AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #1 Skrevet 12. mai 2018 Altså, jeg hadde to forskjellige jenter jeg skulle møte. Hadde ikke avtalt tid og sted ennå min vi hadde avtalt å møtes innen nær fremtid. Kjempesøte jenteer som jeg kunne sett for meg å være med, uavhengig av hverandre. Ja, jeg dater gjerne flere på en gang, men bare over 1-2-3 dates og deretter er jeg eksklusiv. Fast forward til i dag, jeg husker at jeg sendte meldinger til minst en av dem på fylla i går. I dag har begge slettet meg. De tror sikkert jeg er useriøs når jeg snakker til dem kl 04 på natten. Selvfølgelig tror de det! Men helvete, jeg er en tulling når jeg drikker.. Faen da, jeg er faktisk seriøs og jeg er veldig lei meg:( Anonymkode: 7ef81...2dc
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #2 Skrevet 12. mai 2018 Drikk mindre, la tlf være borte fra deg nårru drekker Anonymkode: 19c11...fe6 11
Gjest Reputation Skrevet 12. mai 2018 #3 Skrevet 12. mai 2018 Jaja, sånn går det. Da lærer du til neste gang at fylla og tinder ikke er en god match. Det er mange fisker i havet. Lykke til videre.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #4 Skrevet 12. mai 2018 Lær deg å ikke drikk så mye at du sender meldinger du ikke engang kan huske hva inneholdt, eller hvor mange. Anonymkode: cf7de...777 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #5 Skrevet 12. mai 2018 Jaja, sånn kan det gå når du holder på med flere samtidig. "Don't put all your eggs in one basket". Lær av dette, og gå videre. Lykke til! Anonymkode: 3bede...d78
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #6 Skrevet 12. mai 2018 Vil legge til at brisen/småfull er et fint sted å være. Drita full er usjarmerende i alles øyne. Anonymkode: cf7de...777 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #7 Skrevet 12. mai 2018 Nei, du er faktisk ikke seriøs når du sender melding kl 04 på natten, og du er heller ikke noe kjæresteemne når du oppfører deg som en tulling når du drikker. Da burde du ha såpass selvinnsikt at du slutta å drikke for godt. Du må ha skrevet noe skikkelig ille ellee bombardert de med ræl siden de sletta deg, eller så var de bare ikke interessert nok i deg til å la en 04 melding gli unna som fyllebommert. Noe jeg skjønner godt for det finnes nok av respektfulle og seriøse menn så en som oppfører seg som en fjortis uten filter som ikke veit hvor tålegrensa hans for alkohol går er ikke akkurat en man har bruk for i livet sitt. Men, man lærer så lenge man lever! På tide å legge alkoholen på hylla og leve og te deg som et bra kjæresteemne om du er ute etter kjæreste Anonymkode: 7a2c1...539 7
Mr. Kilmister Skrevet 12. mai 2018 #8 Skrevet 12. mai 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, jeg hadde to forskjellige jenter jeg skulle møte. Hadde ikke avtalt tid og sted ennå min vi hadde avtalt å møtes innen nær fremtid. Kjempesøte jenteer som jeg kunne sett for meg å være med, uavhengig av hverandre. Ja, jeg dater gjerne flere på en gang, men bare over 1-2-3 dates og deretter er jeg eksklusiv. Fast forward til i dag, jeg husker at jeg sendte meldinger til minst en av dem på fylla i går. I dag har begge slettet meg. De tror sikkert jeg er useriøs når jeg snakker til dem kl 04 på natten. Selvfølgelig tror de det! Men helvete, jeg er en tulling når jeg drikker.. Faen da, jeg er faktisk seriøs og jeg er veldig lei meg:( Anonymkode: 7ef81...2dc Ok 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #9 Skrevet 12. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, du er faktisk ikke seriøs når du sender melding kl 04 på natten, og du er heller ikke noe kjæresteemne når du oppfører deg som en tulling når du drikker. Da burde du ha såpass selvinnsikt at du slutta å drikke for godt. Du må ha skrevet noe skikkelig ille ellee bombardert de med ræl siden de sletta deg, eller så var de bare ikke interessert nok i deg til å la en 04 melding gli unna som fyllebommert. Noe jeg skjønner godt for det finnes nok av respektfulle og seriøse menn så en som oppfører seg som en fjortis uten filter som ikke veit hvor tålegrensa hans for alkohol går er ikke akkurat en man har bruk for i livet sitt. Men, man lærer så lenge man lever! På tide å legge alkoholen på hylla og leve og te deg som et bra kjæresteemne om du er ute etter kjæreste Anonymkode: 7a2c1...539 Altså, jeg er fullt klar over at å sende fyllamelding kl 04 på natten er det mest idiotiske jeg kan gjøre. Men av og til så blir man bare så full da? Jeg er veldig lei meg egentlig, fordi begge jentene var skikkelig ordenlige og søte. Begge hadde tatt insjet til å møtes, og alt var opp til meg. Så drar jeg frem fyllaversjonen av meg. Da løper jo selvsagt alle. faen Anonymkode: 7ef81...2dc
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #10 Skrevet 12. mai 2018 Begge er sikkert lettet i dag. Ingen er interessert i et forhold til noen som er en idiot i fylla, og de slapp å oppdage det «the hard way». Anonymkode: af943...38e 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #11 Skrevet 12. mai 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Altså, jeg er fullt klar over at å sende fyllamelding kl 04 på natten er det mest idiotiske jeg kan gjøre. Men av og til så blir man bare så full da? Anonymkode: 7ef81...2dc Jeg har vært full mange ganger, men jeg sender aldri meldinger på sms eller fb til andre mens jeg er full. Anonymkode: 254e0...558 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #13 Skrevet 12. mai 2018 Det er jo bare tindermatcher, ikke noep big deal. Masse fisk i den sjøen Anonymkode: ef44b...f81 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #14 Skrevet 12. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært full mange ganger, men jeg sender aldri meldinger på sms eller fb til andre mens jeg er full. Anonymkode: 254e0...558 Det gjør ikke jeg heller, sender ikke sms eller messenger. Men av en eller annen grunn går jeg inn på tinder når jeg er møkk dritings, og er på vei hjem. 2 minutter siden, Raven Emerald skrev: Hva i all verden skrev du, da? Jeg aner ikke! Jeg kan huske at hun ba meg adde henne på snap. Jeg skrev at jeg ikke klarte å adde henne. Tror ikke jeg skrev noe sprøtt, men jeg kan ikke huske noe. Og det har skjedd før at jeg skriver på fylla. Jeg hater at dette skjer. Jeg er faktisk seriøs. Men jeg hadde faktisk bursdag i går og det var derfor jeg ble superfull. Anonymkode: 7ef81...2dc
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #15 Skrevet 12. mai 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja, sånn kan det gå når du holder på med flere samtidig. "Don't put all your eggs in one basket". Lær av dette, og gå videre. Lykke til! Anonymkode: 3bede...d78 Moralen du hinter til (hold deg til én) og ordtaket (ikke hold deg til én) sier to forskjellige ting (se paranteser). Ikke bruk språk du ikke mestrer. Anonymkode: 2b82f...f80 10
Raven Emerald Skrevet 12. mai 2018 #16 Skrevet 12. mai 2018 Men da synes jeg nesten det er litt merkelig at de slettet deg. Altså hvis du ikke skrev noe sprøtt, mener jeg. Hvis ikke de av en eller annen grunn ikke tåler drikking, da, selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #17 Skrevet 12. mai 2018 1 minutt siden, Raven Emerald skrev: Men da synes jeg nesten det er litt merkelig at de slettet deg. Altså hvis du ikke skrev noe sprøtt, mener jeg. Hvis ikke de av en eller annen grunn ikke tåler drikking, da, selvsagt. Ja men poenget er at jeg er kjemperedd for at jeg har skrevet noe som jeg ikke kan huske. At begge har slettet meg må jo bety at jeg har gjort en skikkelig blunder av noe slag. Det er forferdelig irriterende å ikke vite hva som har skjedd. Anonymkode: 7ef81...2dc
Raven Emerald Skrevet 12. mai 2018 #18 Skrevet 12. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja men poenget er at jeg er kjemperedd for at jeg har skrevet noe som jeg ikke kan huske. At begge har slettet meg må jo bety at jeg har gjort en skikkelig blunder av noe slag. Det er forferdelig irriterende å ikke vite hva som har skjedd. Anonymkode: 7ef81...2dc Ja, det er jo sant. Du har ikke snappet juniorbilder, vel? Oo 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #19 Skrevet 12. mai 2018 Jeg tenker grunnen er det du skrev, ikke at du skrev meldingen på natten eller at du var full. Om du ikke husker hva du skrev, så er jo det greit, men om du husker det så får du bare la være med å si sånne ting igjen. Anonymkode: 9f98c...f88 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #20 Skrevet 12. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hater at dette skjer. Jeg er faktisk seriøs. Men jeg hadde faktisk bursdag i går og det var derfor jeg ble superfull. Anonymkode: 7ef81...2dc Når du må presisere så mye at du (faktisk) er seriøs, men så mange faktisk-er, så virker du ikke særlig seriøs. Og når de slettet deg etter noen litt rare meldinger på fylla EN gang så er min konklusjon at dette bare var dråpen. Det siste beviset de trengte for å komme frem til at du absolutt ikke var noe for dem. Anonymkode: bc02d...072 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå