AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Jeg har glemt en avtale med ei venninne. Vi hadde kjøpt biletter til noe i morgen, men jeg har ikke mulighet. Jobber. Forsøkte å bytte vakt den gangen vi kjøpte billettene, men det var problematisk og så ble det glemt. Venninnen min har nok også glemt det, hun har ikke tatt kontakt. Noe som er naturlig å gjøre siden jeg må dra ganske langt, til en annen by og overnatte hos henne. Jeg sendte en melding for en stund siden, men ikke fått svar. Så nå vurderer jeg legge ut billettene uten å si noe. Innafor? Anonymkode: 24068...4f0
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #2 Skrevet 11. mai 2018 Ring henne og hør om hun vil ta med noen andre. Hvis ikke så selg dem, er mitt råd Anonymkode: 133ed...216 4
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 Ja, hvis hun sier noe sier du jo bare at du trodde hun hadde glemt det og at du uansett hadde tenkt å vente med å la noen hente de til hun svarte Anonymkode: ca386...158
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #4 Skrevet 12. mai 2018 Hvis du har kjøpt begge billettene kan du selge begge. Send henne en melding først og spør om hun skal eller ikke. Hvis du bare har betalt for din egen bør du selvsagt bare selge din egen Anonymkode: 0408a...d21 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå