Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Frisøren lot meg sitte for lenge med farge og glansemiddel i håret, så mitt brune hår ble bleket og ødelagt. Etterpå påsto hun at håret hadde blitt solbleket  gjennom vinteren. Jeg klagde med en gang og da tok hun noen foliestriper i etterveksten for å jevne ut fargen gratis. Men mitt hår er ødelagt! Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Har mest lyst til å farge over med minicolor  men det er ikke sikkert at håret tåler mer. Noen som har et råd?

Anonymkode: 64735...c4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går tilbake til salongen og ber om at noen andre retter det opp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva ønsker du med håret ditt av farge og hvordan er det ødelagt? Ødelagt vil si så slitt at det må klippes mye.

Anonymkode: 0ebbc...d96

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Håret ble overbehandlet slik at det ble bleket i stedet for den brunfargen jeg hadde da jeg gikk inn til frisøren. Håret virker også slitt, og en del av mitt naturlige fall har forsvunnet. Jeg gikk til en annen salong og kjøpte en proteinkur som jeg skulle bruke en stund. Det er ikke aktuelt å klippe håret, for jeg har kort hår. Jeg ønsker meg tilbake til den brunfargen jeg hadde.

Skrevet

Hva ønsket du å oppnå i utgangspunktet da? Skulle du lysne håret og så ble det for mye siden det satt i for lenge? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg s

19 timer siden, Siv85 skrev:

Hva ønsket du å oppnå i utgangspunktet da? Skulle du lysne håret og så ble det for mye siden det satt i for lenge? 

Jeg skulle bare farge ettervekst og få litt mer glans i lengdene. Håret mitt er så tynt og fint, det tåler ikke så mye, og det burde frisøren forstå. Jeg er helt fortvilt. Håret tåler nok ikke noen minicolor nå. Egentlig mener jeg at jeg burde få pengene tilbake.

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg s

Jeg skulle bare farge ettervekst og få litt mer glans i lengdene. Håret mitt er så tynt og fint, det tåler ikke så mye, og det burde frisøren forstå. Jeg er helt fortvilt. Håret tåler nok ikke noen minicolor nå. Egentlig mener jeg at jeg burde få pengene tilbake.

Du burde hvert fall få en eller annen form for kompensasjon, det er jo faktisk de som har gjort en feil her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...