Gå til innhold

Hva hadde dere sagt hvis jeg fortalte at kjæresten min er 10 år eldre enn meg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 24 år... 

Anonymkode: 18d45...32f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ikke noe galt i det. Dere er jo voksne begge to. Tror ikke det er så mange som hadde reagert på den aldersforskjellen. Og hvis, hvorfor bry seg om hva andre mener når dere er lykklige sammen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

«OK»

Anonymkode: e80fd...ed4

• Liker 8
Skrevet

Helt innafor det, jeg hadde ikke reagert. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke tenkt noe over det. Jeg er selv sammen med en mann som er 7 år yngre.

Anonymkode: cccc1...958

Skrevet

Kjenner jeg reagerer mer på at du lager en tråd om det.. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke sagt noe. Det er jo riktig vei. Hadde anmeldt deg hvis hun var ti år yngre.

Anonymkode: 12f75...44d

• Liker 1
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke sagt noe, hun jeg holder på med nå er 10 år yngre, altså 26. Tinder funker😁

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne av meg er 33 og «holder på» med en som er 22. Ingen bryr seg 

Anonymkode: 4fd2b...d1c

AnonymBruker
Skrevet

10 år er forsåvidt innafor syns jeg. Er dere likeverdige og deler samme syn på de viktigste tingene så er jo alt flott. 

Anonymkode: 00f47...845

AnonymBruker
Skrevet

Hadde sagt grattis Lucky you, jeg er misunnelig.

Anonymkode: 70c0d...108

Skrevet

Sier ingenting om det. Han jeg har barn med og bodde sammen med i rundt 20 år, er 14 år eldre enn meg. :) Alder er bare et tall så lenge man er voksen. 

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Carrot skrev:

Kjenner jeg reagerer mer på at du lager en tråd om det.. 

Lager en tråd fordi hun nekter å gjøre forholdet offentlig... er redd det har med alder å gjøre.. vet ikke.. :( 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lager en tråd fordi hun nekter å gjøre forholdet offentlig... er redd det har med alder å gjøre.. vet ikke.. :( 

For deg er det jo bare kult, en stjerne i boka, det er jo eventuelt hun som hadde blitt ertet for å være en cougar etc. Eller hvis man skal være skikkelig stygg, bli mistenkt for å gå yngre fordi hun ikke er moden eller intelligent nok for menn på egen alder. Men det er sånn worst case fordom, folk flest tenker jo ikke det, men kan være hun kjenner på det. Det er jo også det med å være et kanskje litt uvanlig par, noen mennesker kvier seg jo for å skille seg ut på den minste måte.

Jeg har ei venninne på 37ish tror jeg, som er sammen med en på din alder, hun kødder litt med det når hun forteller det og hadde jo ikke sett for seg å gå så ungt (og det tror jeg ikke man vanligvis gjør som kvinne), men så falt de for hverandre da :)

Og det forstår jo alle:) 

Anonymkode: d6c48...538

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For deg er det jo bare kult, en stjerne i boka, det er jo eventuelt hun som hadde blitt ertet for å være en cougar etc. Eller hvis man skal være skikkelig stygg, bli mistenkt for å gå yngre fordi hun ikke er moden eller intelligent nok for menn på egen alder. Men det er sånn worst case fordom, folk flest tenker jo ikke det, men kan være hun kjenner på det. Det er jo også det med å være et kanskje litt uvanlig par, noen mennesker kvier seg jo for å skille seg ut på den minste måte.

Jeg har ei venninne på 37ish tror jeg, som er sammen med en på din alder, hun kødder litt med det når hun forteller det og hadde jo ikke sett for seg å gå så ungt (og det tror jeg ikke man vanligvis gjør som kvinne), men så falt de for hverandre da :)

Og det forstår jo alle:) 

Moden og intelligent er hun!:) Har universitetsutdanning😊 Vi traff hverandre der da hun tok noen fag på «gøy» som hun sier. 

Hun sier hun aldri hadde sett for seg å bli sammen med en på min alder, men vi falt pladask for hverandre.

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Så koselig da :)

Endret av Catalina Culès
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakk med henne! Som kvinne, og eldst i forholde (fem år eldre) har jeg kjent på den følelsen og vært innom tankene som kanskje surrer og det eneste som "hjalp" for meg i allefall var å snakke sammen, bli trygg på hverandre. Innse at det faktisk er uvesentlig hvor gammel han er, jeg er - det som betyr noe er hvor gode vi er sammen om du skjønner.. Vi har nå vært gift over ti år, sammen mye lengre - og det hender fortsatt det med alder plager meg men det betyr overhode ikke noe for han.. jeg vet at det er min usikkerhet det går på, men det hjelper så lite når tankene slår til, da er det å kunne snakke med partneren min det som får "hodet på lag med hjertet" på en måte - vanskelig å forklare men ja.. snakk med henne :lillesky2:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er jo eventuelt hun som hadde blitt ertet for å være en cougar etc.

Kvinner går som kattedyr. Følgende som de kalles og alder de er i, når de dater yngre gutter/menn:

«Bobcat» er ei mellom 13-17 år. 

«Wildcat» er ei mellom 18-21 år. 

«Lynx» er ei mellom 22-29 år.

«Puma» er ei mellom 30-39 år.

«Cougar» er ei mellom 40-49 år. 

«Jaguar» er ei mellom 50-59 år.

«Panther» er ei mellom 60-69 år.

«Pussycat» er ei på 69 år.

«Cheetah» er ei mellom 70-79 år.

«Leopard» er ei mellom 80-89 år.

«Tiger» er ei mellom 90-99 år.

«Lion» er ei på 100+

Motsetningen er «Manther» som er en mann over 40 som dater yngre. 

Unntatt med navn da - hvem søren gidder egentlig å bry seg så lenge man har det bra?! 

Anonymkode: 82fa3...4b6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere kommuniserer godt sammen, det er det som er det vesentlige. Ser du for deg og alltid leve sammen med henne? Såfall planlegg familie tidlig.

Anonymkode: 185f0...715

AnonymBruker
Skrevet

Litt rart men ok. Hadde vært anderledes om du var 20 

Anonymkode: 30beb...5f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...