Gå til innhold

Eksen har gått videre allerde.. :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet egentlig ikke hvorfor jeg føler meg litt trist pga dette.. 

Var sammen i kort tid med en fyr som ikke var så snill mot meg.. Har flørtet med andre damer, var sykt sjalu, til tider kontrollerende, sint, og «klapset» meg også når han var full..! 

Det er nå tre uker siden jeg gikk fra han, og egentli har jeg ikke angret.. Jeg VET det var rett avgjørelse, men likevel når jeg ser at han allerede er sammen med/ på besøk hos noen andre, så stikker det litt i hjertet.. :( 

Jeg vet at den første tiden sammen med han var fantastisk fin, så er vel litt sjalu på det hun andre opplever nå.. Samtidig er jeg ikke sjalu på det som jeg vet venter henne om de fortsetter sammen.. 

På en måte tenker jeg at han er en ensom sjel som «tar det han får» av selskap.. Iom han er så sint og har dålig rykte på seg, så har han svært få venner.. Men han har ligget med maaaange damer.. Så da tenker jeg at det kanskje er dette hun er for han.. kun avledning i fra sin egen ensomhet..? Men fortsatt sykes jeg dette er trist, og helt seriøst blir jeg utrolig sliten av å analysere alt hele tiden..!! 

Noen trøstende ord..? :( 

Anonymkode: ca60f...188

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sørger over det som ikke ble.

Han har jo fucket opp alt, men du gikk inn i det med helt andre forventninger. Du må ikke finne på å ta han tilbake.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær fryktelig stolt av deg selv for at du gikk!!! Du blir ødelagt som menneske av å leve i et slikt forhold. Skjønner at det gjør vondt akkurat nå, men gå videre med livet ditt.😊😊 Det blir bra

Anonymkode: dc53b...fe6

Skrevet

Tipper han er en sånn fyr, som selv om han sikkert knullet deg bra, og satte deg på plass når du var uskikkelig,

så er han i lengden ikke bra for noen kvinne :klem:

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Vær glad du er kvitt ham.

AnonymBruker
Skrevet

Takk... 

Ja prøver å være glad og lettet for det er over, men det som gjør meg trist er at han sa han skulle ha meg tilbake. Han sa han skulle søke hjelp for sinnet sitt, at han skulle endre seg og bli en bedre mann.. :( 

Håper jo på at han kunne endre seg, men innser jo nå at det arbeidet det kreves av han blir for krevende for han, og at det er mye lettere for han å «bytte meg ut»... 

Men trist likevel.. :(

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk... 

Ja prøver å være glad og lettet for det er over, men det som gjør meg trist er at han sa han skulle ha meg tilbake. Han sa han skulle søke hjelp for sinnet sitt, at han skulle endre seg og bli en bedre mann.. :( 

Håper jo på at han kunne endre seg, men innser jo nå at det arbeidet det kreves av han blir for krevende for han, og at det er mye lettere for han å «bytte meg ut»... 

Men trist likevel.. :(

Det vil ikke skje.

AnonymBruker
Skrevet

Det viser jo bare at han er en idiot og at du hadde rett når du reagerte på at han flørtet med andre damer. Helt sikkert kastet seg over første og beste og blir sikkert ikke lenge til du ser han med enda en ny dame. Drit i han: la han hore på og la andre ta støyten videre. 

Anonymkode: e8930...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...