot slutten da det ble for utrolig til å være sant. Man går ikke rett fra å være klinisk død til å gå gjennom Oslo på egne bein. Det skjer bare ikke og det var det elementet som tok spenningen fra meg. Det var en ufattelig bra serie helt til det skjedde Anonymkode: 8b3b1...b7d Lenge siden jeg så serien, men kan ikke huske at hun var klinisk død, mer i en koma- tilstand etc. Anonymkode: b44f1...86c
Sirah Skrevet 27. mai 2018 #7 Skrevet 27. mai 2018 Syntes den første halvdelen var veldig bra, så ble det lissom bare to much. Håper på en sesong til.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #8 Skrevet 29. mai 2018 Jeg synes også at det var bra i begynnelsen, men ble too much mot slutten. Å våkne fra koma og koble seg selv fra respiratoren før man vandrer halve Oslo rundt etter å ha vært sengeliggende i laaaaang tid fremstår for meg som særdeles urealistisk. Det er sikkert forskjell på folk, men mannen min lå i koma en tid etter at han var involvert i en alvorlig ulykke og i følge ham var fysisk aktivitet det siste han tenkte på da han våknet - han følte seg helt jævlig og selv småting som å drikke vann var slitsomt for ham, siden musklene hans var svekket etter perioden med inaktivitet. Anonymkode: 8b2cc...651
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå