SardintrollReturns Skrevet 13. mai 2018 #21 Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) 3 minutter siden, LeneXCII skrev: Nei, sex (samleie) har vi uten klær. Til nød et skjørt eller kjole hvis ikke noe under. Det kan være litt digg faktisk, sjelden jeg bruker skjørt, men digg når han tar hendene oppunder og drar ned trusa, og tar samleiet slik. Forutsatt at det er partneren, selvsagt, og ikke en fremmed kåt gris. Endret 13. mai 2018 av SardintrollReturns 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #22 Del Skrevet 13. mai 2018 10 minutter siden, Missfitness skrev: Blir ikke det veldig lite bevegelig? Nei, det går helt fint det, når jeg tar henne gjennom et hull i jeansen hennes. Jeansen er veldig trang, men hun klarer å spre ut beina og kommer fint til og hun nyter vilt Anonymkode: 6319b...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 13. mai 2018 #23 Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det går helt fint det, når jeg tar henne gjennom et hull i jeansen hennes. Jeansen er veldig trang, men hun klarer å spre ut beina og kommer fint til og hun nyter vilt Anonymkode: 6319b...257 Synes det høres knotete ut, for henne. Endret 13. mai 2018 av Missfitness 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #24 Del Skrevet 13. mai 2018 5 minutter siden, Missfitness skrev: Synes det høres knotete ut, for henne. Neida, går helt fint og hun nyter det virkelig. Selv spruter jeg utover jeansen hennes:) Anonymkode: 6319b...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adina Skrevet 13. mai 2018 #25 Del Skrevet 13. mai 2018 Jeg syntes det hadde vært litt kult med et sånt spørsmål jeg da..... så lenge han hadde klart å spørre uten å se ut som en fortapt hundevalp. Hadde jeg vært med på det? Definitivt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiseTV Skrevet 14. mai 2018 #26 Del Skrevet 14. mai 2018 Men kjole går det vel bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #27 Del Skrevet 14. mai 2018 1 time siden, LiseTV skrev: Men kjole går det vel bra? Blir heltent av å knulle damer oppunder skjørtet/kjolen. Mer primitivt, rått og "saftigt". Men jeans ???? Anonymkode: d3d66...ad7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjempen Skrevet 14. mai 2018 #28 Del Skrevet 14. mai 2018 Jeg tenner veldig på at dama har på høye stiletthæler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #29 Del Skrevet 14. mai 2018 En populær fetisj heter "CFNM" (Clothed Female, Naked Male) som er nøyaktig som det høres ut som - kvinnfolk i klær som har sex. Dette er en sterk fetisj for min del, og noe jeg alltid har likt. Blir jo fryktelig varmt, da. Og kan være ganske upraktisk...men fungerer om man har dedikerte klær til slikt. Blir dyrt i lengden å rive hull i gode, fungerende klær. Anonymkode: f5ecb...a3e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hans0 Skrevet 14. mai 2018 #30 Del Skrevet 14. mai 2018 Foretrekker påkledt jente i skjørt uten truse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 14. mai 2018 #31 Del Skrevet 14. mai 2018 1 time siden, hans0 skrev: Foretrekker påkledt jente i skjørt uten truse Hadde blitt litt vanskelig om trusa var på, ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hans0 Skrevet 14. mai 2018 #32 Del Skrevet 14. mai 2018 5 minutter siden, SardintrollReturns skrev: Hadde blitt litt vanskelig om trusa var på, ja. hehe sant! ...og da kan jo kose seg hvor som helst nesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 14. mai 2018 #33 Del Skrevet 14. mai 2018 6 minutter siden, hans0 skrev: hehe sant! ...og da kan jo kose seg hvor som helst nesten Innenfor rimelighetens grenser, selvsagt. Er ikke noe særlig å gjøre det på bussen, f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontorotta Skrevet 14. mai 2018 #34 Del Skrevet 14. mai 2018 Spør på en litt sexy måte.... eller hvorfor ikke bare forføre henne når hun går kledd slik. På kjøkkenet, sofaen, i ganga..... trenger jo ikke være i senga. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hans0 Skrevet 14. mai 2018 #35 Del Skrevet 14. mai 2018 Nei trenger definitivt ikke være i senga 😊 Mange spennende steder forførelser og deilig kos kan foregå Bare å løfte litt på skjørtet.... og utsette orgasmen lengst mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #36 Del Skrevet 22. juli 2018 Hvis typen hadde sagt at han ønsket at jeg hadde visse typer klær på når i har sex, hadde jeg syntes det hadde vært pirrende. Ikke noe å være flau for dette Anonymkode: 61ae1...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2018 #37 Del Skrevet 22. juli 2018 Nå er jeg i ett kjedelig gammelt forhold, så jeg blir bare irritert når partner kommer med slike ønsker. Er jeg kommet i senga så er jeg naken, og da får det være bra nok. Er slank og tar være på kroppen min altså. Anonymkode: 91276...bb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristineg73 Skrevet 23. juli 2018 #38 Del Skrevet 23. juli 2018 Det er veldig deilig å ha sex med jeans på. Dra den godt opp i fitta og la han beføle meg og bruke sømmen til å gi meg orgasme. Med et hull til å knulle meg blir noe annet og veldig deilig det også. Elsker å kle meg i trange jeans eller shorts og la menn knulle meg. Forstår deg godt TS. Hadde du spurt meg så hadde jeg tent på det og latt deg knulle meg slik du ville 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StovnerJune Skrevet 23. juli 2018 #39 Del Skrevet 23. juli 2018 Jeg har ikke opplevd å bli spurt om å ha klær på under sex, men når man puler spontant er det jo naturlig at man har noen klær på når det skjer. Jeans synes jeg er klønete, men korte skjørt og kjoler er veldig praktisk siden mannen får lett tilgang og trenger bare å dra vekk trusa for å komme til. Å droppe trusa kan også være deilig, spesielt når det er så varmt i været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fehit Skrevet 23. juli 2018 #40 Del Skrevet 23. juli 2018 På 12.5.2018 den 12.27, AnonymBruker skrev: Blir ikke det litt vanskelig? Iallefall hvis kvinnen har på jeans? Anonymkode: 56cdf...a0c https://goo.gl/KzqWCG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå