AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #1 Skrevet 12. mai 2018 Igår, fredag 11 mai (8dpo) fikk jeg noen kramper i magen, som virkelig tok tak. Idag , lørdag 12 mai(9dpo) spottet jeg litt brunaktig utflod. dette stoppet opp etter litt... ingenting på papiret nå etter noen timer. Jeg er på rugedag 5 med fryst blasto. Jeg har ingen andre symptomer, enn bittelitt stølhet el tyngdefølelse nedentil. Frykter tanta er på vei, men håper jo det er evnt et graviditetstegn. Noen andre som har opplevd spotting , bare noen timer,- så har det gått over ? Ble dere gravide? Testet jo etter dette skjedde idag, men regner med at drt er for tidlig til å påvises da. Anonymkode: 0096a...cd2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #2 Skrevet 12. mai 2018 Det er litt tidlig for mens...så mulig bra tegn? Jeg testet svakt svakt 5-6 dager etter innsett av blastocytt. Tok mange dager før streken ble sterkere Lykke til i morgen! Anonymkode: 25224...095
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er litt tidlig for mens...så mulig bra tegn? Jeg testet svakt svakt 5-6 dager etter innsett av blastocytt. Tok mange dager før streken ble sterkere Lykke til i morgen! Anonymkode: 25224...095 Ja, det er jo litt tidlig da. Det merkelige er at spottingen varte kun noen få ganger, etter dobesøkene. Nå er det borte. Til tross for at jeg var i aktivitet i hele går. Testet idag, men blendahvite tester. Vil tro det trenger 1-2 dager til for å påvises i urinen, om jeg er grwvid da:) Anonymkode: 0096a...cd2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå