Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ny i Bergen. Kan du anbefale en bra frisør? Eller en hudpleiesalong? Og kanskje andre ting der er å anbefale. Takknemlig for svar! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frisør: www.maxmilan.com

Spør etter Morten. Han er kjempedyktig, og utrolig hyggelig. :D

Skrevet
Frisør: www.maxmilan.com

Spør etter Morten. Han er kjempedyktig, og utrolig hyggelig. :D

Hvordan er prisnivået hos maxmilan - hva betaler du for en klipp?

Skrevet

Når jeg var hos han for en uke siden betalte jeg ca. 1100 for farge, vask og klipp. Akkurat det samme jeg betalte for striping, vask og klipp hos min gamle frisør.

Henne var jeg i grunnen ikke fornøyd med, så derfor fikk jeg tips om Morten her, og gikk til han.

Det er ikke en kjempestor salong, men guri så vel behandlet du føler deg! :D Han var utrolig flink til å fortelle og forklare hvorfor han gjorde det han gjorde, hvilke ideer han hadde, og hva han kunne anbefale.

Det var en egen assistent som vasket håret mitt, og hun gav meg en herlig hodebunnsmassasje. Hun hadde noen deilige klør. :ler:

Hele stedet bar preg av at det var dyktige folk som jobbet der, og som var glade i jobben sin. Tonen var løs og ledig. Ikke formell.

Morten er Art director/stylist, og en dyktig sådan. De kan virkelig farging, klipp og det å se hva som kler den enkelte i forhold til ansikt, hudfarge m.m. der.

For første gang har jeg fått masse komplimenter for klippen min, og klart det er stas. :D

Skrevet

Hmm. Tror faktisk jeg må gå der neste gang.. Bedre å betale litt mer og være skikkelig fornøyd enn å ikke være fornøyd i det hele tatt :-?

Skrevet

Ikke sant? Jeg følte meg superfresh og kjempefin da jeg gikk ut av salongen. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...