Gå til innhold

dusjforheng

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Dusjforhenget vårt er blitt brunlig nede i kanten. Jeg har prøvd å vaske det i maskin flere ganger men dette går ikke vekk.

Hva kan jeg bruke for å få dette vekk? Klor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok de fleste som har dusjforheng har dette problemet. Vi vasker vårt dusjforheng med en gang det får antydning til misfarging nederst. Har kastet et forheng tidligere - da ventet jeg litt for lenge med å vaske det første gangen. Det virket som om flekkene da virkelig hadde satt seg og var umulig å få vekk.

Om du allerede har vasket det flere ganger tror jeg ikke det vil hjelpe å vaske det igjen med ett annet vaskemiddel. Bortsett fra klor kanskje, men det kommer jo ann på fargen+hva forhenget er laget av.

Tror nok jeg heller hadde satser på å kjøpe ett nytt ett. Både Ikea og Åhlens har fine og rimelige forheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Tror nok de fleste som har dusjforheng har dette problemet. Vi vasker vårt dusjforheng med en gang det får antydning til misfarging nederst. Har kastet et forheng tidligere - da ventet jeg litt for lenge med å vaske det første gangen. Det virket som om flekkene da virkelig hadde satt seg og var umulig å få vekk.

Om du allerede har vasket det flere ganger tror jeg ikke det vil hjelpe å vaske det igjen med ett annet vaskemiddel. Bortsett fra klor kanskje, men det kommer jo ann på fargen+hva forhenget er laget av.

Tror nok jeg heller hadde satser på å kjøpe ett nytt ett. Både Ikea og Åhlens har fine og rimelige forheng.

Så rart. Vi har hatt vårt dusjforheng i over 8 år. Det vaskes med jevne mellomrom...dog er jeg ingen vaskefanatiker...så det blir ikke så mange gangene pr. år. Jeg bruker som jeg skrev Blenda...og får det like rent som nytt hver gang.

Men det kan jo selvfølgelig også hende at det er forskjeller fra hvilket type stoff forhenget er laget av (jeg vet ikke). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

På min arb.plass har vi mange slike. Blir vasket hver 4 uke. etter et halvt år er de irkelige stygge,men budsjettet tilsier kun nye en gang pr.år.

dusjforheng blir det lukt i ganske fort. de blir sure .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...