AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #1 Skrevet 12. mai 2018 Aner ikke om dette er riktig sted å spørre. Men skjer noe galt hver gang jeg skal inn på handlevogna for å betale varene - står at siden er utilgjengelig/noe galt skjedde. Har lukka alle nettsider, skrudd av og på tlf osv. Ingenting funker. Kundeservice sa det kunne være pga jeg ikke har aktivert cookies, men når jeg åpner nettsiden nå står det null om cookies(kommer ikke opp). Så hvaaaaa skal jeg gjør blir gaaaaal. Anonymkode: 4c9da...922
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #2 Skrevet 12. mai 2018 Her går det greit (fra PC) Anonymkode: 61af1...3e5
petterm Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 På 12.5.2018 den 16.49, AnonymBruker skrev: Aner ikke om dette er riktig sted å spørre. Men skjer noe galt hver gang jeg skal inn på handlevogna for å betale varene - står at siden er utilgjengelig/noe galt skjedde. Har lukka alle nettsider, skrudd av og på tlf osv. Ingenting funker. Kundeservice sa det kunne være pga jeg ikke har aktivert cookies, men når jeg åpner nettsiden nå står det null om cookies(kommer ikke opp). Så hvaaaaa skal jeg gjør blir gaaaaal. Anonymkode: 4c9da...922 Jeg ville prøvd med andre nettlesere, evt prøv fra en Pc. Hvilken nettleser bruker du? Sikker på at cookies er aktivert?
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Samme problem her, i safari på iPhone. Prøvd chrome eller en annen nettleser? Anonymkode: fbdcc...e2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå