Mari Y Skrevet 12. mai 2018 #1 Skrevet 12. mai 2018 (endret) Det har blitt observert en kattunge langs E6 i Sarpsborg. Dette ble postet kl 21:19 i går. Fint om noen kan plukke den opp eller kontakte Falken eller Politiet dersom man ser en kattunge i Sarpsborg-omraadet, og få den sendt til dyrlegen dersom den er chippet. Endret 12. mai 2018 av Mari Y
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #3 Skrevet 12. mai 2018 2 minutter siden, Mari Y skrev: kattunge langs E6 i Sarpsborg Kan du endre trådtittelen, slik at det jeg siterer blir med? Da når du flere med din beskjed. Anonymkode: 7f233...e0d 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #4 Skrevet 12. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du endre trådtittelen, slik at det jeg siterer blir med? Da når du flere med din beskjed. Anonymkode: 7f233...e0d Hvorfor? Hvorfor er det viktigat en kattunge er observert ved E6? Dere får det til å høres ut som det er et spebarn det er snakk om. Anonymkode: 24ba4...f39
Mari Y Skrevet 12. mai 2018 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor? Hvorfor er det viktigat en kattunge er observert ved E6? Dere får det til å høres ut som det er et spebarn det er snakk om. Anonymkode: 24ba4...f39 Fordi at den ikke har noe langs E6 aa gjoere selvsagt, og fordi den kan kommet seg vekk fra eier eller kattemor. Kan ikke dere som skriver slike idiot-kommentarer helst rulle inn? Gjerne holde dere vekke fra tastaturet om det trengs. 1
Tabris Skrevet 12. mai 2018 #6 Skrevet 12. mai 2018 Du bør dele den på relevante Facebook-grupper for området.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #7 Skrevet 12. mai 2018 NEI, dere skal for f... ikke stoppe langs E6 (!) ved Sarpsborg for å se etter en kattunge! Dersom dere ser kattungen kan dere ringe politi på telefon 02800 eller VTS (Veitrafikksentralen) på telefon 175 med en mer nøyaktig stedsangivelse så de kan varsle noen som har utstyret og kompetansen som skal til for å kunne ferdes trygt langs en motorvei med fartsgrense 100 km/t. Og før noen beskylder meg for å være hjerteløs og ond, og ikke bry meg om hva som skjer med kattungen: 1. "E6 i Sarpsborg" er en ganske lang strekning, og en alt for vag beskrivelse til at det er håp om å finne katten ved å gjøre tilfeldige stopp langs vegen. 2. Å stoppe langs motorveien er farlig. Livet til en kattunge er viktig (for meg også), men menneskeliv er tross alt viktigere. Det er en grunn til at folk som får motorstopp langs motorveien rådes til å komme seg ut av bilen og lengst mulig bort fra veibanen. 3. Om kattungen ble observert på stedet i går kveld kan den være over alle hauger nå. Kattunger kan lett komme seg gjennom viltgjerder og andre stengsler, og det er ingen garanti for at den fremdeles befinner seg ved veien. For alt vi vet er den lykkelig gjenforent med moren og/eller eieren. Anonymkode: 9120d...774 2
Mari Y Skrevet 12. mai 2018 Forfatter #8 Skrevet 12. mai 2018 1 time siden, Tabris skrev: Du bør dele den på relevante Facebook-grupper for området. Det innlegget er allerede delt på Facebook
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #9 Skrevet 12. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: NEI, dere skal for f... ikke stoppe langs E6 (!) ved Sarpsborg for å se etter en kattunge! Dersom dere ser kattungen kan dere ringe politi på telefon 02800 eller VTS (Veitrafikksentralen) på telefon 175 med en mer nøyaktig stedsangivelse så de kan varsle noen som har utstyret og kompetansen som skal til for å kunne ferdes trygt langs en motorvei med fartsgrense 100 km/t. Og før noen beskylder meg for å være hjerteløs og ond, og ikke bry meg om hva som skjer med kattungen: 1. "E6 i Sarpsborg" er en ganske lang strekning, og en alt for vag beskrivelse til at det er håp om å finne katten ved å gjøre tilfeldige stopp langs vegen. 2. Å stoppe langs motorveien er farlig. Livet til en kattunge er viktig (for meg også), men menneskeliv er tross alt viktigere. Det er en grunn til at folk som får motorstopp langs motorveien rådes til å komme seg ut av bilen og lengst mulig bort fra veibanen. 3. Om kattungen ble observert på stedet i går kveld kan den være over alle hauger nå. Kattunger kan lett komme seg gjennom viltgjerder og andre stengsler, og det er ingen garanti for at den fremdeles befinner seg ved veien. For alt vi vet er den lykkelig gjenforent med moren og/eller eieren. Anonymkode: 9120d...774 Den er tydelig ikke det enda. Anonymkode: ea5c1...87b
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #10 Skrevet 12. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er tydelig ikke det enda. Anonymkode: ea5c1...87b Det rettferdiggjør ikke å sette eget og andres liv i fare ved å stoppe i veikanten langs E6. Het er et eksempel på hva som kan skje. Ren flaks gjorde at det ikke gikk liv tapt her. Anonymkode: 9120d...774 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå