Gå til innhold

Hvorfor kan ikke folk være ærlige?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et spørsmål. Hvorfor sier en mann at han vil møte deg neste uke når han ikke er interessert? Jeg var på en date forrige uke og på slutten at han har hatt det veldig hyggelig og at vi kan møtes neste uke. Jeg hadde det kjempe hyggelig så hvorfor ikke tenkte jeg. Jeg sendte han en melding via tinder at jeg hadde det kjempe hyggelig med han og at her er nummeret mitt. Han svarte takk og at han hadde det veldig hyggelig og morsomt og at han håper at jeg får en fin dag på jobb. Jeg svarte da at takk. Det var siste meldingen mellom oss. Jeg har ikke hørt noe fra han siden det så jeg bare unmatched han fordi hvis han hadde faktisk vært interessert så hadde han tatt kontakt. Jeg viste jo han at jeg var interessert... Men jeg skjønner hvorfor folk ikke bare kan si upfront at de ikke interessert enn å si at vi kan møtes neste uke på slutten av første møte? Er det bare meg som synes det er feigt? :kari: 

Anonymkode: d94cc...2f5

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange slike dessverre. Sier en ting, gjør noe annet. 

Anonymkode: f992c...39b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du unmatchet han jo......

Sjekk at du har gitt riktig nr, han kan også ha tastet feil nr når han har sendt meld eller ringt.......

Anonymkode: 76b1f...2e4

• Liker 6
Skrevet

Det er games rule. Sånn er det bare. Liker fyren deg sier han noe konkret. Skriver aldri til gutter selv fordi jeg vet at er hsn Interresert så tar han kontakt. 

AnonymBruker
Skrevet

Dating er sårbart i starten, man kjenner hverandre ikke godt. Noen ganger tenker man annerledes når det er gått litt tid og man har fått alt på avstand. Noen ganger har noen andre dukket opp. Og så videre. Det handler ikke om uærlighet, bare at han antakeligvis har endret mening.

Og etter kun en date er det ofte ansett som unødvendig med en konfrontasjon.

Slik er det. Bedre lykke neste gang.

Anonymkode: dfde4...cf0

Skrevet (endret)

Ja..slikt er dessverre vanlig, men det betyr ikke at det er "pent" gjort, ikke i det hele tatt. Men samfunnet i dag..tja, men legger ikke så mye i ting virker det som. Har nettdatet en del for en tid siden, og aldri mer sier jeg deg. alt er så objektivt og sortert. Det er sprøtt, egentlig! Jeg håper jeg finner min mann mellom eplene og potetene på matbutikken eller via hobbyen, det er nok litt mer naturlige omgivelser kanskje?. DET hadde vært noe :-D 

Endret av Eplejuice123
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk at du har gitt riktig nr, han kan også ha tastet feil nr når han har sendt meld eller ringt.......

tastet feil? Man kopier eller trykker på nummeret. Man taster det ikke. 

Anonymkode: 2a7fe...2c1

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg unmatched i dag, altså en uke etter at jeg møtte han.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

For meg kan det gå uker mellom jeg tekster mellom forskjellige personer.

Syns nesten det er litt provoserende at du ''ler'' av rar oppførsel: når det objektivt sett faktisk var DU som var den uinteresserte, her!

Anonymkode: 1944b...7cc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei av at folk er uærlige. Du møter trivelige folk som du begynner å henge med, og så viser det seg at de har en skjult agenda om å prøve seg på deg. Møkkafolk.

Anonymkode: 0c6df...c57

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For meg kan det gå uker mellom jeg tekster mellom forskjellige personer.

Syns nesten det er litt provoserende at du ''ler'' av rar oppførsel: når det objektivt sett faktisk var DU som var den uinteresserte, her!

Har du det bra? Traff jeg en nerve eller?  Jeg ler da ikke. Jeg bare sier at det er feigt å si at vi kunne møtes denne uken men er ikke egentlig er interessert. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Caset er litt type dette:

Du er på date.

Begge sier det er positivt.

-

DU sletter han.

DU oppretter en tråd på KG om at HAN ikke er interessert.

Og DU greier faktisk å få støtte for at: Hm... ja, du bør ikke date folk som ikke er interessert?

DET er litt utrolig.

-

Igjen: Det var DU (ingen andre enn DEG) som slettet han.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er på date.

-

DU sletter han.

Og DU greier faktisk å få støtte for at: Hm... ja, du bør ikke date folk som ikke er interessert?

DET er litt utrolig.

-

Jeg slettet han EN UKE etter vi hadde første møte for tydeligvis så var HAN ikke interessert som HAN ga uttrykk for. Det er sikkert ikke bare jeg som har opplevd det. Jeg spurte i HI om er det bare meg som synes det er feigt og tydeligvis så er det ikke bare jeg som synes det var feigt. 

Ts. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du egentlig?

Ikke rart dere har lav terskel for å kalle menn for drittsekker.

Les selv:
EN UKE!

1 UKE!

EN UKE!!!

Hvis du syns DET er mye. Bare.... wow

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du egentlig?

Ikke rart dere har lav terskel for å kalle menn for drittsekker.

Les selv:
EN UKE!

1 UKE!

EN UKE!!!

Hvis du syns DET er mye. Bare.... wow

Har du det bra eller? :fnise:  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Går bra her! Der? :)

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går bra her! Der? :)

Jeg har det helt utmerket. Jeg bare lurte på om du hadde det bra fordi ut i fra de siste innleggene dine så virket det som du ikke hadde det bra. Jeg spør om det er bare meg som synes det er feigt å si noe og gjøre noe annet, også tolker du det som at jeg kaller noen for drittsekk og at jeg ler :fnise: 

AnonymBruker
Skrevet

Bra du sletta. Når han ikke klarer skrive en melding på én uke er det ikke vits å bruke mer tid. Spiller ingen rolle om det skyldes at han er tiltaksløs, lite interessert eller bare idiot. Gå videre og bare fortsett å dropp alle som tar så lite initativ. Kan ikke være kjæreste med sånne folk uansett uten å bli sinnsyk.

Anonymkode: 17c41...990

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 12.5.2018 den 23.23, AnonymBruker skrev:

Du er på date.

-

DU sletter han.

DET er litt utrolig.

-

Lol! Skjønner hva Ts mener jeg, opplever det stadig selv dessverre og er lei av hvor kynisk verden har blitt og at vi sluttet å se hverandre og ta bedre vare på hverandre som medmennesker. Han er jo tydeligvis ikke interessert når han ikke har sendt melding engang etter en uke ! Har du sosiale antenner i det hele tatt ? Jeg hadde sendt melding til vedkommende om jeg var interessert, men noe dukket opp og eller ikke kunne møtes akkurat den uken. Har til og med opplevd at flere har sagt ifra at de ikke kunne allikevel, men så hører jeg aldri mer heller så. Skal man ha kjæreste så dater man vedkommende eller legger mye tid i å skrive og snakke og eller henge med vedkommende, det er viktig for å bli ordentlig kjent og for å utvikle riktige følelser.

Anonymkode: 47208...461

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har det helt utmerket. Jeg bare lurte på om du hadde det bra fordi ut i fra de siste innleggene dine så virket det som du ikke hadde det bra. Jeg spør om det er bare meg som synes det er feigt å si noe og gjøre noe annet, også tolker du det som at jeg kaller noen for drittsekk og at jeg ler :fnise: 

Åja! No worries: jeg har det helt fint :)

Bra du sletta. Når han ikke klarer skrive en melding på én uke er det ikke vits å bruke mer tid. Spiller ingen rolle om det skyldes at han er tiltaksløs, lite interessert eller bare idiot. Gå videre og bare fortsett å dropp alle som tar så lite initativ. Kan ikke være kjæreste med sånne folk uansett uten å bli sinnsyk.

Anonymkode: 17c41...990

1 uke er ikke lenge.

Lol! Skjønner hva Ts mener jeg, opplever det stadig selv dessverre og er lei av hvor kynisk verden har blitt og at vi sluttet å se hverandre og ta bedre vare på hverandre som medmennesker. Han er jo tydeligvis ikke interessert når han ikke har sendt melding engang etter en uke ! Har du sosiale antenner i det hele tatt ? Jeg hadde sendt melding til vedkommende om jeg var interessert, men noe dukket opp og eller ikke kunne møtes akkurat den uken. Har til og med opplevd at flere har sagt ifra at de ikke kunne allikevel, men så hører jeg aldri mer heller så. Skal man ha kjæreste så dater man vedkommende eller legger mye tid i å skrive og snakke og eller henge med vedkommende, det er viktig for å bli ordentlig kjent og for å utvikle riktige følelser.

Anonymkode: 47208...461

1 uke er ikke lenge.

Dere er utålmodig! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...