blå Skrevet 25. februar 2005 #1 Skrevet 25. februar 2005 Finnes det et blad for de over 30 som er litt samme type som Det Nye? Jeg har lest mye Det Nye, men nå føler jeg at dette begynner å bli litt vel fjortiss. Men det er mye jeg liker også ved det bladet. Jeg kan trenge noen tips eller anbefallinger for nye blader jeg kunne sjekket ut. Har kikket litt i Elle, Henne og KK. Men det fenger ikke?
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #2 Skrevet 25. februar 2005 New Woman Magazine, for spreke jenter over 30 :-)
Gjest Anonymous Skrevet 25. februar 2005 #3 Skrevet 25. februar 2005 Hva er det du liker ved Det Nye, da, som du vil ha i et annet blad? Helt enig med deg i at Det Nye er litt fjortis. Jeg har ikke lest det siden jeg var en sytten atten. Til gjengjeld har jeg lest KK siden jeg var fem... Ville neppe brukt penger på Det Nye i dag! Synes KK er veldig gode på reportasjer. Henne og Elle har jeg ikke lest i særlig grad.
blå Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2005 Hva er det du liker ved Det Nye, da, som du vil ha i et annet blad? Det jeg liker vet Det Nye er: de har kule moterepotasjer (miks av billige og litt dyrer klær), det har ofte bra langlesning, Det er kult med litt sladder på kjendisfronten, det er bra med velvære sidene. Det jeg ikke liker ved Det Nye er disse sex repotasjene, som blir litt barnslige for meg, og hadde passet meg bedre som 16 åring. Og disse "hvordan sjekke en mann" og "hva syns menn om ditt og datt" for ikke å snakke om "ting å gjøre før du er 30"....osv New Woman Magazine er sikkert bra det. Men Norske blader???? KK har elendige moterepotasjer, bli ny med KK blir litt for kjærring igjen. Mens Elle har nesten bare mote (mye dyr mote)
Gjest Catwoman Skrevet 26. februar 2005 #5 Skrevet 26. februar 2005 Norske Cosmopolitan kommer nå. Kanskje det er noe? Vet lite om det bladet jeg altså. Så jeg bare tipper.
blå Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2005 Ja, det kommer til mandag, gjør det ikke? Det skal jeg teste. Ellers er det lov å komme med flere tips.
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #7 Skrevet 26. februar 2005 Du føler deg kanskje litt for ung fpr bladet Eva? Tror det er for kvinner over 40.
blå Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2005 Du føler deg kanskje litt for ung fpr bladet Eva? Tror det er for kvinner over 40. Nei, jeg er nok for gammel for det også...tenkte på noe alla vi over 60
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #9 Skrevet 26. februar 2005 Vet ikke hvor gammel du er, men kanskje Eva er noe for deg?
blå Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #10 Skrevet 26. februar 2005 HVOR GAMMEL ER BLÅ?? Blå er 31 år om et par måneder.
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #11 Skrevet 26. februar 2005 Cosmopolitan Norge er ment for jenter/kvinner mellom 20-30 år, så jeg tipper det blir ganske likt Det Nye. (Men om det er intro-pris på første bladet er det uansett ikke mange kronene man taper om bladet er dårlig,..)
Gjest Gjesta Skrevet 26. februar 2005 #12 Skrevet 26. februar 2005 Norske blader er helt elendige, Det Nye er faktisk best (men jeg hopper over alt det barnslige stoffet). Når det gjelder mote, er Tique best av de norske, men det er jo et rent moteblad... Engelske Marie Claire er OK, synes jeg.
blå Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #13 Skrevet 26. februar 2005 Ja, Tique er bra på mote, det hadde jeg glemt litt. Men hva med det andre....Man må jo kjøpe snørrogførti blader for å få litt av alt
Tusenfryd Skrevet 26. februar 2005 #14 Skrevet 26. februar 2005 Jeg synes Henne er bra jeg. Leser av og til KK, men kjøper jeg noe, blir det Henne.
blå Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #15 Skrevet 27. februar 2005 Jeg tror jeg har bestemt meg for å gi HENNE en sjangse til. Har kikket litt på nettsidene dems, og i morra skal jeg ned å kjøpe bladet og se.
Blåklokke Skrevet 11. mars 2005 #17 Skrevet 11. mars 2005 Jeg har akkurat kjøpt et fireukers prøveabonnement på Eva, har nå fått to nummer og syntes det var et godt blad. Kanskje du skulle prøve dette ? Ring og hør om tilbudet fremdeles gjelder, en hundrelapp for 4 blader var prisen. Ellers pleier jeg å kjøpe svenske Damernas Värld, det er et greit flott magasin, ikke fjortis og garantert uten kjerringfaktor ! Når jeg er i utlandet, pleier jeg også å plukke med meg engelske Red, Cosmo (såklart), Company og av og til Glamour. Norske blader ellers gidder jeg ikke å kjøpe, bare av og til når jeg ser på forsiden at det er spesielle artikler som frister.
Gjest gjesta Skrevet 11. mars 2005 #18 Skrevet 11. mars 2005 Syns det norske Woman var mye bedre enn det norske cosmo, for der var det mest for single + litt barnslig.
Gjest Xi Skrevet 11. mars 2005 #19 Skrevet 11. mars 2005 Når man har passert de 30 sitter man som oftest med beina i kryss og ser på Hotel Cæsar. Vil tro bladet Familien passer best for den aldersgruppen.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #20 Skrevet 11. mars 2005 Når man har passert de 30 sitter man som oftest med beina i kryss og ser på Hotel Cæsar. Vil tro bladet Familien passer best for den aldersgruppen. Nå har jeg et stykke igjen til jeg er 30, men: Minner meg om at jeg må plotte inn "bestille abonnent på Familien og Norsk Ukeblad" i kalenderen for 2010. Takker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå