AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #1 Del Skrevet 12. mai 2018 Vi er en jentegjeng, som har det veldig fint sammen. Vi kan prate sammen om alt, å vi sier det vi mener. Hun ene er sammen med en drittsekk, bokstavelig talt. Hun har kommet gråtende på døra her flere ganger, hun har ringt og vi har pratet i over en time flere ganger grunnet forholdet mellom hun og samboeren. Hun forteller at han kan kritisere utseendet hennes, fortelle at hun ikke kan gå kledd sånn fordi hun ikke har kropp til det (hun er helt normal høy og slank) Han har sagt han trenger tid vekk fra hun og barnet (som hun har fra før) at han ikke takler at de er i huset fordi han må være i fred. Han kan aldri være hjemme så hun kan ta seg en liten tur ut med venninner. Alt dette er hun lei seg for. Hun jobber nattevakt å han gidder aldri stå opp med ungen så hun kan få sove. Ofte får jeg en mending av hun Kl 10 om morgenen etter hun har vært på nattevakt og spør om vi kan finne på noe, fordi hun må ut av huset fordi han har vært ute med kompiser kvelden før å orker ikke stå opp med sønnen hennes så hun kan sove etter nattevakt. Jeg har sagt til hun at når han valgt å gå inn i et forhold med hun, så var guttungen en del av pakka. Det er hun enig i. Hun har vært helt knust flere ganger fordi han er stygg mot hun, sier stygge ting om hun og tråkker hu skikkelig ned. Her om dagen fortalte hun at nå ville de få ett barn sammen å hun gledet seg til de skulle begynne å prøve. Jeg sa meninga mi "Vil du virkelig få et barn med han?" Ja, for han hadde vist vært så snill nå, og skjerpet seg. Det er forøvrig 3 måneder siden hun ringte gråtende her sist. 3 måneder er ikke akkurat lenge. Hun sa også at hun hadde lært seg å takle han. Jeg sa at det er ikke du som skal lære deg å takle oppførselen hans, det er han som må ta seg kraftig sammen! Jeg sa hva jeg mente om han. Nå er hun tydelig sur på meg. Hun har angrepet meg litt verbalt og er frekk når jeg spør om hun vil finne på noe. Jeg føler kanskje jeg gikk over streken å at jeg burde holdt meg for god til å si hva jeg mente, men jeg skulle så ønske hun åpnet øynene og fant en som kunne behandle hun finere. Hun fortjener det. Anonymkode: f9cfd...2ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #2 Del Skrevet 12. mai 2018 Du reagerte på en helt naturlig måte. Hun bruker deg også som en slags søppelkasse, når hun bare klager, men ikke gjør noe med situasjonen. Hun har ingenting med å være frekk mot deg. Du er ikke den som behandler henne dårlig, men mannen hennes er. Så det er dit hun får adressere aggresjonen sin. For hun kan jo tydeligvis si fra hvis hun vil. Anonymkode: 392aa...8de 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #3 Del Skrevet 13. mai 2018 Åh, det høres så kjent ut! Min tidligere venninne kom også gråtende på døren her stadig, hun ringte hver dag r ting gikk dårlig-ble det stille, visste jeg hun/de hadde en god periode. Jeg var så frekk og påpeke det, hun kvitterte ved å skjule veggen sin på Facebook. Traff hverandre noen ganger gjennom felles venner i sosiale settinger, da latet hun som ingenting. Jeg kvitterte med å fjerne henne på Facebook. Hvorfor skal hun ha innblikk i mitt liv når hun har stengt meg ute? Det er deilig å slippe alt dramaet og telefonene til alle døgnets tider, men kjenner det allikevel irriterer meg grenseløst at hun ikke kunne sagt noe før hun dumpet meg. Anonymkode: bb79c...611 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #4 Del Skrevet 13. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Åh, det høres så kjent ut! Min tidligere venninne kom også gråtende på døren her stadig, hun ringte hver dag r ting gikk dårlig-ble det stille, visste jeg hun/de hadde en god periode. Jeg var så frekk og påpeke det, hun kvitterte ved å skjule veggen sin på Facebook. Traff hverandre noen ganger gjennom felles venner i sosiale settinger, da latet hun som ingenting. Jeg kvitterte med å fjerne henne på Facebook. Hvorfor skal hun ha innblikk i mitt liv når hun har stengt meg ute? Det er deilig å slippe alt dramaet og telefonene til alle døgnets tider, men kjenner det allikevel irriterer meg grenseløst at hun ikke kunne sagt noe før hun dumpet meg. Anonymkode: bb79c...611 Ja, det forstår jeg. I dette tilfelle er det ikke så mye drama. Det er heller det at han hun er sammen med er så stygg mot hu. Jeg har sett hun knust så mange ganger, å hun kommer til meg hver gang. Hun forteller hvor stygg han er mot hu, å hvor mye det knekker henne. Når hun da forteller meg at hun vil få barn med han, så må jeg si at jeg reagerte. Fatter ikke at hun tar sjangs på det, å at hun ikke kvitter seg med hele fyren. Men når jeg sier det, blir hun sur og fornærmet. Hvis hun ikke tåler høre det, burde hun slutte å komme til meg å gråte over hvor fæl han er. Er det frykten for å være alene? Å ikke ha noen at jenter godtar å bli behandlet som dritt av partneren sin? Kan jo lure. Anonymkode: f9cfd...2ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfugl154 Skrevet 13. mai 2018 #5 Del Skrevet 13. mai 2018 Det er nok ikke så mye du kan få gjort dessverre. Hun er sammen med en som kontrollerer og manipulerer henne, og hun klarer ikke å stå i mot. Hun vet det nok innerst inne men greier ikke å se realitetene i øynene. Da er det bare en naturlig forsvarsmekanisme fra hennes side å angripe de som utfordrer henne på dette punktet. Det er altså ikke deg det er noe feil med, det er henne. Det er jo ingen som kan ta dette valget for henne og når hun selv ikke føler at hun greier å stå opp for seg selv vil det jo så klart være ubehagelig for henne å omgås med personer som hun vet gjennomskuer akkurat det. Og der har du oppførselen. Jeg ville forselått å latt henne gå og se deg om etter andre venninner. Sånn er det bare noen ganger her i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Del Skrevet 14. mai 2018 Støtt henne samme hva om du virkelig er venninne. Selv om hun har delt noe med deg er det nok langt fra alt og du vet ikke hva de har sammen. Hun delte et ønske med deg, spurte hun egentlig hva syns du? Skjønner godt at hun ble irritert for 3 mnd uten noe problemer kan være starten på et godt forhold selv om det tidligere var turbulent. Mange finner ikke den perfekte kjæreste og bruker tid på å tilpasse hverandre før de får det godt. Så hun lærte egentlig at du kun støtter henne når livet hennes er dårlig og ikke når det er på bedringens vei. Hun nevnte barn, det betyr ikke at hun er gravid nå Anonymkode: 39327...e24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #7 Del Skrevet 14. mai 2018 8 hours ago, sommerfugl154 said: Det er nok ikke så mye du kan få gjort dessverre. Hun er sammen med en som kontrollerer og manipulerer henne, og hun klarer ikke å stå i mot. Hun vet det nok innerst inne men greier ikke å se realitetene i øynene. Da er det bare en naturlig forsvarsmekanisme fra hennes side å angripe de som utfordrer henne på dette punktet. Det er altså ikke deg det er noe feil med, det er henne. Det er jo ingen som kan ta dette valget for henne og når hun selv ikke føler at hun greier å stå opp for seg selv vil det jo så klart være ubehagelig for henne å omgås med personer som hun vet gjennomskuer akkurat det. Og der har du oppførselen. Jeg ville forselått å latt henne gå og se deg om etter andre venninner. Sånn er det bare noen ganger her i livet Dette. Anonymkode: 3798b...190 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå