Gå til innhold

Hva er egentlig egoistisk hos en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det egentlig som gjør en mann egoistisk? :-?

Jeg lurer på det fordi en dag her kalte jeg samboeren min egoistisk, mens han da mener at han ikke var, så klart :-x

Jeg mener en mann er egoistisk hvis alt kun skal dreie seg om han og at han aldri gjør små ting for å oppmuntre den andre part. Det hadde vært gøy å se andres synspunkter på dette :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kan ikke se at det er forskjell på en egoistisk mann og en egoistisk dame. Det som gjør ett menneske egoistisk i mine øyne er når h*n er selvsentrert, er først og fremst opptatt av sitt eget ve og vell, tar alltid største delen av "kaka" osv..

Hvorfor spør du egentlig spesielt om menn?

Skrevet
Jeg kan ikke se at det er forskjell på en egoistisk mann og en egoistisk dame. Det som gjør ett menneske egoistisk i mine øyne er når h*n er selvsentrert, er først og fremst opptatt av sitt eget ve og vell, tar alltid største delen av "kaka" osv..

Enig med deg.

Skrevet

jepp, det å være veldig optatt av å prate om seg selv, vise andre sine "prestasjoner" (hva nå enn det måtte være), forvente at andre hele tiden skal komme til hanhenne, ike vise interesse for andre sitt ve og vel, osv osv. Det er egoistiske folk. Noen er superegoister, noen er bare litt egoistiske.

Skrevet

Hva som er egoistisk hos en mann? det samme som er egoistisk hos en kvinne.

Skrevet

må bare opplyse om at jeg egentlig mente begge kjønn. men akkurat når jeg skrev dette tenkte jeg spesielt på en episode mellom meg og samboeren min. jeg beklager på det sterkeste :grine:

Gjest Valhalla
Skrevet

Det som gjør en mann egoistisk er hver gang han er uenig med sin kvinne.

"Din egoist, du må alltid være enig med meg for jeg vet best!"

Skrevet

jeg må si jeg egentlig er litt enig med vallhalla der.... så egentlig er det vel vi damene som er de største egoistene :sjenert:

Skrevet

Jeg tror MISFORSTÅELSER gjør at kvinner oppfatter menn som egoistiske. Vi er forskjellige, og forskjellene kan gjøre at vi oppfatter noe som egoistisk, men at mannen ikke var det i d hele tatt.. :wink:

Gjest TomKrus
Skrevet

Hvem er det som oftest ønsker mest oppmerksomhet? Mannen eller kvinnen?

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

I et kjønnsløst samfunn, synes jeg menn skal ha enerett på noe. Grillen og det å være egoist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...