Gå til innhold

Tilby enkelt oppdrag til barn/unge gjennom skole/fritidsaktivitet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Det er mulig dette er feil kategori, men jeg skulle gjerne hatt synspunkter fra foreldre på en problemstilling som har kommet opp.

Min arbeidsgiver har utarbeidet en ny teknisk løsning for barn og ungdom og ønsker nå å teste denne. Jeg har blitt spurt om å delta i arbeidet. Det er en liten organisasjon så å nå frem i SoMe vil bli veldig dyrt.

Er det innafor å høre med lokale lag (fotball el håndballgruppa, skoleklasser ol) om de ønsker å være med? Deltagerene vil få betalt, det er ca en times jobb og arbeidsgiver er villig til å betale i overkant av to hundre kroner for hver person som tester. 

Min tanke er at dette er jo noe idrettslagene kunne fått inn gode penger på, og de pålegger jo barna andre ting, som å selge lodd, kaker osv..

Er likevel litt usikker på hvordag det vil bli tatt i mot så håper å få noen synspunkter fra dere.

Er det ok å  kontake fotballgruppa feks.? Skoleklasser? Hva med andre interessegrupper? Hvor/hvorfor ikke?

Må nevne at deltagere kan velge å bli med og beholde pengene selv også, men ser ikke helt hvordan jeg skal få kontakt med så mange enkeltpersoner.

Anonymkode: 216dc...872

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke latt klassen min delta, men jeg leder også kor, og der hadde jeg gjerne meldt oss på.

Lærer

Anonymkode: 26c89...17c

Gjest Herr Heftig
Skrevet

Kontakt et fotballlag og si 100 kr. Så blir det den mest lønnsomme dugnaden noen sinne.

Skrevet (endret)

Fritidsaktiviteter, ja. Skoleklasser, nei. 

Send en mail til f.eks idrettslag evt. bruk telefonnummer. Det er gjerne oppgitt på hjemmesidene til de forskjellige gruppene. Fotball, håndball, innebandy og andre lag er gjerne avhengig av dugnader for å få ting til å gå rundt. Forklar hva det går ut på og hør om de er interesserte. 

Endret av SesameStreet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...