AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #1 Skrevet 12. mai 2018 Aktiviteten på aktuelt ser ut til å ha gått kraftig ned etter at det ble slutt på å poste som AB der. Er dere flere som har begynt å diskutere på et annet forum i steden? Jeg ønsker tips til bra forum å diskutere aktuelle saker i. Anonymkode: 591d9...660 3
Salka Skrevet 12. mai 2018 #2 Skrevet 12. mai 2018 Har ikke lagt merke til det en gang, men er vel bare å poste med nick det? Tør du ikke stå for det du skriver og mener? Jeg kan forstå at folk vil være anonyme på kropp og helse, samliv, seksualitet, barn og familie og sånt, men på aktuelle saker er det etter min mening ingen vits å være anonym. Man er anonym under nick også med mindre du bruker fullt navn. For å svare på spørsmålet ditt er det et forum som heter anonymforum, men hvor bra det er vet jeg ikke. Har kommet dit innimellom når jeg har googlet ting. 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #3 Skrevet 12. mai 2018 Har ikke lagt merke til det før du skrev det. Men hva er vitsen med at de har gjort det? Helt logisk at aktiviteten der går ned da. Anonymkode: 99276...e38 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #4 Skrevet 12. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har ikke lagt merke til det før du skrev det. Men hva er vitsen med at de har gjort det? Helt logisk at aktiviteten der går ned da. Anonymkode: 99276...e38 Det er et prøveprosjekt. Det står om det på ris& ros. Anonymkode: 591d9...660
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #5 Skrevet 12. mai 2018 17 minutter siden, Salka skrev: Har ikke lagt merke til det en gang, men er vel bare å poste med nick det? Tør du ikke stå for det du skriver og mener? Jeg kan forstå at folk vil være anonyme på kropp og helse, samliv, seksualitet, barn og familie og sånt, men på aktuelle saker er det etter min mening ingen vits å være anonym. Man er anonym under nick også med mindre du bruker fullt navn. For å svare på spørsmålet ditt er det et forum som heter anonymforum, men hvor bra det er vet jeg ikke. Har kommet dit innimellom når jeg har googlet ting. Takk for tips Jeg ønsker ikke å poste med brukernavn. Anonymkode: 591d9...660 3
Salka Skrevet 12. mai 2018 #6 Skrevet 12. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for tips Jeg ønsker ikke å poste med brukernavn. Anonymkode: 591d9...660 Bare hyggelig. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #7 Skrevet 12. mai 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aktiviteten på aktuelt ser ut til å ha gått kraftig ned etter at det ble slutt på å poste som AB der. Er dere flere som har begynt å diskutere på et annet forum i steden? Jeg ønsker tips til bra forum å diskutere aktuelle saker i. Anonymkode: 591d9...660 Hele forumet er på vei nedover både i seriøs aktivitet og innlegg med kvalitet på grunn av noen få personers aversjon mot og styring av anonymbrukerfunksjonen. I tillegg kommer massiv hets av ab over hele forumet og særlig i dagbøker. Der ser det ut til å være tillatt med alt som ellers er regelbrudd. Skulle vært interessant å kunne opprettet et nytt forum med konkuranse til Kvinneguiden. Anonymkode: d64da...db0 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #8 Skrevet 12. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hele forumet er på vei nedover både i seriøs aktivitet og innlegg med kvalitet på grunn av noen få personers aversjon mot og styring av anonymbrukerfunksjonen. I tillegg kommer massiv hets av ab over hele forumet og særlig i dagbøker. Der ser det ut til å være tillatt med alt som ellers er regelbrudd. Skulle vært interessant å kunne opprettet et nytt forum med konkuranse til Kvinneguiden. Anonymkode: d64da...db0 Takk for svar. Dette visste jeg ikke. Jeg har ikke lest dagbøker på KG. Enig i at det hadde vært interessant med et nytt forum. Anonymkode: 591d9...660 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #9 Skrevet 12. mai 2018 Forhåoentligvis går det snart tilbake til normalen. Men de som styrer med forumet her har ikke sagt hvor lenge dette tullet skal foregå. Anonymkode: 09707...dcc 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #10 Skrevet 12. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forhåoentligvis går det snart tilbake til normalen. Men de som styrer med forumet her har ikke sagt hvor lenge dette tullet skal foregå. Anonymkode: 09707...dcc Får håpe det. Men KG risikerer uansett å miste medlemmer i denne prøveperioden, og det finnes ingen garanti for at disse medlemmene kommer tilbake hit igjen hvis de først begynner å bruke et annet forum i stedet for KG. Anonymkode: 591d9...660 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. mai 2018 #11 Skrevet 12. mai 2018 Hvorfor er dere så redde for å poste med nick, egentlig?
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #12 Skrevet 12. mai 2018 Kanskje Hegnar forum er noe for meg og flere? https://nytt.forum.hegnar.no/ https://nytt.forum.hegnar.no/forum/Dagens-tema Anonymkode: 591d9...660
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #13 Skrevet 12. mai 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Hvorfor er dere så redde for å poste med nick, egentlig? Det er ikke det denne tråden handler om. Men det er forskjellige grunner til at man ikke ønsker å poste med brukernavn. Dette har det også vært skrevet om i tidligere diskusjoner om dette. Anonymkode: 591d9...660 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #14 Skrevet 12. mai 2018 "Nytt politikkforum i emning. Det kan komme et nytt forum på ytring.no, skrives det på et annet forum." "Nå som forumet også forumet til Resett floppet, kan aksjetips.no være et godt alternativ. Der er det et eget politikkforum i tillegg til aksjeforumet. Forumet viser trådene i kronologisk rekkefølge, med sist oppdaterte tråder øverst (klikk på knappen Nye innlegg), samt at tråder med oppdateringer etter ditt siste besøk, vises med bold overskrift. Det er enkelt å navigere, samt at forumet er anonymt." .https://nytt.forum.hegnar.no/thread/3912/view vet dere noe om dette? Anonymkode: 591d9...660
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #15 Skrevet 12. mai 2018 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aktiviteten på aktuelt ser ut til å ha gått kraftig ned etter at det ble slutt på å poste som AB der. Er dere flere som har begynt å diskutere på et annet forum i steden? Jeg ønsker tips til bra forum å diskutere aktuelle saker i. Anonymkode: 591d9...660 Kvaliteten øker 👍🏻 Anonymkode: e8157...9c7 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #16 Skrevet 12. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kvaliteten øker 👍🏻 Anonymkode: e8157...9c7 Ok? Hva hjelper det med kvalitet når det er dødt der? Anonymkode: 591d9...660 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #17 Skrevet 12. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvaliteten øker 👍🏻 Anonymkode: e8157...9c7 Akkurat det tviler jeg veldig på. Kvinneguiden er fremdeles Kvinneguiden. Uansett om det er "AnonymBruker" der eller ikke... Anonymkode: 09707...dcc 8
Lord Friendzone Skrevet 12. mai 2018 #18 Skrevet 12. mai 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele forumet er på vei nedover både i seriøs aktivitet og innlegg med kvalitet på grunn av noen få personers aversjon mot og styring av anonymbrukerfunksjonen. I tillegg kommer massiv hets av ab over hele forumet og særlig i dagbøker <snip> Anonymkode: d64da...db0 Jevnt over vil jeg si at mesteparten av hetsingen og useriøse innlegg kommer fra anonyme brukere. Det er den viktigste grunnen til at jeg støtter en reduksjon i AB-funksjonens omfang. At anonyme brukere noen ganger utfordres på hvorfor de ikke vil «stå frem» med navn ser jeg på som helt naturlig. Ofte får jeg inntrykk av at brukere gjemmer seg bak anonymiteten, og skriver ting de ikke tør å stå for. 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #19 Skrevet 12. mai 2018 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1191184-endring-på-aktuelle-saker-og-politikk/?page=2 Det er særdeles påfallende at omtrent alle i tråden i linken over er for å fjerne ab funksjonen. Mens i denne tråden er flertallet kritisk til å fjerne ab funksjonen. I tillegg er alle som er kritisk til å fjerne ab funksjonen her anonymbrukere. Etmlite tankekors? Jeg går ikke og leter i regelverket akkurat nå. Men jeg vet at der står noe om at forumet ønsker å tilby brukerne å poste som ab. Dette blir en motsetning til at stadig flere underforum nå mister sin ab funksjon. Slik at regelverket ikke er i samsvar med praksis. Hadde situasjonen vært ute i den virkelige verdenen, så hadde det blitt reagert kraftig på at regelverket og praksis ikke er i samsvar med hverandre. Kanskje her er for mange hender i ledelsen eller at den ene hånden ikke vet hva de andre hendene driver på med? Eller er det totalt mangel på juridisk kompetanse? Alternativt tankeløshet? Jeg kan bare si en ting, jeg savner Bond. Anonymkode: d64da...db0 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #20 Skrevet 12. mai 2018 Aktiviteten vil gå ned. Jeg poster der, ned nick nå, da jeg er syk og sykemeldt. Noe må jeg ha å gjøre på. For meg er det uaktuelt å fortsette å dele biter av meg selv, som kan pusles sammen, over tid. Det som er bra med slike forum er jo ny aktivitet, raskt skifte, og en herlig blanding av smått og stort å ytre seg om. Dette drepes om det skal gjøres for seriøst, kvalitet, etc. Dette er underholdning og tidsfordriv, ikke alvor. Anonymkode: 578a1...e36 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå