Gå til innhold

Fått tinder like av han som ghosta meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okey, jeg data en mann noen mnd som jeg begynte å like virkelig godt.. plutselig ble han borte noen dager med en meld,sent en søndagskveld der han skrev han trengte alenetid den helgen.(jeg tror det er noe depresjoner i bildet) etter dette ikke ett ord.. det er nå 3 uker siden. Jeg har sendt han 2 meld og ringt han en gang i denne perioden. (Uten noe svar)Jeg har vel en liten kjærlighetssorg pga dette. Men i går kveld, fikk jeg en like på tinder. Av HAN!  Hvorfor gjør han dette? Markere seg?  Hilsen en forvirra småforelska 33 åring.. 

Anonymkode: 3fe32...1c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg spurt han. Litt sånnn "Hei, nå ble jeg litt forvirret. Jeg har prøvd å kontakte deg flere ganger uten å fått svar. Og må innrømme at det har vært litt trist. Jeg var (er) oppriktig interessert, men nå er det nesten opp til deg"

Anonymkode: 59206...8e8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg vært deg, så hadde jeg spurt han. Litt sånnn "Hei, nå ble jeg litt forvirret. Jeg har prøvd å kontakte deg flere ganger uten å fått svar. Og må innrømme at det har vært litt trist. Jeg var (er) oppriktig interessert, men nå er det nesten opp til deg"

Det hadde jeg også gjort. Godt svar. 

Anonymkode: 2c4f1...46e

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat denne meld sendte jeg sist, bortsett fra med tinder like’n.. men han svarte ikke da, og tror derfor jeg ikke ville fått noe svar nå heller..desverre. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Så dere hadde altså ikke match fra før på Tinder, men matchet nå?

Jeg tenker at han viser en dårlig oppførsel. Han forvirrer deg. Jeg synes ikke du skal gjøre noe som helst. Utrolig dårlig råd du fikk her oppe om å konatakte han ENDA en gang når han ikke har svart tidligere. Dette er et tilfelle hvor man ikke skal foreta seg noe som helst så lenge han ikke tar kontakt. Fyren viser dårlige tegn, og er sannsynligvis ikke bra for deg.

Anonymkode: bd74e...106

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så dere hadde altså ikke match fra før på Tinder, men matchet nå?

Jeg tenker at han viser en dårlig oppførsel. Han forvirrer deg. Jeg synes ikke du skal gjøre noe som helst. Utrolig dårlig råd du fikk her oppe om å konatakte han ENDA en gang når han ikke har svart tidligere. Dette er et tilfelle hvor man ikke skal foreta seg noe som helst så lenge han ikke tar kontakt. Fyren viser dårlige tegn, og er sannsynligvis ikke bra for deg.

Hadde ikke match fra før siden vi fjernet vår  tinder for vi var med hverandre.. nei jeg følger ditt råd og kommer ikke til å kontakte han. Men hvorfor gjør han dette ? Fikk aldri noen avslutting så sliter litt med å komme videre.

AnonymBruker
Skrevet

Han er nok en som vil ha både i pose og sekk. Han liker deg, men vil også ha muligheten til å være med andre jenter. Synes du skal slette han som match. Han fortjener ikke match med deg sånn som han har behandlet deg. Skjønner ikke at du ikke ser det selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør om han sveipet feil. 

Anonymkode: c247f...68f

Skrevet

Jeg tenker han bare liker alle profilene, og har ikke lagt merke til at akkurat denne profilen var deg...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han gjør som alle menn på tinder og swiper til høyre på alle for å slippe å kaste bort tid. At dere har matchet betyr ikke noe.

Anonymkode: 53c66...5d4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg skulle tatt opp kontakten med en som ghostet meg måtte han ha en ekstremt god forklaring.

Skyldes det depresjon burde han sendt deg en forklarende melding. Så jeg ville latt det gå. 

Anonymkode: 6deb8...bd9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Du har ingenting å tape på å være ærlig. Ellers ville jeg sendt en melding og sagt "Hei, håper du har kost deg med alenetiden"

Anonymkode: 82aeb...265

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om jeg skulle tatt opp kontakten med en som ghostet meg måtte han ha en ekstremt god forklaring.

Skyldes det depresjon burde han sendt deg en forklarende melding. Så jeg ville latt det gå. 

Anonymkode: 6deb8...bd9

Dette er jeg veldig enig i! Selv om han er deprimert, så kan han sende en melding, om ikke annet bare for å si at han trenger litt tid for seg selv. Hvis TS aksepterer at han behandler henne sånn, så kommer han så klart til å gjøre det igjen, og da har vi det gående med et veldig usunt forhold.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sletta matchen jeg, om det var med mening eller ikke at han skulle like blir likegyldig. Trodde virkelig han var en Ok fyr, men tydeligvis ikke.

• Liker 5
Skrevet

Han har tydeligvis gått lei av deg og så bare sveipet ja på alle han kan på tinder. Ikke noe å spare på nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2018 den 17.08, AnonymBruker skrev:

Okey, jeg data en mann noen mnd som jeg begynte å like virkelig godt.. plutselig ble han borte noen dager med en meld,sent en søndagskveld der han skrev han trengte alenetid den helgen.(jeg tror det er noe depresjoner i bildet) etter dette ikke ett ord.. det er nå 3 uker siden. Jeg har sendt han 2 meld og ringt han en gang i denne perioden. (Uten noe svar)Jeg har vel en liten kjærlighetssorg pga dette. Men i går kveld, fikk jeg en like på tinder. Av HAN!  Hvorfor gjør han dette? Markere seg?  Hilsen en forvirra småforelska 33 åring.. 

Han vil ligge med deg men ikke noe mer.

Anonymkode: 12436...6cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...