AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #1 Del Skrevet 12. mai 2018 Har vært i et forhold i noen måneder nå. Og jeg ønsker å spørre henne om hun kan ha på seg jeans og hæler når vi har sex. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal spørre uten å virke veldig rar? Hvordan hadde dere reagert om partneren spurte om dere kunne ta på jeans når dere skal ha sex? Anonymkode: 61ae1...fea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #2 Del Skrevet 12. mai 2018 Blir ikke det litt vanskelig? Iallefall hvis kvinnen har på jeans? Anonymkode: 56cdf...a0c 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #3 Del Skrevet 12. mai 2018 Det er ikke noe sjokkerende ønske,så spør du. Men jeg lurer på hvordan du har tenkt å komme der det er godt for henne med bukse på. Anonymkode: 53d1d...eb3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #4 Del Skrevet 12. mai 2018 Ha sex med jeans på? Anonymkode: 59e4b...b93 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #5 Del Skrevet 12. mai 2018 Det hadde vært snodig. Jeans er veldig vanskelig å bevege seg i om de er stramme, går ikke an å strekke ut eller bøye bena ordentlig. Og skulle du klipt et hull i den da mener du, for å få nådd til og penetrert gjennom jeansen? Nei , not my cup of tea. Om han hadde spurt om jeg kunne ha på hæler hadde vært litt mere innafor, men ikke etter bare noen måneder å få direkte spørsmål "Kan du ikke ha på hæler når vi har sex?" , men om du presenterer tilfeldig i useksuell sammenheng at "Jeg fantaserer om deg i høye hæler, hva syns du om å bruke det en gang i blandt?" også la hun selv ta iniativet til å evn bruke det, og videre bruke det under sex, er ok. Anonymkode: ae1c3...dd5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 12. mai 2018 #6 Del Skrevet 12. mai 2018 Det er vel ikke så rart at du ber om noe så uskyldig? Bare si: "Jeg tenner på tanken om at du har på deg........ Er det greit?" Bare pass på at du spesifiserer at det ikke er fordi kroppen hennes burde gjemmes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. mai 2018 #7 Del Skrevet 12. mai 2018 Høres veldig upraktisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 12. mai 2018 #8 Del Skrevet 12. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir ikke det litt vanskelig? Iallefall hvis kvinnen har på jeans? Anonymkode: 56cdf...a0c Tenkte det samme jeg også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 12. mai 2018 #9 Del Skrevet 12. mai 2018 Tror en treningstights er bedre til dette formålet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 12. mai 2018 #10 Del Skrevet 12. mai 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært i et forhold i noen måneder nå. Og jeg ønsker å spørre henne om hun kan ha på seg jeans og hæler når vi har sex. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal spørre uten å virke veldig rar? Hvordan hadde dere reagert om partneren spurte om dere kunne ta på jeans når dere skal ha sex? Anonymkode: 61ae1...fea Regner med at du mener at hun har dem rundt knærne eller noe? Ellers kan det bli vanskelig å komme til dersom den skal gjennom smekken. Bare si at jeans og hæler gir deg det "lille ekstra", og spør pent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #11 Del Skrevet 12. mai 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha sex med jeans på? Anonymkode: 59e4b...b93 Sikker sex ? Anonymkode: fb094...0b1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnerloddet Skrevet 12. mai 2018 #12 Del Skrevet 12. mai 2018 Du tenker vel at hun har på seg jeans og høye hæler under forspillet for å pirre stemningen litt eller? Det må jo være innenfor. Jensen må vel av uansett hvis en skal ha sex. For de er så stramme som regel at det blir ikke rare bevegelsene hvis de bare er dratt ned til knærne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DominantHr Skrevet 13. mai 2018 #13 Del Skrevet 13. mai 2018 Hun kan jo ha på seg Keiserinnens nye klær. Med dem på, er det ingen grenser for seksuell utfoldelse. ;-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #14 Del Skrevet 13. mai 2018 Jeg liker veldig godt når jeg får høre om slike små kinks hos den jeg har sex med. Det viser jo en åpenhet og trygghet jeg liker, og så vil man jo gjerne pirre mannen og være mest mulig sexy for han. Så dersom han blir helt vill og ustyrtelig kåt av truser med leopardmønster, høye knesokker, avklippede jeansshorts, catsuit i nylon, prinsesse leia-kostyme, stay ups, lakk og lær eller pysj med luke bak (alt dette er true stories!) å tar jeg det på med STOR glede. Det har vel ofte blitt tatt opp ved at jeg har innledet samtalen, da jeg er veldig seksuell og har mine fetisher å dele også. En fin måte å innlede på kan jo kanskje være å begynne å snakke om hva hun synes er sexy på menn eller hvilke kinker hun har. Anonymkode: 80cfe...efb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #15 Del Skrevet 13. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg liker veldig godt når jeg får høre om slike små kinks hos den jeg har sex med. Det viser jo en åpenhet og trygghet jeg liker, og så vil man jo gjerne pirre mannen og være mest mulig sexy for han. Så dersom han blir helt vill og ustyrtelig kåt av truser med leopardmønster, høye knesokker, avklippede jeansshorts, catsuit i nylon, prinsesse leia-kostyme, stay ups, lakk og lær eller pysj med luke bak (alt dette er true stories!) å tar jeg det på med STOR glede. Det har vel ofte blitt tatt opp ved at jeg har innledet samtalen, da jeg er veldig seksuell og har mine fetisher å dele også. En fin måte å innlede på kan jo kanskje være å begynne å snakke om hva hun synes er sexy på menn eller hvilke kinker hun har. Anonymkode: 80cfe...efb La meg gjette: bikinien? TS har fortstt ikke forklart hvordan han har tenkt å få til sex med en kvinne mens hun har på jeans. Kanskje tights med jeansmønster og fransk åpning er tingen? Anonymkode: db2d6...815 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #16 Del Skrevet 13. mai 2018 TS her. Hvordan jeg har tenkt å få til sex med jeans - kneppe den opp og brette den ned over lårene Anonymkode: 61ae1...fea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #17 Del Skrevet 13. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS her. Hvordan jeg har tenkt å få til sex med jeans - kneppe den opp og brette den ned over lårene Anonymkode: 61ae1...fea Jeg gjør det, men med jeansen på. Den sitter helt stramt på dama, men tar hun gjennom et hull i jeansen hennes. Det er vanvittig deilig😊 Anonymkode: 6319b...257 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfitness Skrevet 13. mai 2018 #18 Del Skrevet 13. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det, men med jeansen på. Den sitter helt stramt på dama, men tar hun gjennom et hull i jeansen hennes. Det er vanvittig deilig😊 Anonymkode: 6319b...257 Blir ikke det veldig lite bevegelig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #19 Del Skrevet 13. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: TS her. Hvordan jeg har tenkt å få til sex med jeans - kneppe den opp og brette den ned over lårene Anonymkode: 61ae1...fea Tror ikke jeg hadde klart å spre beina nok til å få plass til en mann med jeans-bukse trukket ned på låra ... just saying. Ikke lettere med et skjørt eller lignende. Anonymkode: d402f...69e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 13. mai 2018 #20 Del Skrevet 13. mai 2018 Nei, sex (samleie) har vi uten klær. Til nød et skjørt eller kjole hvis ikke noe under. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå